return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
סרט אחושרמוטה בצבא.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
לא מורעל ולא כלום, זה לא קשור, כשיש לך את החברים שסגרו בשבילך ושמרו בשבילך כשאתה היית צריך אתה תעשה את זה גם בחזרה... והחבר שלך בגבעתי, לא יודע מה הוא ואיפה הוא, אם הוא יהיה פעם באיזה מוצב (למרות שמוצב חי"ר זה שונה לגמרי ממוצב שלנו... בערך פי חמש יותר גדול...) תשאל אותו אם הוא סגר בשביל מישהו אחר או שמר בשבילו או משו בסגנון, אני לא מאמין שהוא יגיד משהו בסגנון של מה שאתה אמרת פה... ושוב זה לא קשור ללהיות מורעל, אני הכי לא מורעל תאמין לי...

ואחי באמת שאני לא מבין אותך, אתה כאילו רוצה ללכת מכות? מה אתה ילד קטן? מה זה תהיו גברים במציאות? אני יגיד לך את אותם דברים גם במציאות אחי, אתה לא מכיר אותי אני לא מכיר אותך, הייתי שמח להכיר באילטה הקרוב, אבל חלאס אחי אל תהיה ילד קטן שעושה פוזות, לא מתאים למישו שעבר 18 כבר...

ואם ככה הצבא אצלכם עובד אולי בחרתי את הצד הלא נכון של הצבא... :conf:
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
שחר...
למה להידלק על דברים שכתובים באיזה פורום באינטרנט?
אתה משתף פה תאנשים בסיפורים שלך וזכותם להגיב איך שהם חושבים

שמע, לי אישית לא מפריע כל מה שאתה מספר שאתה עושה בצבא,
אני גם לא יכול בכלל לשפוט אנשים שיוצאים על 21 סתם... חבר ממש טוב שלי עשה את זה
וגם אותך אני לא יכול לשפוט למה אין לי מושג איפה אתה משרת ומה התפקיד שנפלת עליו וכו'

אבל בלי קשר לכל זה הטיעון הזה שלך שמצדיק את מה שאתה עושה בזה שאתה עבדת מאוד קשה בשביל להשיג את כל הפטורים האלה נשמע טפשי... (אל תכעס)
אולי זאת דוגמא רעה אבל זה כמו שאיזה פקיד בבנק שמעביר כספים מחשבונות של לקוחות לחשבון שלו יצדיק את המעשים שלו בזה שהוא עבד מאוד קשה בשביל לתכנן ולבצע את כל המעילה וכו'..


מההה קשור כל מה שכתבת?
קבלתי פטורים בצורה חוקית זה מה חשוב
אם יש לי פטור אני עושה מה שכתוב בו נקודה

ואמרתי לך
כמו שאני לא הולך לקרביים ומסתלבט עליהם שהם טוחנים ואני כל היום ישן
אף אחד לא יבוא יגיד לי אני אוכל חינם
ובוא אני יגיד לך ככה
יש לי חברים קרביים
האנשים שבאמת מורעלים עושים תעבודה שלהם בשקט בלי לדבר יותר מדי
אלה שמדברים זה אלה שהלכו לקרבי כי הם היו חייבים או כי הם סתם רצו לחוש עבריינים
אז הם אוהבים לנפנף בזה
ובגלל זה אני יכול לאשפז בנאדם שאומר לי את זה

quote:
Originally posted by DjChook
מסכים עם מיכאל

שחר, זה מתחיל לעצבן גם אותי
תלמד לקבל ביקורת ותספיק ללכלך ולקלל ולנבל ת'פה ואני כבר לא יודע איך להגדיר את הכתיבה שלך


הסברתי לו למה הגבתי ככה

אם חבר שלי שטוחן בגבעתי לא אומר לי את זה
וחבר שלי בפלסר גולני לא אומר לי את זה
אף אחד לא יגיד לי את זה

quote:
Originally posted by Vortex_SA
לא מורעל ולא כלום, זה לא קשור, כשיש לך את החברים שסגרו בשבילך ושמרו בשבילך כשאתה היית צריך אתה תעשה את זה גם בחזרה... והחבר שלך בגבעתי, לא יודע מה הוא ואיפה הוא, אם הוא יהיה פעם באיזה מוצב (למרות שמוצב חי"ר זה שונה לגמרי ממוצב שלנו... בערך פי חמש יותר גדול...) תשאל אותו אם הוא סגר בשביל מישהו אחר או שמר בשבילו או משו בסגנון, אני לא מאמין שהוא יגיד משהו בסגנון של מה שאתה אמרת פה... ושוב זה לא קשור ללהיות מורעל, אני הכי לא מורעל תאמין לי...

ואחי באמת שאני לא מבין אותך, אתה כאילו רוצה ללכת מכות? מה אתה ילד קטן? מה זה תהיו גברים במציאות? אני יגיד לך את אותם דברים גם במציאות אחי, אתה לא מכיר אותי אני לא מכיר אותך, הייתי שמח להכיר באילטה הקרוב, אבל חלאס אחי אל תהיה ילד קטן שעושה פוזות, לא מתאים למישו שעבר 18 כבר...

ואם ככה הצבא אצלכם עובד אולי בחרתי את הצד הלא נכון של הצבא... :conf:


תקרא למעלה למה כתבתי לך ככה
אמרתי לך אתה קרבי אני לא
אצלנו לא סוגרים שבתות בשביל חברים
וגם אם כן
מה שעשיתי לא דופק אפחד בטח לא מהחברים שלי
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
אם חבר שלי שטוחן בגבעתי לא אומר לי את זה
וחבר שלי בפלסר גולני לא אומר לי את זה
אף אחד לא יגיד לי את זה


אף אחד לא אמר לך את זה סתם,
אם היית שואל את חברים שלך מה ששאלת פה בט'רד הזה והיית אומר להם כל מה שרשמת הם היו אומרים לך מה אתה מתבכיין ותגובות גם כמו שלי, תאמין לי יש לי חברים הכי ג'ובניקים בעולם והם כל הזמן בוכים ואני כל הזמן קורא להם אוכלי חינם וכאלה...
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אף אחד לא אמר לך את זה סתם,
אם היית שואל את חברים שלך מה ששאלת פה בט'רד הזה והיית אומר להם כל מה שרשמת הם היו אומרים לך מה אתה מתבכיין ותגובות גם כמו שלי, תאמין לי יש לי חברים הכי ג'ובניקים בעולם והם כל הזמן בוכים ואני כל הזמן קורא להם אוכלי חינם וכאלה...


מה כפת לי מה תעושה עם חברים שך
חברים שלי לא רואים אותך ממטר במה שהם עושים בצבא והם לא אומרים לי מילה
ADiSH
וואו, אתה כזה גבר, וגם חברים שלך.
Shahar
quote:
Originally posted by ADiSH
וואו, אתה כזה גבר, וגם חברים שלך.


וואלהההה כןןןןןן
תשיג מה שהשגתי בצבא נראה
תכלס אנלא אוהב להתלהב אבל אתה מביא לי חשק
אני בא ויוצא מהבסיס על אזרחי
בתוך הבסיס מסתובב עם עגיל ושרשרת וכפכפים
(טוב יש לי פטור לכפכפים חח)
שבוע הבא אני עושה עוד עגיל :D
בינתיים אתה חייל שהמפקד שלו משתין עליו ואני חייל שהמפקד אוהב
היום דברתי עם הרסר אולי אני עובר להיות חייל שלו ועובד קבוע מ 7:30 עד 12
בע"ה..

בכל מקרה משתין עליך
בקשת
חחח

עוד אחד שחושב שהוא הסתדר בצבא פחח
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
מה כפת לי מה תעושה עם חברים שך
חברים שלי לא רואים אותך ממטר במה שהם עושים בצבא והם לא אומרים לי מילה


וואללה אחי... יש לי חבר שעושה פה שני מטר מהבית חמש תשע יומיות והוא עדיין בוכה לי ואני יורד עליו כל היום... ושוב אני אומר, אם אתה לא בוכה לחברים שלך אין להם מה לרדת עליך, ולא אכפת לי כל כך מה הם רואים או לא רואים זה לא קשור בכלל...
ronsh
יש לי רק דבר אחד להגיד
אתם הילדים הכי מושפעים שיש

שכל אחד יעשה את השירות שלו ושיהיה לו לבריאות
מה אתם משווים מי עושה יותר בית זונות...?? = כמו ילדים קטנים שמשווים את הזין....

אני נחשב לג'ובניק טוחן ולא רע לי אם זה...יש לי חברים עובדי רס"ר שאולי הולכים מוקדם הביתה ולא עושים כל היום כלום..אבל הם יקחו מהצבא כלום....וזה מה שחבל פה
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
וואללה אחי... יש לי חבר שעושה פה שני מטר מהבית חמש תשע יומיות והוא עדיין בוכה לי ואני יורד עליו כל היום... ושוב אני אומר, אם אתה לא בוכה לחברים שלך אין להם מה לרדת עליך, ולא אכפת לי כל כך מה הם רואים או לא רואים זה לא קשור בכלל...


אז בוא תשמע כזה דבר..
אני היום עובר לשקם אצלנו בשיחה של 10 דקות עם המב"ס
השקם זה 5-9 יומיות
ככה חבר שלי שסיפרתי פה עליו הגיע לשקם
הייתה לו תועדה שלי והוא עבר
אבל לא שווה לי 5-9 יומיות ולצאת כל יום ב 5 הבית
ולהיות בשקם שתכלס משעמם שם רוב היום

מתאים לי להיות איפה שאני לצאת כל יום ב 1-2 ולהיות עם כל החברים שיש אצלנו
הנה דוגמא השבוע ידידה שלי סיימה תקורס שאני עשיתי בטכני והיא יום ראשון תגיע לצריפין
אמרתי למפקד שלי קח אותה אלינו לגף תפנק אותה אם לא אל דבר איתי
ותראה שמחר היא באמת תגיע אלינו ויהיה לה שירות של מלכה
אתה תגיד כזה דבר למפקד שך הוא יבעט בך

אולי בגלל זה חבר שך בוכה לך

בכל מקרה כמו שאמרתי מההתחלה אתה מהאלה שהלכו לקרבי כי הכריחו אותם או כי הם סתם רצו שהם יוכלו לספר שהם שם
בגלל זה אתה בא מנפנף עם זה
מי שבאמת מורעל והולך לקרבי כי הוא תמיד רצה זה עושה תעבודה שלו בשקט בלי לדבר יותר מדי

אתה מהאלה שעוד בימים של הבקום היינו מחלקים להם כאפות כשהם קיבלו ציוד
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Shahar
וואלהההה כןןןןןן
תשיג מה שהשגתי בצבא נראה
תכלס אנלא אוהב להתלהב אבל אתה מביא לי חשק
אני בא ויוצא מהבסיס על אזרחי
בתוך הבסיס מסתובב עם עגיל ושרשרת וכפכפים
(טוב יש לי פטור לכפכפים חח)
שבוע הבא אני עושה עוד עגיל :D
בינתיים אתה חייל שהמפקד שלו משתין עליו ואני חייל שהמפקד אוהב
היום דברתי עם הרסר אולי אני עובר להיות חייל שלו ועובד קבוע מ 7:30 עד 12
בע"ה..

בכל מקרה משתין עליך
בקשת
חחח

עוד אחד שחושב שהוא הסתדר בצבא פחח


לא פלא שהצבא נראה כמו בית זונות אחד גדול
אני רואה שזיינת הרבה תמוח בשביל לקבל את כל הפטורים הטיפשיים האלו
למה לעשות סתם בית זונות?
אם אתה לא יכול לשרת נורמלי אז תצא
אתה סתם מבזבז זמן...

ואני מכיר הרבה חבשנים אבל אצלך זה מוגזם

DjChook
שחר אם כל הכבוד אתה צריך להרגיע
אתה לא החייל הכי חשפן בצהל... תרגע

אתה אפילו לא שנה בצבא, אתה לא מכיר את המערכת אפילו

יש אנשים בקריה שעושים 3-11 על מה אתה מדבר בכלל
וכן, יומיות של 8 עד 12...

ואיך אתה יכול להגיד שהסתדרת עם כל יום יש לך סרט אחר אם האנשים שם ,
הרנ"ג רב איתך.. זה רב איתך... לא יודע, אולי אתה נמשך לזה
אבל בתכלס, שיהיה לך בכיף
YoraY
עוד פעם שחר מתחרפן?




(BRB-פופקורן)
;p



ושכל אחד יעשה את מה שטוב לו......


בסופו של דבר הצבא שלנו זו מערכת מרובעת ומטופשת ואני ממש לא מרגיש נח לתרום לה... עשיתי את זה שנה וסבלתי נורא....
אז אני עכשיו עובר למקום שיהיה לי יותר קל


לצאת מהצבא זה פיתרון לאנשים חלשים... שכל אחד יעשה מה שהוא יכול, בלי לסבול בדרך...





ושחר די להרים תאף..... זה לא רק אני אומר כ-ו-ל-ם אומרים לך את זה...

יש דרכים להגיד דברים זה לא קשה לבחור במילים הנכונות.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement