return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Oe Oe Oe!
View this Thread in Original format
mido
Ben gister lekker bezig geweest in de studio!

En er gaat nou zo'n lekker stamp nummertje aankomen! WOEI!

Nog lang niet af! Maar ik ga alvast jullie lekker zitten maken.

Ennuh misschien plaats ik volgende week een PROMOotje.

Maar dat zien we dan wel weer! WOEI!!! :D :D :D :D :D
Ruben_Dubbink
Hey MIDO,

kom maar op met je promo ! :D
Na die paar nummers die je gepost hebt, wil ik meer!! :p

Greetz RubDub
mido
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Hey MIDO,

kom maar op met je promo ! :D
Na die paar nummers die je gepost hebt, wil ik meer!! :p

Greetz RubDub


Wordt waarschijnlijk dinsdag want de promo die ik nu heb die is nogal erg kaal en leeg.

En lang leven de techniek! Ik was namelijk mijn GSM vergeten uit te zetten bij het opnemen dus je hoort er een heel mooi rateltje doorheen! whehe Is leuk voor als het een hit wordt dan wordt dan wordt dit dus een collecters item! whehe :D:D:D:D
serialkillah
Ja ik ben ook wel benieuwd.....:)
Flipper01
quote:
Originally posted by mido
En er gaat nou zo'n lekker stamp nummertje aankomen! WOEI!


Stampnummertjes zijn altijd welkom!!! :D :D :D

Suc6 ermee!!
Henkie_henk
Hey ik heb tip voor je..

Je moet de vocals van "madonna - like a prayer" er in gebruiken..

Lijkt me kewl he!..

;)

L@terZz

en succes dermee nog
Flippe
Hoop dat het eer zo'n succes wordt als je vorige nummers

Succes er mee!!
mido
Zo dan!
Ik heb hem net even voor het eerst ECHT hard gehoord!

whehe

En dan komt de melodie erin nog niets aan de hand en dan gaat die melodie om hoog en dan gieren de rillingen over mijn rug!

WOEI! Altijd lekker! whehehe

Ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden! Dinsdag plaats ik een goede promo!
Blik
quote:
Originally posted by mido


Ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden! Dinsdag plaats ik een goede promo!


waar sommigen al geen tijd voor hebben op 1ste kerstdag :p

maar ik ben wel benieuwd
mido
quote:
Originally posted by Blik


waar sommigen al geen tijd voor hebben op 1ste kerstdag :p

maar ik ben wel benieuwd


Kut ja dat is waar......

We zouden volgende week overslaan! Dan misschien woensdag.

Want de promo die ik nu heb is echt nog te schraal wel vet maar schraal! whehehe

Komt allemaal goed! :D:D:D:D:D:D

Dj Alpha
jaja.... we horen het wel weer :p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by mido


Want de promo die ik nu heb is echt nog te schraal wel vet maar schraal! whehehe



Weet je wat pas schraal is.. als je helemaal onder de exzeem zit..

dat is pas schraal.. helemaal alst licht uit is.. en je het dus niet ziet.. totdat de kleertjes uitgaan.. dat is pas schraal..

eet smakelijk..ik heb geen trek meer iig

WoEi 4 uur slaap = goed (Voor de walletjes)

MZzLll y'all
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement