return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Gästmix på Mysteria.se på onsdag (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gate 42
Tuned in! :D
SteveTranz4ever
Kom precis hem och rattar in direkt :D "Nu ska vi lyssna på lite go musik istället...."

Det ska va du nu alltså Laszlo ?
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kom precis hem och rattar in direkt :D "Nu ska vi lyssna på lite go musik istället...."

Det ska va du nu alltså Laszlo ?


Det är nu ja...lite "go musik istället" :toothless
Cham
jag och fisken har tunat in:D
SWE_TRANCE
*gäääääääsp* :tongue2

neeeee...det har börjat bra :toothless
SteveTranz4ever
Låter riktigt najs de här... förlust för SWETA-mixfestivalen hör man :(

Men de ordnar du upp ju ändå ;)





Hade inget bättre för mig, tog 1 min de här
Laszlo
^^ haha :toothless

btw så kommer en fräsh mix, så sweta-mixfestival kommer inte förlora någonting ;)
zoric
Tuned, även om det här inte är vad jag brukar lyssna på :)
SWE_TRANCE
hehe, den där "Fabror Freij" (programledaren) måste ju va gay eller nåt :D
Låter så när han snackar emellanåt iaf :p
Nice set Laszlo även om det inte är vad som brukar bonka i mina lurar när jag jobbar kväll :)
Laszlo
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
hehe, den där "Fabror Freij" (programledaren)


lol :D

SteveTranz4ever
Lät ju tok nice de där Lasseman ! :D

MB Lucia Cruise nästa ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Lät ju tok nice de där Lasseman ! :D

MB Lucia Cruise nästa ;)


hehe - drömma går ju :) Men tack för att ni lyssnade, ni som lyssnade...:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement