|
סוף סןף חזרתי!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
אחרי 3 שבועות של סבל בלי המסך שלי ששלחתי לתיקון ובלי להוריד מוסיקה
ובלי להיות בעינינים
סוף סוף קיבלתי את המסך ובסך הכל זה היתה בעיה של 5 דקות לתקן.
אני מניח שאת כל הטרקים שהפסדתי ב3 שבועות האלה אני לא יוריד כי זה מה
שקורה שיש לך אינטרנט שמוריד על 2 קילו בית לשניה
אבל מה שבאמת רציתי להגיד זה מה שלומכם וראיתי שיש פה מלאן חדשים אני מניח שזה טוב עוד בסוף הפורמ הישראלי שלנו יהיה השולט פה
ואם כבר כתבתי הודעה שזה לא קורה הרבה אז תגידו לי בקשה איפה אני קונה ציוד בזול או אם למישהו יש קשרים שיכול להשיג לי ציוד בזול??
מה שאני רוצה לקנות זה
vestax pcv 275
cdj 100s x2
תודה מראש אריק
:) |
|
|
| Dj Moriano |
אם תחטט קצת בפוסטים אחרים אז תמצא
אבל אני יחסוך לך את זה
אתה יכול פיונירים לקנות אצל היבואן
4720 זוג עולים
המספר של היבואן זה
03-5220135
הוא נמצא בתל אביב ברחוב ארלוזורוב אני חושב, כמעט בטוח
ווסטאקס אתה יכול או להזמין מהאינטרנט לפי מה שאני הבנתי 17% מע"מ וזהו
זה לא אמור לצאת הרבה כסף יחסית
ואתה יכול לקנות גם ווסטאקס ב
BEAT MAN
וב- א.ב. אלקטרוניקה
BEAT MAN
נמצאים בדיזינגוף סנטר היה לי את המספר שלהם אבל הוא נאבד לי
וא.ב. אלקטרוניקה נמצאים בחולון גם את המספר שלהם איבדתי אבל הוא נמצא באחד הפוסטים האחרונים זה ששואלים איפה אפשר להשיג ציוד לדי ג'יי בארץ. |
|
|
| arik |
אם לומר את האמת דיברתי איתם וזה ניראה לי קצת יקר כמעט 5000 לשני סי די פלייר
אבל בכל מקרה תודה
ובאיזה אתר אפשר לקנות את הוסטקס כי מצאתי רק אתרים שאני יכול להזמין את זה מחול? |
|
|
| Dj Moriano |
מה שהתכוונתי זה שתזמין מחו"ל לפי מה שאני הבנתי
לא צריך לשלם מכס צריך רק מע"מ
שזה 17% אבל אל תסמוך על זה תתקשר למכס ותשאל כמה לוקחים |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אם תחטט קצת בפוסטים אחרים אז תמצא
אבל אני יחסוך לך את זה
אתה יכול פיונירים לקנות אצל היבואן
4720 זוג עולים
המספר של היבואן זה
03-5220135
הוא נמצא בתל אביב ברחוב ארלוזורוב אני חושב, כמעט בטוח
ווסטאקס אתה יכול או להזמין מהאינטרנט לפי מה שאני הבנתי 17% מע"מ וזהו
זה לא אמור לצאת הרבה כסף יחסית
ואתה יכול לקנות גם ווסטאקס ב
BEAT MAN
וב- א.ב. אלקטרוניקה
BEAT MAN
נמצאים בדיזינגוף סנטר היה לי את המספר שלהם אבל הוא נאבד לי
וא.ב. אלקטרוניקה נמצאים בחולון גם את המספר שלהם איבדתי אבל הוא נמצא באחד הפוסטים האחרונים זה ששואלים איפה אפשר להשיג ציוד לדי ג'יי בארץ. |
אחי
החנות בדיניזנגוף מוחרת ציוד בכללי גם טכניקס? |
|
|
| Dj Moriano |
כן.....
לפע מה שהבנתי היא מוכרת גם
DENON
ועוד איזה שלוש ארבע חברות שאני לא זוכר איזה.....
היה לי פלייר שלהם והיה רשום בו הכל |
|
|
| s0undw4v3 |
arik-
קניתי מ-א.ב. אלקטרוניקה את אותו מיקסר
עלה לי 2900 שקל
כולל מע"מ
מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...
תברר אצלם |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
arik-
קניתי מ-א.ב. אלקטרוניקה את אותו מיקסר
עלה לי 2900 שקל
כולל מע"מ
מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...
תברר אצלם |
הם גם מוכרים פיונר או רק ווסטקס?? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
הם גם מוכרים פיונר או רק ווסטקס?? |
הלפי מה שהבנתי הם לא מוכרים פיוניר
אם אתה רוצה קנה אצל היבואן |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
הלפי מה שהבנתי הם לא מוכרים פיוניר
אם אתה רוצה קנה אצל היבואן |
Okie |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
arik-
מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...
תברר אצלם |
מתאים לי מיקסר כזה, מניח שיהיה לי אותו באחד מן הימים...
:D :D :D
אבל יש זוג טכניקס לפניהם בטור
למה התכוונת שאמרת שהקרוס לא יציב? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
Okie |
מתי אתה קונה ציוד??? |
|
|
|
|