return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סוף סןף חזרתי!!
View this Thread in Original format
arik
אחרי 3 שבועות של סבל בלי המסך שלי ששלחתי לתיקון ובלי להוריד מוסיקה
ובלי להיות בעינינים
סוף סוף קיבלתי את המסך ובסך הכל זה היתה בעיה של 5 דקות לתקן.
אני מניח שאת כל הטרקים שהפסדתי ב3 שבועות האלה אני לא יוריד כי זה מה
שקורה שיש לך אינטרנט שמוריד על 2 קילו בית לשניה
אבל מה שבאמת רציתי להגיד זה מה שלומכם וראיתי שיש פה מלאן חדשים אני מניח שזה טוב עוד בסוף הפורמ הישראלי שלנו יהיה השולט פה
ואם כבר כתבתי הודעה שזה לא קורה הרבה אז תגידו לי בקשה איפה אני קונה ציוד בזול או אם למישהו יש קשרים שיכול להשיג לי ציוד בזול??

מה שאני רוצה לקנות זה
vestax pcv 275
cdj 100s x2

תודה מראש אריק
:)
Dj Moriano
אם תחטט קצת בפוסטים אחרים אז תמצא

אבל אני יחסוך לך את זה

אתה יכול פיונירים לקנות אצל היבואן
4720 זוג עולים
המספר של היבואן זה
03-5220135
הוא נמצא בתל אביב ברחוב ארלוזורוב אני חושב, כמעט בטוח


ווסטאקס אתה יכול או להזמין מהאינטרנט לפי מה שאני הבנתי 17% מע"מ וזהו
זה לא אמור לצאת הרבה כסף יחסית

ואתה יכול לקנות גם ווסטאקס ב
BEAT MAN
וב- א.ב. אלקטרוניקה


BEAT MAN
נמצאים בדיזינגוף סנטר היה לי את המספר שלהם אבל הוא נאבד לי

וא.ב. אלקטרוניקה נמצאים בחולון גם את המספר שלהם איבדתי אבל הוא נמצא באחד הפוסטים האחרונים זה ששואלים איפה אפשר להשיג ציוד לדי ג'יי בארץ.
arik
אם לומר את האמת דיברתי איתם וזה ניראה לי קצת יקר כמעט 5000 לשני סי די פלייר
אבל בכל מקרה תודה
ובאיזה אתר אפשר לקנות את הוסטקס כי מצאתי רק אתרים שאני יכול להזמין את זה מחול?
Dj Moriano
מה שהתכוונתי זה שתזמין מחו"ל לפי מה שאני הבנתי
לא צריך לשלם מכס צריך רק מע"מ
שזה 17% אבל אל תסמוך על זה תתקשר למכס ותשאל כמה לוקחים
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אם תחטט קצת בפוסטים אחרים אז תמצא

אבל אני יחסוך לך את זה

אתה יכול פיונירים לקנות אצל היבואן
4720 זוג עולים
המספר של היבואן זה
03-5220135
הוא נמצא בתל אביב ברחוב ארלוזורוב אני חושב, כמעט בטוח


ווסטאקס אתה יכול או להזמין מהאינטרנט לפי מה שאני הבנתי 17% מע"מ וזהו
זה לא אמור לצאת הרבה כסף יחסית

ואתה יכול לקנות גם ווסטאקס ב
BEAT MAN
וב- א.ב. אלקטרוניקה


BEAT MAN
נמצאים בדיזינגוף סנטר היה לי את המספר שלהם אבל הוא נאבד לי

וא.ב. אלקטרוניקה נמצאים בחולון גם את המספר שלהם איבדתי אבל הוא נמצא באחד הפוסטים האחרונים זה ששואלים איפה אפשר להשיג ציוד לדי ג'יי בארץ.


אחי
החנות בדיניזנגוף מוחרת ציוד בכללי גם טכניקס?
Dj Moriano
כן.....
לפע מה שהבנתי היא מוכרת גם
DENON

ועוד איזה שלוש ארבע חברות שאני לא זוכר איזה.....
היה לי פלייר שלהם והיה רשום בו הכל
s0undw4v3
arik-
קניתי מ-א.ב. אלקטרוניקה את אותו מיקסר
עלה לי 2900 שקל
כולל מע"מ

מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...

תברר אצלם
DJ-Energy
quote:
Originally posted by s0undw4v3
arik-
קניתי מ-א.ב. אלקטרוניקה את אותו מיקסר
עלה לי 2900 שקל
כולל מע"מ

מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...

תברר אצלם


הם גם מוכרים פיונר או רק ווסטקס??
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy


הם גם מוכרים פיונר או רק ווסטקס??


הלפי מה שהבנתי הם לא מוכרים פיוניר
אם אתה רוצה קנה אצל היבואן
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Moriano


הלפי מה שהבנתי הם לא מוכרים פיוניר
אם אתה רוצה קנה אצל היבואן


Okie

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by s0undw4v3
arik-
מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...

תברר אצלם


מתאים לי מיקסר כזה, מניח שיהיה לי אותו באחד מן הימים...
:D :D :D
אבל יש זוג טכניקס לפניהם בטור
למה התכוונת שאמרת שהקרוס לא יציב?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy


Okie


מתי אתה קונה ציוד???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement