|
Oe Oe Oe!
|
View this Thread in Original format
| mido |
Ben gister lekker bezig geweest in de studio!
En er gaat nou zo'n lekker stamp nummertje aankomen! WOEI!
Nog lang niet af! Maar ik ga alvast jullie lekker zitten maken.
Ennuh misschien plaats ik volgende week een PROMOotje.
Maar dat zien we dan wel weer! WOEI!!! :D :D :D :D :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Hey MIDO,
kom maar op met je promo ! :D
Na die paar nummers die je gepost hebt, wil ik meer!! :p
Greetz RubDub |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Hey MIDO,
kom maar op met je promo ! :D
Na die paar nummers die je gepost hebt, wil ik meer!! :p
Greetz RubDub |
Wordt waarschijnlijk dinsdag want de promo die ik nu heb die is nogal erg kaal en leeg.
En lang leven de techniek! Ik was namelijk mijn GSM vergeten uit te zetten bij het opnemen dus je hoort er een heel mooi rateltje doorheen! whehe Is leuk voor als het een hit wordt dan wordt dan wordt dit dus een collecters item! whehe :D:D:D:D |
|
|
| serialkillah |
| Ja ik ben ook wel benieuwd.....:) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by mido
En er gaat nou zo'n lekker stamp nummertje aankomen! WOEI!
|
Stampnummertjes zijn altijd welkom!!! :D :D :D
Suc6 ermee!! |
|
|
| Henkie_henk |
Hey ik heb tip voor je..
Je moet de vocals van "madonna - like a prayer" er in gebruiken..
Lijkt me kewl he!..
;)
L@terZz
en succes dermee nog |
|
|
| Flippe |
Hoop dat het eer zo'n succes wordt als je vorige nummers
Succes er mee!! |
|
|
| mido |
Zo dan!
Ik heb hem net even voor het eerst ECHT hard gehoord!
whehe
En dan komt de melodie erin nog niets aan de hand en dan gaat die melodie om hoog en dan gieren de rillingen over mijn rug!
WOEI! Altijd lekker! whehehe
Ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden! Dinsdag plaats ik een goede promo! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by mido
Ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden! Dinsdag plaats ik een goede promo! |
waar sommigen al geen tijd voor hebben op 1ste kerstdag :p
maar ik ben wel benieuwd |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Blik
waar sommigen al geen tijd voor hebben op 1ste kerstdag :p
maar ik ben wel benieuwd |
Kut ja dat is waar......
We zouden volgende week overslaan! Dan misschien woensdag.
Want de promo die ik nu heb is echt nog te schraal wel vet maar schraal! whehehe
Komt allemaal goed! :D:D:D:D:D:D |
|
|
| Dj Alpha |
| jaja.... we horen het wel weer :p |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by mido
Want de promo die ik nu heb is echt nog te schraal wel vet maar schraal! whehehe
|
Weet je wat pas schraal is.. als je helemaal onder de exzeem zit..
dat is pas schraal.. helemaal alst licht uit is.. en je het dus niet ziet.. totdat de kleertjes uitgaan.. dat is pas schraal..
eet smakelijk..ik heb geen trek meer iig
WoEi 4 uur slaap = goed (Voor de walletjes)
MZzLll y'all |
|
|
|
|