return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Op welke Belgische dj's zal je stemmen in de 'Dj Mag Top 100' ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by eieregooie
Met stip in mijn top 5 dit jaar is iig Sander Kleinenberg :)

Die stond op 3 in mijn vote :D
eieregooie
Z'n setje in de Cocoon en z'n solo in 't Paard dit jaar waren uber en behoren tot het beste wat ik dit jaar gehoord heb live :D
TOR
quote:
Originally posted by Push2005
Yves Deruyter, akkoord :)

Maar Wout ? Kbedoel, hij kan soms wel leuk draaien, maar z'n mixtechniek is toch ook dat niet hé. Seffens kan je er Regi nog gaan bijzetten...


Regi zijn mixtechniek is stukken beter dan die van Wout, hoor.. ik zou zelfs zeggen beter dan die van Yves Deruyter (ook al komt dat gewoon omdat Yves geen moeite meer doet tegenwoordig)
Synthesia
^^ Agree, heb hem een 5-tal keren bezig gezien van de zomer en technisch is hij zeer goed, k'amuseer mij ook meestal tijdens zijn sets behalave als hij te veel jump begint te draaien.

Langst de andere kant qua producties vind ik Wout ietsje beter.

Btw TOR..nice quote lol
Pumaz
quote:
Originally posted by Synthesia
Btw TOR..nice quote lol

Feel free to join my fan club :tongue3
pooley
Jean en Christophe
dunno of mike ertussen zat, peis dak die vergeten was ! :)
Eagle`
Heb op 2manydj's gestemd, enigste belgische dj's die ik dit jaar gezien heb, op werchter nota bene. Echt geweldige sfeer toen :tongue2


ni da ik op een belgische dj zou stemmen maar goed, als ik toch iemand moet nemen dan hen
Jasperovitsj
Ik heb nog niet gestemd :o
Normaalgezien stond er geen enkele belg in m'n top 5, maar nu ik een paar recente tracklists van Mike gezien heb begint hij eindelijk terug nieuw en lekker materiaal te draaien ipv steeds dezelfde platen, dus hij schuift een plaatsje op ;)

Dus dat wordt dan Cattaneo, Shiloh, Steve Gerrard, Nick Warren en M.I.K.E. :D
Estuera
Eigenlijk zouden wij als belgen die lijst gewoon vol moeten spammen met Belgische dj's toch :D Zo doen de hollanders het ook. We zijn het er al lang over eens dat die lijst toch niet de kwaliteit van de dj's aangeeft , gebruik m dan minstens nog om de (trance)scene in België weer wat leven in te blazen. (maar laat regi er wel aub uit :nervous: )


(Het zou wel eens fijn zijn als er ook af en toe iets te draaien valt op Belgische trancefeestjes, ik ken ondertussen beter de weg in Nederland dan hier ;) )
Zehra
quote:
Originally posted by Estuera
Eigenlijk zouden wij als belgen die lijst gewoon vol moeten spammen met Belgische dj's toch :D Zo doen de hollanders het ook. We zijn het er al lang over eens dat die lijst toch niet de kwaliteit van de dj's aangeeft , gebruik m dan minstens nog om de (trance)scene in België weer wat leven in te blazen. (maar laat regi er wel aub uit :nervous: )


da probeer ik al ganse tijd uit te leggen maar 't gaat er maar nie in :rolleyes:

New Wave
Zzino.
Synthesia
quote:
Originally posted by Zehra
da probeer ik al ganse tijd uit te leggen maar 't gaat er maar nie in :rolleyes:


Yeps ik ook
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement