|
Gästmix på Mysteria.se på onsdag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Kom precis hem och rattar in direkt :D "Nu ska vi lyssna på lite go musik istället...."
Det ska va du nu alltså Laszlo ? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kom precis hem och rattar in direkt :D "Nu ska vi lyssna på lite go musik istället...."
Det ska va du nu alltså Laszlo ? |
Det är nu ja...lite "go musik istället" :toothless |
|
|
| Cham |
| jag och fisken har tunat in:D |
|
|
| SWE_TRANCE |
*gäääääääsp* :tongue2
neeeee...det har börjat bra :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
Låter riktigt najs de här... förlust för SWETA-mixfestivalen hör man :(
Men de ordnar du upp ju ändå ;)
Hade inget bättre för mig, tog 1 min de här
 |
|
|
| Laszlo |
^^ haha :toothless
btw så kommer en fräsh mix, så sweta-mixfestival kommer inte förlora någonting ;) |
|
|
| zoric |
| Tuned, även om det här inte är vad jag brukar lyssna på :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
hehe, den där "Fabror Freij" (programledaren) måste ju va gay eller nåt :D
Låter så när han snackar emellanåt iaf :p
Nice set Laszlo även om det inte är vad som brukar bonka i mina lurar när jag jobbar kväll :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
hehe, den där "Fabror Freij" (programledaren) |
lol :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Lät ju tok nice de där Lasseman ! :D
MB Lucia Cruise nästa ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Lät ju tok nice de där Lasseman ! :D
MB Lucia Cruise nästa ;) |
hehe - drömma går ju :) Men tack för att ni lyssnade, ni som lyssnade...:) |
|
|
|
|