return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
!ליונטוורק נסגררר
View this Thread in Original format
YoraY
אההההה:\

בעסה קצת לא? :)



זה היה אחלה אתר הן לקבצים והן לתרגומים...


ממש נח לאנשים שבצבא...


נתגעגע.. אחד האתרים שעשה יותר מהפכות בארץ



אני חושב דוגרי שעצם הסגירה שלו רק תביא עוד אתרים דומים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY

נתגעגע.. אחד האתרים שעשה יותר מהפכות בארץ


מה זה מהפכות...:rolleyes:

ראשי ממשלה התחלפו
פרצה אינתיפאדה
כוכב נולד הפכה להצלחה אדירה וסדרות מציאות צו כפטריות לאחר הגשם זה רק כמה מהתוצאות של הווסדות האתר הזה...

קצת פרופורציות אולי?:rolleyes:
DjChook
ביננו , אפשר בלי

ות'אמת עברתי להשכיר סרטים בדיוידי
הגעתי למסקנה שרואים פשוט יותר טוב מ
DIVX
נקודה
sh33p
quote:
Originally posted by DjChook
ביננו , אפשר בלי

ות'אמת עברתי להשכיר סרטים בדיוידי
הגעתי למסקנה שרואים פשוט יותר טוב מ
DIVX
נקודה


ביננו, זה גם עולה הרבה יותר
חוץ מזה שיש נגן
xvid
רואים ממש טוב
fusi
quote:
Originally posted by YoraY
אני חושב דוגרי שעצם הסגירה שלו רק תביא עוד אתרים דומים

...נראה לי שיש כמה אתרים דומים שכבר פתוחים. פה זה המקום לחלוק אותם, אז יאללה לעבודה
DjChook
lala
warezfaw

ולא נכון,
להשכיר סרט דיוידי עולה 8 שקלים

עכשיו מדיה לצריבה עולה נגיד 2 שקל

עכשיו זמן שלוקח להוריד סרט + תרגום והזין בצריבה

ושוב, האיכות פשוט לא מספיק טובה
:)
FederalBI
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה זה מהפכות...:rolleyes:

ראשי ממשלה התחלפו
פרצה אינתיפאדה
כוכב נולד הפכה להצלחה אדירה וסדרות מציאות צו כפטריות לאחר הגשם זה רק כמה מהתוצאות של הווסדות האתר הזה...

קצת פרופורציות אולי?:rolleyes:

עובדה שהאתר הזה נקבע ע"י גלובס במקום ה9
כאתר(ישראלי) שעשה מהפכה באינטרנט.
Flotser
דבר ראשון גם
lala
נסגר
ובקשר ל
warezfaw
נראהלי הוא כבר נסגר מזמן אבל לא יודע אולי נפתח שוב לא מעניין אותי

אני שמח שסגרו את לינטווקט,
פשוט מגעיל כל הפרסומות שהם שמים באתר, ועוד מציעים מנויים בעשרות שקלים
מפיצים חומר גנוב ועוד עושים על זה כסף,
לא יודע למה המשטרה המטומטמת חיכתה עד עכשיו
KrazyDJs
שלושת האתרים הגדולים בעיקרון נסגרו...
ומבקשים עכשיו תרומות בשביל להילחם באליס והפדרציה...

כל מקרה מה שיותר עצוב לי זה הקטע של התרגומים והתוכניות טלוויזיה הישראליות שיהיה בלתי אפשרי להשיג עכשיו אני מניח..

את כל השאר הלינקים אפשר למצוא בעשרות או מאות אתרים בחו"ל...
YoraY
quote:
Originally posted by Flotser
דבר ראשון גם
lala
נסגר
ובקשר ל
warezfaw
נראהלי הוא כבר נסגר מזמן אבל לא יודע אולי נפתח שוב לא מעניין אותי

אני שמח שסגרו את לינטווקט,
פשוט מגעיל כל הפרסומות שהם שמים באתר, ועוד מציעים מנויים בעשרות שקלים
מפיצים חומר גנוב ועוד עושים על זה כסף,
לא יודע למה המשטרה המטומטמת חיכתה עד עכשיו



בקשר לפירסומות שתדע שעם
Mozilla Firefox

יש אופציה אחרי הורדת פלאג כזה להסיר לגמרי פרסומות באתרים מסוימים

תחשוב
WALLA
בלי פירסומות... זה קולט אותן לא רק בקטע של "כאן הייתה אמורה להיות פרסומת ועכשיו אין"

זה בכלל "מעצב" את האתר בלי באנרים מצמצם יענו

DjChook
יאלה... פיירפוקס הזה סתם חרא

ניסיתי את הפלאג אין הזה
הופך את הפונטים לנוראי ודופק טבלאות

לדעתי לא שווה את הטירחה
Flotser
quote:
Originally posted by YoraY
בקשר לפירסומות שתדע שעם
Mozilla Firefox

יש אופציה אחרי הורדת פלאג כזה להסיר לגמרי פרסומות באתרים מסוימים

תחשוב
WALLA
בלי פירסומות... זה קולט אותן לא רק בקטע של "כאן הייתה אמורה להיות פרסומת ועכשיו אין"

זה בכלל "מעצב" את האתר בלי באנרים מצמצם יענו



בכלל לא מפריע לי להתסכל על פרסומות,

מגעיל שהם עושים מהאתר הזה כסף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement