|
Gästmix på Mysteria.se på onsdag
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
woho .. :) Kommer att få sända en entimmas gästmix på Mysteria.se på onsdag.
19.00 - 20.00 är tiden och www.mysteria.se är adressen, systerkanal till den lite ostigare kanalen RadioSeven.
edit: Ny tid, 19-20 är det som gäller - inget annat. |
|
|
| Kongo_kim |
| Blir det banging techno? |
|
|
| Laszlo |
| Nej, släpande prog :) |
|
|
| CJ InterCity |
| självklart tunar man in på detta :D kör hårt Laszlo! |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Nej, släpande prog :) |
Du borde lira techno alt tech house! Slapps bara skit prog nufortiden! Enda karlarna som haller mattet ar Kasey Taylor,Sean Cusick och G Pal, for jag antar att du kommer lira prog house? |
|
|
| Cham |
| perfetkt dag, brukar sluta 19 på onsdagar, men inte denna gång :)kör hårt ;)! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by lonne
Du borde lira techno alt tech house! Slapps bara skit prog nufortiden! Enda karlarna som haller mattet ar Kasey Taylor,Sean Cusick och G Pal, for jag antar att du kommer lira prog house? |
Jag kommer faktiskt inte spela något som är dagsfärskt...det som kommer spelas är allt från ett par månader upp till ett par år gammalt...jag har inget behov av och får ingen större kick av att kunna visa mig vara mer underground än den större massan och lira låtar som släpps först om nio och ett halvt år som absolut ingen har hört. Jag spelar det jag för tillfället tycker känns bra, sen är det bara att hoppas på att andra gillar det också... |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag kommer faktiskt inte spela något som är dagsfärskt...det som kommer spelas är allt från ett par månader upp till ett par år gammalt...jag har inget behov av och får ingen större kick av att kunna visa mig vara mer underground än den större massan och lira låtar som släpps först om nio och ett halvt år som absolut ingen har hört. Jag spelar det jag för tillfället tycker känns bra, sen är det bara att hoppas på att andra gillar det också... |
Fair enough, verkar som du misstolkade mitt inlagg! Sjalvklart handlar det inte att om att spela dagsfarska promos osv..
Kul att du lirar aldre grejer, som jag namde later det battre i mina oron.
Huromshelst, var det menat som en uppmuntran eftersom jag lyssnat till ett par av dina techno mixar som foll mig i smaken =) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Kul Laszlo!
Jag tunar in... :) |
|
|
| Laszlo |
| OBS! Nya tiden är 19:00. Fortfarande samma dag, imorgon, onsdag alltså. |
|
|
| CJ InterCity |
| detta har inte med saken o göra men JÄVLAR va fin din användar-bild är laszlo, blir fan tårögd :toothless |
|
|
| Laszlo |
BUMP!
Mindre än 10 min kvar, så tuna in ffs :) |
|
|
|
|