|
b a cluber (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by warpedd_
לא שמתי לב בקשר לוויניל
בקיצר
בפעם הראשונה שהוא ניגן את הטראק בתוכנית
(אחרי שעה שהוא התלהב שהוא קיבל אותו מתוך 500 איש)
הטקליט התחיל לעשות ביות והיו עיוותים בקול
והוא מייד מיקסס למשהו אחר |
חחחחחח
תאמין לי מגיע לו!
:) |
|
|
| s0undw4v3 |
טוב... גם לי יש את זה
IIO - Rapture (AVB Remix)
:D
מתוך 500 :D
תודות ל-DJ PezJunky...
אחלה גבר :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
טוב... גם לי יש את זה
IIO - Rapture (AVB Remix)
:D
מתוך 500 :D
תודות ל-DJ PezJunky...
אחלה גבר :) |
ולך אפילו יש גרסה שלא קופצת!!!
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
ולך אפילו יש גרסה שלא קופצת!!!
:) |
חחחחחח
כן... איזה באסה שאין לך גירסה שקופצת
יכולת לתקלט בבי יו!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח
כן... איזה באסה שאין לך גירסה שקופצת
יכולת לתקלט בבי יו!! |
חחחחחחח
אשכרה אנחנו צריכים לפרוץ כל החבר'ה בלילה ל
BU
כל אחד דופק סט של שעתיים עד הבוקר |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחח
אשכרה אנחנו צריכים לפרוץ כל החבר'ה בלילה ל
BU
כל אחד דופק סט של שעתיים עד הבוקר |
אני לא חושב שכולם יספיקו בשעתיים לתקלט עד הבוקר...
אבל אישית אני באמת חושב שזה רעיון טוב...
-=לא קשור=-
למה האיש הזה למעלה לובש כובע אדום בכריסמס, אבל לא מחזיק חנוכיה וסופגניה בחנוכה?!!?!?
:D :D :D |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
למה האיש הזה למעלה לובש כובע אדום בכריסמס, אבל לא מחזיק חנוכיה וסופגניה בחנוכה?!!?!?
:D :D :D |
איזה מגניב.... אפילו לא שמתי לב לזה... חחחחח...:D :toothless :toothless :toothless |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני לא חושב שכולם יספיקו בשעתיים לתקלט עד הבוקר...
אבל אישית אני באמת חושב שזה רעיון טוב...
-=לא קשור=-
למה האיש הזה למעלה לובש כובע אדום בכריסמס, אבל לא מחזיק חנוכיה וסופגניה בחנוכה?!!?!?
:D :D :D |
איזה איש למעלה? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
איזה איש למעלה? |
בלוגו של הפורומים, למעלה למעלה... |
|
|
| DJ-Energy |
| אבל הוא לא לובש כלום!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| ה"דרקון" בהתחלה של האתר לובש ובעמוד הראשי לא של הפורום האיש לובש כובע... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ה"דרקון" בהתחלה של האתר לובש ובעמוד הראשי לא של הפורום האיש לובש כובע... |
זה לא סוג של צפרדע??? |
|
|
|
|