|
קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
HEy black, ure not allowed to see such things still, wait till the bar mizva next week ;)
kidding, mazal tov gam mimeni!
ull have some huge party? |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
HEy black, ure not allowed to see such things still, wait till the bar mizva next week ;)
kidding, mazal tov gam mimeni!
ull have some huge party? |
TNX AHI :P
;) |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
she is a model from israel
her name is Bar Refaely
she is 17 years old
i think.... |
As a matter of fact she's 16.. from Hod Hasharon |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
As a matter of fact she's 16.. from Hod Hasharon |
That's what i thought too... :D |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
I've downloaded learn Learn.Italian.Now.v.8.0-TSZISO
and german too,I've deleted the german dunno why ! Ill start learning! |
מאיפה הורדת את הדבר הזה אחי?
אני ממש רוצה לדעת גרמנית, שאני אוכל לדבר בשגרירות כשאני הולך להוציא דרכון עוד כמה חודשים |
|
|
| TranceGiant |
Need help?
Brauchst du Hilfe?:D
just come to austria...ive lerarned the language withon 7 months....goes automatically |
|
|
| DjChook |
גם אני מחפש לדעת גרמנית
ההורים שלי יודעים... בכל מקרה, פליזזז תמצאו לי את זה.... |
|
|
| MoSH_MaN |
חה חה חה :P
דווקא את הגרמנית מחקתי אבל אני יוריד שוב
אני האיש ....
with the sources.... |
|
|
| DjChook |
| מוש תמצא לי את זה בבקשה, זה דחוף לי |
|
|
| MoSH_MaN |
| חחח מצאתי ואני מוריד מחדש... |
|
|
| DjChook |
שמשהו יתן כתובת
או שאם זה פחות מ 6 מגה
לאימייל שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
שמשהו יתן כתובת
או שאם זה פחות מ 6 מגה
לאימייל שלי |
טוב דבר ראשון רק לי יש את זה...
דבר שני 6 מגה??!?!? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה אתה דפוק זה 700 מגה בן אדם... |
|
|
|
|