| Shahar |
| quote: | Originally posted by ronsh
אל תיסחפו...
אבל הסט הספציפי הזה היה דוחה... |
אני בדעה שלהם
חוץ מזה שלא משנה איזה טראקים הוא שם הם גם ככה נשמעים אותו דבר
מתחילים עם הבאס הרגיל שלו
ואז ווקאל שדומה לכל השאר
ואז "מלודיה" עם הסמפל שאמור להיות
SUPERSAW
ויצא כאילו הסינט שלו היה מקולקל
אז איך הסט יכוליות טוב אם הטראקים גרועים |
|
|