return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בקשה
View this Thread in Original format
omergunr
אני מחפששש המון זמן.. את הסט של עופר ניסים מהעיר האדומה שהיה השנה מחפש המוןןןן זמן ואני יודע שיש את זה להורדה.. אבל לא מוצא :<
עם למישהו יש את הסט שבבקשה יביא לינק

תודה מראש
KrazyDJs
וואלק אחי אני הורדתי מהאימיול...בדוק יש שם...
לא התלהבתי מזה יותר מידי...
Shahar
לא מצאתי בכלל תסט הזה בדיסי
והסייטים שלי ב
VACATION MODE
ronsh
סט על הפנים
במיוחד שהוא ניגן את הגועל הזה הבוטלג של טייסטו ובאנג באנג
Dj Alex (ISR)
קקי של סט.. לא אוהב את עופר.. NY HOUSE לא עושה לי את זה.
cluBBer
גועל נפש כל הסטים שלו
Dj Alex (ISR)
הוא ממחזר טראקים בצורה נוראית..
אין נניח סט שהוא לא שם את SUMMER NIGHT CITY או את ONLY YOU
ronsh
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
הוא ממחזר טראקים בצורה נוראית..
אין נניח סט שהוא לא שם את SUMMER NIGHT CITY או את ONLY YOU


אל תיסחפו...
אבל הסט הספציפי הזה היה דוחה...
omergunr
חחחח אוקי ... :>
אז על איזה סט שלו אתם כן ממליצים? עם יש אחד כזה... :<
YuVaL
לא מבין מה כל ההתרגשות מהבחור\ה הזה..

אני בספק אם הוא מתקלט.. הוא בטח מכניס איזה דיסק צרוב ממוקסס.. שם על עצמו אוזניות ומתחיל לקפוץ כאילו הוא עושה אירובי על הבוקר

WTF... Grow up..

Shahar
quote:
Originally posted by ronsh
אל תיסחפו...
אבל הסט הספציפי הזה היה דוחה...


אני בדעה שלהם
חוץ מזה שלא משנה איזה טראקים הוא שם הם גם ככה נשמעים אותו דבר
מתחילים עם הבאס הרגיל שלו
ואז ווקאל שדומה לכל השאר
ואז "מלודיה" עם הסמפל שאמור להיות
SUPERSAW
ויצא כאילו הסינט שלו היה מקולקל

אז איך הסט יכוליות טוב אם הטראקים גרועים
Sm0keMachine
אוי ואבוי הוא מנגן עדיין את סאמר נייט סיטי?

איזה תת רמה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement