return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Op welke Belgische dj's zal je stemmen in de 'Dj Mag Top 100' ? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Bertn
quote:
Originally posted by djibberonacid
Coone!!!

Omdat het mijne maat is en wel stevig doorbonkt hehe



de jumpers hebben het beta forum gevonden!!:D
Wildfir3
no pro, lager dan het prog-niveau kunnen we zoiezo ni dalen eh ;)
djibberonacid
quote:
Originally posted by Bertn
de jumpers hebben het beta forum gevonden!!:D


Is da ni normaal dak op mijn kameraad stem???:whip:

Als DJ F.R.A.N.K. van de Carré nu uw maat was zou ge daar toch ook op stemme??

btw FRANK suckt, Coone is best te doen voor ne keer

Cosmic Gate are my favourites maar niet Belgisch, geef mij maar stevige trance geen van de bovenste plank zoals veel van die saaie kut-trance van tegenwoordig!!
Push2005
quote:
Originally posted by djibberonacid
Cosmic Gate are my favourites maar niet Belgisch, geef mij maar stevige trance geen van de bovenste plank zoals veel van die saaie kut-trance van tegenwoordig!!


Ik hou ook wel van het stevigere werk; maar om nu te zeggen dat er veel gewone kut-trance is tegenwoordig... nah. Trouwens, qua producties vind ik cosmic gate toch wel afgeschreven, ze mogen wel eens met iets vernieuwends op de proppen komen. Ok, hun back2back cd is wel goed, maar alleen mix cd's zeggen zoveel niet imo...
djibberonacid
cosmic gate aan het werk is het beste wat ik ooit gezien heb en zal zien, hun producties vind ik toch ook wel top hoor, maar dat is voor iedereen verschillend he.

En natuurlijk is er momenteel nog goede trance, maar ik vind de trance van tegenwoordig iets te weinig uplifting met vaak zeer lange en monotone stukken.
Ladyblue
Airwave ruuuuuuulezzzz!!!!!!
Pumaz
quote:
Originally posted by Ladyblue
Airwave ruuuuuuulezzzz!!!!!!

Dat zou jij natuurlijk wel zeggen he :p
Lolo
quote:
Originally posted by Pumaz
Dat zou jij natuurlijk wel zeggen he :p


LOL, tja ik had toch aan mijn vrouw gevraagd om dit jaar ni te stemmen.

Eerlijk gezegd heb ik TOTAAL geen interesse voor dat soort "wedstrijden". Wat ik doe is geen wedstrijd. Elk jaar is het hetzelfde, doch wou ik dit jaar een ander standpunt adopteren, en ik heb aan veel mensen die mij dagelijks steunen eens gevraagd HELEMAAL NIET voor mij te stemmen.

Ik laat maar die Hollandse en Belgische business-hoeren hun media en invloed-spellekes spelen, als ze daarmee content zijn. "Vote for me", "vote for me" overal. Dat gaat weeral te ver met die dingen, volgens mij... Wie gaat #1 worden dit jaar? Dat kan mij niks schelen, eerlijk gezegd, wetend dat die persoon toch niks zal LEIDEN en alles voor zichzelf gaat doen ipv de clubscene te steunen, in the name of sacrosaint $$$$$$!


Die zijn allemaal aan't overdrijven met hun spam-mailouts, berichten op de site, en top model gedrag, dat is wat ik denk. Dat maakt ons allemaal blind en GEK, wij vergeten allemaal dat het enig dat telt, is op aarde samen leven als een sterke community, ni als nen stel klonen die allemaal blind worden ten opzichte van de realiteit.

Dat zijn mijn 2 eurocenten... Vote for your favourite if you want, but please NOT FOR ME!
Zehra
quote:
Originally posted by Lolo
Dat zijn mijn 2 eurocenten... Vote for your favourite if you want, but please NOT FOR ME!


too late! :whip: :p
mellow_head
Allé jong Lolo, ni flauw doen he:p

FUSyke
quote:
Originally posted by djibberonacid


btw FRANK suckt, Coone is best te doen voor ne keer


DJ F.R.A.N.K. valt zeer goed mee hoor. Zo goed dat ik volgend weekend nog eens naar hem ga luisteren. Heb je hem wel al eens horen draaien of ken je hem alleen van zijn producties?
Zehra
quote:
Originally posted by FUSyke
DJ F.R.A.N.K. valt zeer goed mee hoor. Zo goed dat ik volgend weekend nog eens naar hem ga luisteren. Heb je hem wel al eens horen draaien of ken je hem alleen van zijn producties?

Frank @ Dixies sucks, trust Jasper on that one! :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement