return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Premiär för Sub7 Clubbing 7 Oktober i GBG!
View this Thread in Original format
Annikapannika




Så var det äntligen dags att presentera mitt nya projekt för er. Under ett par månader har jag arbetat med att bygga upp en ny klubbkultur för alla oss nere i Göteborgsområdet och nu äntligen står min klubb inför sin premiär!

Vi kommer att hålla till på Sveriges kanske bästa klubblokal "Trädgårn" i Göteborg som så många redan känner till efter det legendariska klubbarna Holy och Baby. Stället har en kapacitet på 3000 personer och vi har fyllt stället med massa överaskningar, satsat massa extra pengar på Ljud och Ljus. Tanken är att starta en helt ny månadsklubb där allt bara är top of the line. Att vi redan nu bokat in stora delar av världens bästa djs gör inte saken sämre. I min hand håller jag ett papper som kommer få folk att jubbla i 6 Månader framöver!

På vår premiär kommer inga mindre än Desyn Masiello (UK), Özgur Can och JdotP spela. Dessa tre är enligt mig en del av de hårdast arbetande artisterna i branschen just nu och det är en stor ära att få ha dessa 3 herrar på min scen till premiären.

Inträdet blir 150:- förköp och biljetter finns på, www.ticnet.se för alla er som inte bor i Göteborg. Och på Pustervik, Blenda, Scandinavium samt Bengans för alla er som bor i gbg. Om du ingen biljett har kommer det att kosta dig 200:- i dörren.

Det är 20 år i dörren och för att verkligen göra detta till stället no.1 så har jag valt att Öppna 00 och köra till 05. Det blir alltså ingen Warmup av något slag, 00 öppnar dörren och redan första plattan kommer det att vara ett jävla ös på!

Missa verkligen inte detta, jag kommer att lägga upp nästkommande fester här men jag föreslår att ni besöker www.sub7.se/klubb för den senaste informationen. Lägg gärna upp er på vår mailinglista så får ni nästakommande klubbinfo före alla andra!

Skriv upp 7 Oktober i er kalender alltså, om ni har några frågor så svarar jag gärna på dessa. Bara att maila eller skriva till mig!

Varmt välkommna!
Jeremy H
Woooo, äntligen nåt vettigt i GBG! Kärlek!
Räkna med mig! :)
Vizay
fan va skoj å se att någon vågar sätta igång ordentligt i gbg, grattis till alla er på andra sidan! :D

hoppas verkligen det kommer folk för fler sånna här initiativ behövs :)
FredAcler
Kul att det händer nåt i trevliga Göteborg oxå.:) Får ta o styra bilen dit ner nån gång.
Lycka till *tummen upp*
SWE_TRANCE
Herregud vilken underbar fredagsnyhet!!!
Fanimej på tiden att det händer lite seriösa saker inom klubbsecenen på västkusten :p
Räkna med mig där och hoppas verkligen att det blir mkt folk så ni kommer att kunna köra vidare som ni planerat och även fortsätta därefter!!! :)
jofawe
Trevligt!
Synd att man bor 25 mil därifrån bara :|
SteveTranz4ever
INTE MISSA IKVÄLL !!!! ---->>www.sub7.se [radioshow med Özze & Stian]
Jeremy H
Nååå.. vilka kommer på fredag nudå? :)
Annikapannika
quote:
Originally posted by Jeremy H
Nååå.. vilka kommer på fredag nudå? :)


jag såklart :tongue2
Jeremy H
Dååååligt att inte fler härifrån verkar ansluta?
Inte konstigt att inget händer här i stan när folk inte stödjer scenen...:rolleyes:

Braxen
hade ja bott i gbg hade d vart givet, desyn özze å jdotp :eek:

kan ju knappt bli bättre :tongue3
Cloudburst
quote:
Originally posted by Jeremy H
Dååååligt att inte fler härifrån verkar ansluta?
Inte konstigt att inget händer här i stan när folk inte stödjer scenen...:rolleyes:


jag o chris kommer la...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement