|
סרט אחושרמוטה בצבא.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה כבר בעיה רצינית בניגוד לשלי
|
זה לא בעיה רצינית והבעיה שלך לא בעיה רצינית
הבעיה הרצינית היא של הקבנים שצריכים להתאמץ לא לצחוק לנוכח הסיפורים שלכם |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע משהו אחד אני לא מבין
מה קשור המבס לזה שתשוחרר מצהל ???
גם לרמטכל אין את הכוח לשחרר על פרופיל 21
רק רופא
וזה גם לא הפסיכיאטר
פסיכיאטר יכול להמליץ להוריד פרופיל
מי שבאמת משחרר אותך זה ועדה רפואית
ועדה של כמה רופאים כלליים
שום מבס ושום כלום |
לא מדויק..
צבא אחרי הכל זה מאפיה אחת גדולה..
אם קצין בדרגה גבוהה לוחץ על קבן שישחרר חייל אז הקבן ישחרר..
ובכלל - אם הקבן באותו בסיס עם הקצין הזה, אז הקבן יקשיב לו...
בכל מקרה שחר לא ידעתי שהוא רנג.. היית צריך לציין את זה בהתחלה !
אבל אני מתאר לעצמי שהנגד הזה הוא סתם אידיוט כזה שיושב כל היום על קפה שחור ומשחק ששבש עם חיילים...
אז גם תכלס אין לך מה לדאוג ממנו..
בכלל אין מה להלחץ מהצבא הזה.. מקסימום תצא על 21 מה רע בזה? הרווחת 3 שנים מהחיים שלך :) תחשוב על זה ככה....... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע משהו אחד אני לא מבין
מה קשור המבס לזה שתשוחרר מצהל ???
גם לרמטכל אין את הכוח לשחרר על פרופיל 21
רק רופא
וזה גם לא הפסיכיאטר
פסיכיאטר יכול להמליץ להוריד פרופיל
מי שבאמת משחרר אותך זה ועדה רפואית
ועדה של כמה רופאים כלליים
שום מבס ושום כלום |
המבס יכול להציע לך להשתחרר..אתה יכול לא להסכים ותשאר..
בתכלס אם המבס אומר לקפסית שתשחרר אותך היא יכולה להתיחס לזה רציני
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לא מדויק..
צבא אחרי הכל זה מאפיה אחת גדולה..
אם קצין בדרגה גבוהה לוחץ על קבן שישחרר חייל אז הקבן ישחרר..
ובכלל - אם הקבן באותו בסיס עם הקצין הזה, אז הקבן יקשיב לו...
בכל מקרה שחר לא ידעתי שהוא רנג.. היית צריך לציין את זה בהתחלה !
אבל אני מתאר לעצמי שהנגד הזה הוא סתם אידיוט כזה שיושב כל היום על קפה שחור ומשחק ששבש עם חיילים...
אז גם תכלס אין לך מה לדאוג ממנו..
בכלל אין מה להלחץ מהצבא הזה.. מקסימום תצא על 21 מה רע בזה? הרווחת 3 שנים מהחיים שלך :) תחשוב על זה ככה....... |
לא אחי עכשיו תמדבר שטויות
קודם כל אנלא ילכלך עליו הוא תכלס עובד
עוזר עם המלגזה ומסתובב פה ושם ודואג לחיילים בשביל תורים למרפאה וקבן וכל מה שצריך
אני ספציפית הוא דאג לי מלא פעמים ישבתי אצלו במשרד ראיתי אותו כל שניה מתקשר וזה
בקשר ללשחק ששבש וזה הוא עושה את זה בדיוק עם 4 חיילים
אני ועוד 3 חיילים אחרים
לא יודע למה אבל אומרים שהוא אוהב אותנו
עם החיילים האחרים הוא פשוט לא כזה מדבר
רק שצריך לכעוס עליהם או להודיע להם דברים
הוא לא יבוא מרצונו אליהם ויצחק איתם
אליי הוא בא אומר לי שיש שומרות כוסיות ללכת להתחיל איתם
או אם אחת הפקידות עוברת הוא אומר לי לך שים עליה יד וכאלה
אבל שוב הוא ככה רק איתי ועם עוד 3 חיילים.....
בגלל זה גם אני חושב שהוא לא יהיה זיין אלי כי אני והוא חברים
אבל אי אפשר לדעת מה יהיה
כרגע יותר חשוב לי להיות עם הנגדת שאני רוצה באותו מחסן
בקשר לועדה הבנתי מהמפקד גף שהמשק גף לא מעורב
ידידה שלי אצל הרסר אמרה שהיא תבדוק את זה ואז יהיה תשובה בטוחה
חבר שלי שעבר תועדה הזאת אמר שהמשק גף על הזין וזין עליו הוא יכול להמליץ להעיף אותי מהגף אבל הוא אמר שישימו עליו זין אם הוא יגיד לתת לי 21..
ובכל מקרה הסיפור שלי שונה מהסיפור של חבר שלי שטען שהוא מתעלף מנשק...כי אני ראיתי פסיכיאטר והוא נתן לי 45
אז אנלא רואה סיבה שאם המצב שלי אותו דבר הפסיכיאטר יחליט לתת לי 21
בקשר למבס אני מקווה שהוא לא יחליט מעצמו לשחרר אותי או להמליץ לשחרר אותי כי אין סיבה כל עוד רואים שיש לי מוטיבציה |
|
|
| Vortex_SA |
| אוכל חינם... אתה פשוט אוכל חינם, בגללך אנשים אחרים נדפקים וסובלים, אני לא מבין את הראש שלך... אני ביחידה שלי סגרתי שבתות כמו מנייאק כשהיינו במוצב, עשינו שבת לשלוש ובכל זאת סגרנו עוד שבת אחד בשביל השני... מי שמע בכלל על מישהו שלא מוכן לשמור?? מה זה השטויות האלה מה אתה בחורה? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אוכל חינם... אתה פשוט אוכל חינם, בגללך אנשים אחרים נדפקים וסובלים, אני לא מבין את הראש שלך... אני ביחידה שלי סגרתי שבתות כמו מנייאק כשהיינו במוצב, עשינו שבת לשלוש ובכל זאת סגרנו עוד שבת אחד בשביל השני... מי שמע בכלל על מישהו שלא מוכן לשמור?? מה זה השטויות האלה מה אתה בחורה? |
יש כאלה אנשים ויש כאלה..
אם אתה לוחם/תומך לחימה אתה צריך להבין שלהיות ג'ובניק זה עולם שונה לגמרי ממה שאתם עושים...
כשאתה ג'ובניק אתה צריך לדאוג לעצמך כי ככה גם כל שאר החיילים.. שכשהם עושים יומיות אז מן הסתם מפתחים חיים חוץ מהצבא - עובדים, מבלים, מתעסקים עם התחביבים שלהם..כך יוצא שהרבה חיילים מעדיפים לא לעשות לילות בכלל בצבא בגלל שזה מתנגש עם החיים האישיים ולכן יוצא שיש הרבה קומבינות בצבא והרבה חיילים מוציאים פטורים.. אז פה נכנסת השאלה: כמה פראייר אתה מוכן להיות?
לראות חיילים מוציאים ת"ש 5 בלי שיש להם משהו רציני בכלל, או פטורים פיקטיביים ואתה תמשיך לטחון במקומם עד סוף השירות?.. ככה יוצא שרק אתה ועוד איזה מיעוט של חיילים שהם בד"כ החיילים ה"טובים" שבסופו של דבר הכי נטחנים ויוצאים מהצבא בלי כלום, חוץ מסיפוק עלוב מזה שהם היו כלבי שמירה במשך שלוש שנים .. שזה לא כבוד בכלל לדעתי...
והמפקדים מצד שני (ואני מדגיש שמדובר בעולם הג'ובניקי) רק שמים עליך יותר זין אם אתה חייל טוב..
אם אתה חייל טוב שלא מוציא ג' ולא פטורים ולא הולך לקב"ן אז הם יודעים שאתה הפראייר שהם יכולים להקפיץ ולשחק איתו.. כי אתה תעשה את זה בסופו של דבר.. אז זה צבא מגעיל מה לעשות..
וכן תמיד יש את אלו שיגידו: אז אם כולם יעשו את כל התורנויות אז יהיו פחות תורנויות.. אבל אם נסתכל על זה בצורה ריאלית זה בחיים לא יקרה וגם אם זה יקרה
אז רוב הסיכויים שהמפקדים יראו שיש מספיק חיילים וימציאו תורניות חדשות... :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אוכל חינם... אתה פשוט אוכל חינם, בגללך אנשים אחרים נדפקים וסובלים, אני לא מבין את הראש שלך... אני ביחידה שלי סגרתי שבתות כמו מנייאק כשהיינו במוצב, עשינו שבת לשלוש ובכל זאת סגרנו עוד שבת אחד בשביל השני... מי שמע בכלל על מישהו שלא מוכן לשמור?? מה זה השטויות האלה מה אתה בחורה? |
בונא בונא עוד פעם תגיד לי אוכל חינם אני באילטה הבא ישבור לך את כל הפנים אל תדליק אותי למה אני שונא אנשים כמוך
אתה ביחידה של קרביים אצלכם זה משו אחד אצלנו משו אחר
אתה באת לצבא למשו אחד אני באתי למשו אחר
חבר שלי בגבעתי יותר מורעל ממך ויכול להשתין עליך אז מה אני בא להשוות אותו?
אני איך שבאתי לשם אמרתי אנלא יכול לישון בבסיס
הציבו אותי אז הציבו אין מה לעשות
אני קבלתי תפטור שלי בכבוד לא הוצאתי גימלים לא כלום
והמפקד שלי היום דיבר איתי אמר לי אם אני יהיה חייל טוב הוא יעזור לי בועדה
אבל אי אפשר לדעת חחחחחחחח
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
יש כאלה אנשים ויש כאלה..
אם אתה לוחם/תומך לחימה אתה צריך להבין שלהיות ג'ובניק זה עולם שונה לגמרי ממה שאתם עושים...
כשאתה ג'ובניק אתה צריך לדאוג לעצמך כי ככה גם כל שאר החיילים.. שכשהם עושים יומיות אז מן הסתם מפתחים חיים חוץ מהצבא - עובדים, מבלים, מתעסקים עם התחביבים שלהם..כך יוצא שהרבה חיילים מעדיפים לא לעשות לילות בכלל בצבא בגלל שזה מתנגש עם החיים האישיים ולכן יוצא שיש הרבה קומבינות בצבא והרבה חיילים מוציאים פטורים.. אז פה נכנסת השאלה: כמה פראייר אתה מוכן להיות?
לראות חיילים מוציאים ת"ש 5 בלי שיש להם משהו רציני בכלל, או פטורים פיקטיביים ואתה תמשיך לטחון במקומם עד סוף השירות?.. ככה יוצא שרק אתה ועוד איזה מיעוט של חיילים שהם בד"כ החיילים ה"טובים" שבסופו של דבר הכי נטחנים ויוצאים מהצבא בלי כלום, חוץ מסיפוק עלוב מזה שהם היו כלבי שמירה במשך שלוש שנים .. שזה לא כבוד בכלל לדעתי...
והמפקדים מצד שני (ואני מדגיש שמדובר בעולם הג'ובניקי) רק שמים עליך יותר זין אם אתה חייל טוב..
אם אתה חייל טוב שלא מוציא ג' ולא פטורים ולא הולך לקב"ן אז הם יודעים שאתה הפראייר שהם יכולים להקפיץ ולשחק איתו.. כי אתה תעשה את זה בסופו של דבר.. אז זה צבא מגעיל מה לעשות..
וכן תמיד יש את אלו שיגידו: אז אם כולם יעשו את כל התורנויות אז יהיו פחות תורנויות.. אבל אם נסתכל על זה בצורה ריאלית זה בחיים לא יקרה וגם אם זה יקרה
אז רוב הסיכויים שהמפקדים יראו שיש מספיק חיילים וימציאו תורניות חדשות... :rolleyes: |
מסכים איתך ברוב הדברים..
בוא אני יסביר לך ספציפית איך זה הולך אצלנו
המש"ק גף שהוא אחראי על התורנויות והיציאות שלנו דופק מי שמוציא גימלים או מי שדופק שמירה כי הוא לא רוצה שיהיו דפיקות אצלנו
עכשיו זה מתחלק ככה
יש תחיילים הבעיתיים שהם חברים טובים שלו שזה אני ועוד 3 חברים
ויש תחיילים הטובים או פשוט החיילים שלא עושים שטויות וזה..אז הוא לא מתיחס אליהם והוא פונה אליהם רק כשהם עושים משו רע או כשיש לו הודעה אליהם
איתנו הוא עושה התערבויות וצחוקים ותכלס רוב הזמן מתנהג כמו חבר
היום לדוגמא חבר שלי שנחשב בין החייל שהמפקד אוהב אצלנו שאל אותו מה תכתוב לי בברכה כשאני ישתחרר? אז הוא אמר לו "עלה והצלח חייל לא יוצלח"..חחחחחחחח....עם חיילים אחרים הוא לא מדבר ככה כי אין ביניהם תקירבה..בקשר ללסנג'ר חיילים טובים וזה...לא יודע אם הוא מסנג'ר אותם יותר
פשוט כשאנחנו לא מסכימים לעשות משו הוא לא כועס
הנה במחסן שתקעו אותי עכשיו אנלא מסכים לעבוד אז הוא אמר לי שאני וחבר נעשה יום יום ואם נותנים לנו משו קשה לא לעשות
בכל מקרה בקשר ל ג'...המפקד שלי שמח שלא מוציאים
אבל בקשר לשאר הדברים - מה שאמרת נכון...הוא אוהב את אלה שעושים תבלאגן
בקשר לפטורים...מכל הגף יש אצלנו רק 2 חוץ ממני שיש להם לינת בית
אחד מהם עובר שבוע הבא לשקם....
והשני משתחרר עוד חודשיים
אז אני יהיה היחיד עם הפטור הזה
הבעיה אצלנו זה שכולם פותחים עין
אני לדוגמא מאז שקבלתי תפטור יש כמה אשכנזים שלא מפסיקים לדבר על זה
כבר אמרנו שלפני שחייל מגיע אלינו צריך לשאול מה העדה שלו ואם הוא אשכנזי לשלוח אותו לקרייה או משו :D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
בונא בונא עוד פעם תגיד לי אוכל חינם אני באילטה הבא ישבור לך את כל הפנים אל תדליק אותי למה אני שונא אנשים כמוך
|
מה בדיוק אתה שונא? שמותחים עליך ביקורת?
בעצמך אמרת
| quote: | | כוסאמאמאשלו שישמור במקומי על הזין שלי |
|
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
מה בדיוק אתה שונא? שמותחים עליך ביקורת?
בעצמך אמרת |
לא אני שונא תדיבור של האלה שמשחקים אותה מורעלים
"בגללך נדפקים אתה אוכל חינם לא עושה כלום ג'ובניק וזה"
אני בשביל לקבל מה שקיבלתי עד היום עבדתי קשה רצח
ותאמין לי תשאל את צח הוא יודע איזה קשה עבדתי מהיום הראשון בצבא בשביל לקבל טירונות 02 אחר כך לקבל תפקיד טוב ואז קל"ב ועכשיו לינת בית
זה לא היה קל ואם היית יודע כמה אנשים פותחים עין עלי היית מבין כמה קשה לקבל מה שהשגתי
ואנלא מדבר על מה שכתבתי פה רק..אני מדבר על יציאות יותר מוקדם מכולם ועוד
קיצור ירון כבר הסביר לו מה ההבדל ביני לבינו..
וכן אני שונא תאנשים שבקושי סגרו שבת בטירונות 03 ובאים לי בפוזה "אתה ג'ובניק אתה לא תורם למדינה" וואלה כוסאחותכם אתם בחרתם להיות קרביים תגידו תודה סתמו תפה
אני לא בא לאנשים שטוחנים ומסתלבט עליהם
אני קבלתי מה רציתי טוב לי עם זה סותם תפה וזהו
זה למה אני שונא תאנשי םהאלה שבאים אומרים תלא עושה כלום
אם הייתי רוצה לסגור הייתי שבתות הייתי הולך לקרבי
אבל וואלה הלכתי לג'ובניק אנלא רוצה לסגור שבתות
כמו שאמרתי קבלתי תפטור שלי בכבוד
ובגלל זה גם התעצבנתי שהחייל ההוא פתח תפה למה לא הוצאתי גימלים או משו
קבלתי פטור אז מה לעשות..אני אמרתי מראש לא להציב אותי בשמירה
הציבו זה בעיה של המערכת לא שלי |
|
|
| ADiSH |
אז עבדת מאוד קשה כדיי לא לעשות כלום ולדפוק אנשים אחרים..
אחלה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ADiSH
אז עבדת מאוד קשה כדיי לא לעשות כלום ולדפוק אנשים אחרים..
אחלה. |
בונא סעמק אנשים פה מדליקים אותי
אתם רוצים לעשות דאווינים למה לא אבל במציאות חלאס להיות גברים פה מאחורי מסך
עבדתי קשה למה אני רוצה להיות כל יום בבית ולא בזין שלי לשמור למה אנלא יכול לישון בבסיס זה מטריף לי תעצבים
ישך בעיה? בוא מצוץ
עד עכשיו הסברתי לכולם במילים יפות אבל איזה מעפן בא עושה עלי דאווינים אז זה הדיבור
ותבינו דבר אחד
שמישו מקבל פטור יורדת ההקצאה
מי שדופק זה מי שמוציא גימלים
אני יכלתי להוציא מהפסיכיאטר מלא גימלים בכיף ולא לקחתי כלום למה המפקד שלי פסדר איתי אז אנלא עושה לו פוזות |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
בונא סעמק אנשים פה מדליקים אותי
אתם רוצים לעשות דאווינים למה לא אבל במציאות חלאס להיות גברים פה מאחורי מסך
עבדתי קשה למה אני רוצה להיות כל יום בבית ולא בזין שלי לשמור למה אנלא יכול לישון בבסיס זה מטריף לי תעצבים
ישך בעיה? בוא מצוץ
עד עכשיו הסברתי לכולם במילים יפות אבל איזה מעפן בא עושה עלי דאווינים אז זה הדיבור
ותבינו דבר אחד
שמישו מקבל פטור יורדת ההקצאה
מי שדופק זה מי שמוציא גימלים
אני יכלתי להוציא מהפסיכיאטר מלא גימלים בכיף ולא לקחתי כלום למה המפקד שלי פסדר איתי אז אנלא עושה לו פוזות |
שחר...
למה להידלק על דברים שכתובים באיזה פורום באינטרנט?
אתה משתף פה תאנשים בסיפורים שלך וזכותם להגיב איך שהם חושבים
שמע, לי אישית לא מפריע כל מה שאתה מספר שאתה עושה בצבא,
אני גם לא יכול בכלל לשפוט אנשים שיוצאים על 21 סתם... חבר ממש טוב שלי עשה את זה
וגם אותך אני לא יכול לשפוט למה אין לי מושג איפה אתה משרת ומה התפקיד שנפלת עליו וכו'
אבל בלי קשר לכל זה הטיעון הזה שלך שמצדיק את מה שאתה עושה בזה שאתה עבדת מאוד קשה בשביל להשיג את כל הפטורים האלה נשמע טפשי... (אל תכעס)
אולי זאת דוגמא רעה אבל זה כמו שאיזה פקיד בבנק שמעביר כספים מחשבונות של לקוחות לחשבון שלו יצדיק את המעשים שלו בזה שהוא עבד מאוד קשה בשביל לתכנן ולבצע את כל המעילה וכו'.. |
|
|
| DjChook |
מסכים עם מיכאל
שחר, זה מתחיל לעצבן גם אותי
תלמד לקבל ביקורת ותספיק ללכלך ולקלל ולנבל ת'פה ואני כבר לא יודע איך להגדיר את הכתיבה שלך |
|
|
|
|