|
BeTA ID Contest 09 - (deadline 28 sept) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hydra |
Ik heb besloten om de huidige punten te posten... om bepaalde mensen nog wat aan te moedigen. :)
code:
1. tor 54 punten
2. belgian bonzai 53.5 punten
3. eieregooie 51 punten
4. bertn 38 punten
5. icone 37 punten
6. jasperovitsj 36 punten
7. zehra 28 punten
8. fcb_fanatic 26 punten
9. synthesia 21 punten
10. cygnusx 19 punten
11. pheatus 18 punten
12. nrg52 16 punten
13. push2005 13 punten
|
|
|
| Synthesia |
Hehe maar een half puntje verschillen tussen nr1 en 2.
Go BB!!! :toocool: |
|
|
| eieregooie |
| ohja, wat ik me nog af vroeg, is waar de halve puntjes vandaan komen? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Hydra
Ik heb besloten om de huidige punten te posten... om bepaalde mensen nog wat aan te moedigen. :) |
en anderen te ontmoedigen ;) |
|
|
| Bertn |
| ik ga de kloof niet meer knn dichten:o |
|
|
| Belgian Bonzai |
lol, een half puntje. TOR, ik zeg het op voorhand dat je me dan niets kwalijk neemt, het is quasi zeker dat je nog wat gaat moeten werken. No offence, ei, maar we kunnen het toch niet maken dat een ollander de BeTA ID Contest wint, hé lol j/k
Ik tip wel zeker op TOR als winnaar hoor. Allez, dan ga ik nog maar wat de massochist gaan uithangen, zeker :toothless |
|
|
| eieregooie |
| Wacht maar... Nu heb je me pas echt gemotiveerd :disbelief |
|
|
| Belgian Bonzai |
:nervous:
edit; maar moge de beste winnen, ei, TOR, de rest; good luck! |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
ohja, wat ik me nog af vroeg, is waar de halve puntjes vandaan komen? |
bijvoorbeeld: L-vee i.p.v. Airwave |
|
|
| eieregooie |
| Ah, ok, juiste artiest, verkeerde alias... |
|
|
| Hydra |
code:
eieregooie 56 punten
tor 54 punten
belgian bonzai 53.5 punten
bertn 38 punten
icone 37 punten
jasperovitsj 36 punten
zehra 28 punten
fcb_fanatic 26 punten
synthesia 21 punten
cygnusx 19 punten
pheatus 18 punten
nrg52 16 punten
push2005 13 punten
|
|
|
|
|