return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת (pg. 6)
View this Thread in Original format
TranceGiant
HEy black, ure not allowed to see such things still, wait till the bar mizva next week ;)
kidding, mazal tov gam mimeni!
ull have some huge party?
Dj Black
quote:
Originally posted by TranceGiant
HEy black, ure not allowed to see such things still, wait till the bar mizva next week ;)
kidding, mazal tov gam mimeni!
ull have some huge party?


TNX AHI :P
;)
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Dj Moriano
she is a model from israel
her name is Bar Refaely
she is 17 years old
i think....


As a matter of fact she's 16.. from Hod Hasharon
DjChook
quote:
Originally posted by DJ_BoN


As a matter of fact she's 16.. from Hod Hasharon


That's what i thought too... :D
DJ_BoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

I've downloaded learn Learn.Italian.Now.v.8.0-TSZISO

and german too,I've deleted the german dunno why ! Ill start learning!


מאיפה הורדת את הדבר הזה אחי?

אני ממש רוצה לדעת גרמנית, שאני אוכל לדבר בשגרירות כשאני הולך להוציא דרכון עוד כמה חודשים
TranceGiant
Need help?
Brauchst du Hilfe?:D
just come to austria...ive lerarned the language withon 7 months....goes automatically
DjChook
גם אני מחפש לדעת גרמנית

ההורים שלי יודעים... בכל מקרה, פליזזז תמצאו לי את זה....
MoSH_MaN
חה חה חה :P

דווקא את הגרמנית מחקתי אבל אני יוריד שוב

אני האיש ....

with the sources....
DjChook
מוש תמצא לי את זה בבקשה, זה דחוף לי
MoSH_MaN
חחח מצאתי ואני מוריד מחדש...

DjChook
שמשהו יתן כתובת

או שאם זה פחות מ 6 מגה
לאימייל שלי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
שמשהו יתן כתובת

או שאם זה פחות מ 6 מגה
לאימייל שלי


טוב דבר ראשון רק לי יש את זה...

דבר שני 6 מגה??!?!? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מה אתה דפוק זה 700 מגה בן אדם...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement