return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Kies es...
View this Thread in Original format
Optimus Trance
Een poll, en ook gelijk een stellingthreadje, ik vinnet zo zaaaaaaiii de laatste tijd op t forum, tis dood!:(
Blik
ik vind ze op dit moment allebei niet zo denderend om eerlijk te zijn
djiwan
defenitly IRC veel directer lullen met elkaar.....
Partyhardy!
ik kies voor het forum, altijd heerlijk als je thuis komt eerst even het forum checken en kijken wat iedereen weer heeft geschreven.
IRC heb ik wel op mijn computer staan maar ik snap er helaas niet zoveel van, ben een paar keer in het TA-channel geweest maar werd er iedere keer afgekickt omdat ik teveel en te snel lulde of zo iets :conf: ,of niet dan Glanis? :p
DJ_Siesta
3 letters IRC
Yarnie
Voor mij toch ook echt IRC
Flippe
Zoals Blik al zegt....
t is allebei niet meer zo geweldig.
Weining "interesante' topics, en op irc is haast nooit iets te doen.
Dj Alpha
allebei!!!!!!!!!!!!!
kolkiewolkie
FORUM

altijd ff kijken wat er nu gepost is, houd me bezig.

IRC kan ook leuk wezen, maar dat stomme kl_ltprogje zegt steeds dat ie geen verbinding kan maken:whip: :whip: :mad: :mad: , en dan is de lol er voor mij snel af

greet kolkiewolkie
mido
Ik ben een jaar of 4 a 5 echt IRC verslaafd geweest.

Maar ik vind dat de lol er een beetje vanaf is.

Geef mij maar lekker de forums, dan kan het lekker allemaal op het dooie gemakkie en hoef je niet zoveel moeite te doen om al verhalen bij te houden. En kan je nog wat dingetjes tussen door doen.

Maar ja wie ben ik??

:D:D:D:D

Ruben_Dubbink
Op dit moment voor mij het forum,
heb IRC nog niet echt ontdekt......maar dat kan nog komen!

Greetz RubDub
Pjotr G
zo
ik heb gestemd op nigga wha nigga who

weet nie waarom vond t wel leip gangsta achtig klinken
je weet wel snoop kitty cat, dr droog
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement