|
b a cluber
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
ממש מצחיק אותי כל פעם שאני שומע את התוכנית
לשמוע את רוברט גיטלמן מדבר על זה שהוא היחיד שיש לו את הטראקים
ואי אפשר למצא אותם באינטרנט-
כאלה שמסתובבים פה בפורומים כבר שבועות,
חוץ מזה זה מצחיק שהדיסק שלו של
IIO-RAPTURE(AVB)
קופץ כל הזמן בשידור |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by warpedd_
ממש מצחיק אותי כל פעם שאני שומע את התוכנית
לשמוע את רוברט גיטלמן מדבר על זה שהוא היחיד שיש לו את הטראקים
ואי אפשר למצא אותם באינטרנט-
כאלה שמסתובבים פה בפורומים כבר שבועות,
חוץ מזה זה מצחיק שהדיסק שלו של
IIO-RAPTURE(AVB)
קופץ כל הזמן בשידור |
דיסק?!?
אתה מתקוון ווינל אחי
ושמעתי אותו לייב הוא השמיע את זה ולא היה שום קפיצות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
ממש מצחיק אותי כל פעם שאני שומע את התוכנית
לשמוע את רוברט גיטלמן מדבר על זה שהוא היחיד שיש לו את הטראקים
ואי אפשר למצא אותם באינטרנט-
כאלה שמסתובבים פה בפורומים כבר שבועות,
חוץ מזה זה מצחיק שהדיסק שלו של
IIO-RAPTURE(AVB)
קופץ כל הזמן בשידור |
כן... זה אשכרה מצחיק
לא יוצא לי לשמוע את התוכנית שלו הרבה אבל יצא לי פעם אחת לשמוע
ושמעתי שם את
MORPH - Maximum Overdrive
הוא אומר ככה זה אמור לצאת בסוף דצמבר או משהו כזה
ולכל אוהבי האנטרנט... אל תנסו לחפש את זה כי לא תמצאו
5 דקות אחרי שנגמרה התוכנית זה כבר היה בהורדה אצלי |
|
|
| DJ-Energy |
חחחח...
בנזונה..... עלק אל תנסו לחפש את זה
:)
למרות שהבנזונה מקבל דיי הרבה פרומוים..
והוא יודע לתקלט
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
חחחחחח
:Oלכל חובבי האינטרנט, אל תנסו לחפש, למה אני היחידי בעולם שיש לו את זה ואני אלוהים ותקשיבו רק לביו 99...:o
אני לא כלכך אוהב אותו, הוא אחוש מתלהב, אמרו לי שהוא דווקא לא מתקלט כלכך טוב...
:eek: :eek: :eek: |
|
|
| MoSH_MaN |
האמת שאני שמעתי אותו הוא תיקלט כמו דתייה בת 14...
איזה מתלהב חחחחח.... הוא כנראה חושב שרק קאזה קיים ששם באמת אין כלום...
אגב מתי התוכנית ? אפשר להתקשר אליו באמצע? חחחח.... |
|
|
| Dj Moriano |
איזה הומו מתלהב
הוא באמת אמר שאי אפשר להשיג את
MORPH - Maximum Overdrive
באינטרנט
הוא ממש דפוק שלא מבין מהחיים שלו
הוא בטח חושב שהפורום של לילה הוא פורום טוב ומבין.... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
איזה הומו מתלהב
הוא באמת אמר שאי אפשר להשיג את
MORPH - Maximum Overdrive
באינטרנט
הוא ממש דפוק שלא מבין מהחיים שלו
הוא בטח חושב שהפורום של לילה הוא פורום טוב ומבין.... |
חחחחחחח
אשכרה מטומטם בשכל
:) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
דיסק?!?
אתה מתקוון ווינל אחי
ושמעתי אותו לייב הוא השמיע את זה ולא היה שום קפיצות |
לא שמתי לב בקשר לוויניל
בקיצר
בפעם הראשונה שהוא ניגן את הטראק בתוכנית
(אחרי שעה שהוא התלהב שהוא קיבל אותו מתוך 500 איש)
הטקליט התחיל לעשות ביות והיו עיוותים בקול
והוא מייד מיקסס למשהו אחר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
האמת שאני שמעתי אותו הוא תיקלט כמו דתייה בת 14...
איזה מתלהב חחחחח.... הוא כנראה חושב שרק קאזה קיים ששם באמת אין כלום...
אגב מתי התוכנית ? אפשר להתקשר אליו באמצע? חחחח.... |
אם אני לא טועה התוכנית בימי חמישי
בשעה 22:00 עד 24:00
ולא נראה לי שאפשר להתקשר... יעני אפשר להתקשר
אבל לא לדבר
נראה לי לפחות ככה |
|
|
| warpedd_ |
חבל..
דווקא היה נחמד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
חבל..
דווקא היה נחמד |
מה?!
נראה לי פספתי משהו
מה היה נחמד? |
|
|
|
|