|
Dana, Haze & Abyss... (hardstyle mp3 livesets !)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| ja heel leuk en aardig maar uuh daar hebben we dus een abart forumpje voor :p (shhhh, niet door vertellen :D:D), ik neem aan dat deze thread eff gemoved word, :):) |
|
|
| Flippe |
idd ja
heel mooi en aardig allemaal, maare verkeerd gepost
:whip: |
|
|
| TranceFool |
Wat nou voor commentaar mensen :(
Dit is van Haze zelf :), dat wil hij graag delen met de Hollanders!!! :), toch cool dat hij dat hier post!!! In die andere section krijg ie amper replies!!. Ik ga em alleen niet downen met mn ISDN maar ben wel flink benieuwd :D:D
Gaat et een beetje goed met de performances van Haze & Abyss???:) |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Wat nou voor commentaar mensen :(
Dit is van Haze zelf :), dat wil hij graag delen met de Hollanders!!! :), toch cool dat hij dat hier post!!! In die andere section krijg ie amper replies!!. |
Daar zit wat in ja...
ach laat maar staan :)
Sorryyyyy |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Wat nou voor commentaar mensen :(
Dit is van Haze zelf :), dat wil hij graag delen met de Hollanders!!! :), toch cool dat hij dat hier post!!! In die andere section krijg ie amper replies!!. Ik ga em alleen niet downen met mn ISDN maar ben wel flink benieuwd :D:D
Gaat et een beetje goed met de performances van Haze & Abyss???:) |
idd, snap toch gewoon dat sommige mensen het niet met die rare buitenlanders (slijmballen of whatever) wilt sharen :D
hij blijft dus gewoon staan :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Blik
hij blijft dus gewoon staan :) |
GO BLIKKIE!!!
Ik ga 'em iig ff proberen te downen, een beetje hardhouse kan nooit kwaad.. Ik heb laatst trouwens de set van Kai Tracid @ Qlimax ontdekt..zwaar reled zeg!!! Ik heb hem meteen gefikt en een vet hoesje bij gemaakt! :D |
|
|
| raoel |
Ik ben um aan het downen.
Gaat alleen tering langzaam (8,7KB/S :( )
Maar het is beter dan niks.
Maar ik ben benieuwd |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
idd, snap toch gewoon dat sommige mensen het niet met die rare buitenlanders (slijmballen of whatever) wilt sharen :D
hij blijft dus gewoon staan :) |
ik snap best dat die 'buitenlanders' (yeah RIGHT..wie zijn hier nou de buitenlanders) zo'n hekel aan die kortzichtige nederlanders hebben.......(niets persoonlijks hoor mr tin can :)) |
|
|
| Henkie_henk |
Nice...
je ken ook geweun
213.84.31.253:2121/d:/_vti_pvt/three/tagged/by/some/pub/livesets/
in je ftp client gooiie zoals ik doe :D
met dap deed ie het niet... |
|
|
| Henkie_henk |
Ik heb em helemaal geluisterd..
k heb alleen aan te merken om misschien wat minder bekende plaatjes te draaiien.. nu zal de top40 luisteraar ze niet kenne :p
Maar ik heb ze toch wel al redelijk vaak gehoord
lekkere opbouw was er..
Begin was origineellig..
en vooral vanaf 64 minuten was ie heeel netjes.. echt phatt plaatje daar en toen jaaa gewoon goed (eeh niet dat voor 64 minute nix aan was.. in tegendeel ;) Vond em gewoon wat specialer daarna.. :D
Ik kan me voorstellen dat dit in lekkere zaal net ietsie beter is dan op me pctje :p
Goed werk dus |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ben nu die van Dana aan het downen met m'n 56K6je :p
Duurt nog maar 4 uur :(
Alleen weet iemand nog meer site's met goeie livesets.
Of een FTP, die resumable is en werkt met DAP?
En in welk forum word dit gepost zoals hierboven ook ergens genoemd stond? |
|
|
|
|