return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
BeTA ID Contest 09 - (deadline 28 sept) (pg. 8)
View this Thread in Original format
Bunz
100 lijkt me wel cool, dan weetk er tenminste wa meer :D

deze contest kende ik maar 10 liedjes en kon ik er maar 3 benoemen dus hadk maar niets ingezonde.
TOR
100 is echt wel veel. onderschat niet de tijd die in het samenstellen van de contest kruipt.. ik denk dat ook meer mensen zullen afhaken als er zo veel platen geīd'd moeten worden.

en ja proficiat Ruub :)


hier mijn lijstje:

03. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Mix)
05. Ozgur Can - Connected (Santiago Niņo Dub Tech Mix)
06. Way Out West - Mindcircus (G&D remix)
08. Capetown - Pitstop
10. Ralphie B. - Massive
13. Sasha - Xpander
15. Mirco de Govia - Epic Monolyth
17. DJ Jan vs. The Mixmen - You Make Me Feel
19. Mark Norman - Overkill
20. IIO - Rapture (Armin van Buuren Remix)
23. Marco V. - Echoes (V.ision Mix)
25. Art of Trance - Madagascar (Push Remix)
29. Secret Cinema - Timeless Attitude
30. Fire & Ice -
31. Kamaya Painters - Northern Spirit
34. Bedrock - Heaven Scent
36. Der Dritte Raum - Hale Bopp (Jackdaw mix)
37. The Ambush - Everlast
38. Push vs. Globe - Tranceformation
40. E.N.E.R.G.Y. - Desire (Power Mix)
48. Taucher - Waters (Phase III)
49. Dove Beat - La Paloma (Ocean Mix)


echt stom da'k er een paar niet had.. ik denk met name aan 2, 4, 18, 22, 35, 45


1, 7, 12, 28, 33, 46 zijn heerlijk :crazy:


32.. bah, wat een cheese :p

mooie contest :)
eieregooie
Ach, t werk van t maken valt wel mee... Daar hoef ik t niet om te laten, maar ik ben idd bang dat het teveel van het goede is...

Gewoon 50 dan maar :)
Bertn
begin er alvast maar aan, ik krijg alweer zin in de volgende contest:D
Zehra
quote:
Originally posted by Bertn
begin er alvast maar aan, ik krijg alweer zin in de volgende contest:D


+1 :D
Hydra
7. peyote - happy birthday

Volgens mij heeft ook niemand deze gevonden. Is een plaatje van 1992!! Wordt dikwijls gedraaid in de Kokorico.

http://www.discogs.com/release/34304
Made in Belgium :)
Bertn
ik herkende het wel hoor, maar wist gewoon niet hoe het noemde:)
Jasperovitsj
Ik zou zo'n contest met 100 ID's best wel leuk vinden. En als Ei niet opziet tegen het werk, waarom niet? :)
Synthesia
Allee TOR, dat ge 43 niet hebt kunnen id'en :p

1 van de beste Push remixen ooit! :)
eieregooie
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zou zo'n contest met 100 ID's best wel leuk vinden. En als Ei niet opziet tegen het werk, waarom niet? :)


Ik wil het alleen doen als er hier genoeg mensen geloven er aan mee te doen :D

Lady_LizzY
Ik probeer wel altijd, maar kom nooit verder als 5 ID's ofzo :)
pooley
^^
ni erg, ik zal onder u staan :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement