|
קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FASTDJMP3 |
haha man i wish i could learn hebrew but unfortunately i don't have the time or the occasion to learn it :p
btw my name is Taha |
|
|
| s0undw4v3 |
Great! look what you did! Now we're gonna have everyone tell you their name... :D :D :D
I'm Noam, nice to meet ya! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
איכס. הגירסה המקורית של רפטור פשוט מגעילהההההה
riva mix rulez
:) |
אחוש!!! :D
בכל מקרה- כמו שכולם כבר אמרו... בטח סתם איזה אחד אפס
אפשר להבין את זה רק מהשם שלו
Dj Haiun
חחחחחחחחחחחחחח! :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by FASTDJMP3
haha man i wish i could learn hebrew but unfortunately i don't have the time or the occasion to learn it :p
btw my name is Taha |
I've downloaded learn Learn.Italian.Now.v.8.0-TSZISO
and german too,I've deleted the german dunno why ! Ill start learning! |
|
|
| FASTDJMP3 |
lol ok nice to meet u Noan
i know mosh_man is Moshי , dj-energy is Yuval , luckystrike is Moran , that's all |
|
|
| DJ-Energy |
Dj-2Tall Is Nimrod
Gil shwartz - Gil shwartz :rolleyes: :) |
|
|
| Dj Moriano |
| Dj Moriano is = EITAN |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
לא רק שהיא לא נחמדה, היא גם נעל!!!
כוסית ברור, אבל רוב הכוסיות יש להן נעל במקום מוח.
אם מישהו ראה אותה לדוגמא בגיא פינס שהם הראו את החוות סוסים שלה, אז ראיתם בטח איך היא מדברת ואיזה טיפשה היא |
אני לא מאמין שהפסדתי את זה!!!!!!
:eek: אני בשוק!!!!!!:eek: :eek: :eek: |
|
|
| FASTDJMP3 |
| what about exetik ? moriano ? black ? kreing ? :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מה שעוד יותר מוזר
שילדים בגילאי 14-19
הגילאים של הפורום הזה בערך
|
בגלל זה אני בטוח שהמצב ישתפר בעתיד בארץ
הרבה שאוהבים את העסק יפנו לתיקלוט לדעתי... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by FASTDJMP3
lol ok nice to meet u Noan
i know mosh_man is Moshי , dj-energy is Yuval , luckystrike is Moran , that's all |
don't forget me!!!:D
i'm Nimrod...
(don't laugh it sounds better in hebrew)
:D :D :D
נקודה טובה מורן...
יש סיבה להיות אופטימים...
:D :D :D |
|
|
| DjChook |
חזרתיייי
ok, for Taha, Hey i'm chen (i know u mostly can't pronounse the "CH")
But like Nimrod it's better in hebrew :-)
About this topic that is now i see devided into two topics:
א. ראש 1 ? מה אתם קוראים לעזאזל ???
ואם אתם רוצים רמה תקראו את דיג'יי העיר, תאמינו לי הכותבים שם מבינים יותר מכולנו ביחד, בדוק!
(סתם, אם אתם חושבים שלא, אז בסדר, אולי לא, אל תתחילו להתווכח איתי)
ב. בקשר לבר. אחים שלי, דיברתי עם חבר שלי שלומד בביה"ס איתה, שאמור להיות בהוד השרון לא ?
היא לא רק נעל, בטלויזיה שהיא דיברה כמו מפגרת, היא התרכזה ...
כי זה טלויזיה , אז היא עשתה כמה שפחות פאדיחות לעצמה.
הבחורה הוא מספר לי הכי מטומטמת בעולם...
ועוד משהו, היא הייתה דלוקה על מישהו ורדפה אחריו בטירוףףףף והוא לא שם עליה זין, למרות שהיא ניראת פי 1000 יותר טוב ממנו..
אז כנראה שהיא רק תשאר לפנטזיות שלנו. אין מה לעשות
sorry Taha, to much hebrew for me to start translate... |
|
|
|
|