return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Nokia night
View this Thread in Original format
OREN
http://www.nokianights.co.il/3/
די ג'אים היישר מאיביזה???
מה מתכננים בסופרלנד עכשיו?
לפני חודש היו פה יהל סהר ז. ואסטריקס

נ.ב טרד ראשון שאני פותח
Shahar
לא נראה לי שיהיו דיג'יים מאיביזה
שנה שעברה זה היה בחנוכה והיה אמור להיות אסטרל פרוגקשן
בסוף ביטלו הכל בגלל שאנשים שברו את סינמה סיטי
והמשטרה המזדיינת התחילה לעצור סתם אנשים שלא קשורים בכלל
:whip: :whip: :whip:
מי שזוכר תסיפור יודע :whip:
Segev
כניסה חינם = מלא ערסים
כניסה מגיל 15 = מלא ילדים קטנים
וחוץ מזה זה יוצא ביום חמישי אז אין מצב שאני מפסיד
ASOT
חחחח סתם
לא ממש מושך אותי לפחות...
OREN
חח שנה שעברה נכנסו אני וחברים בכח לתוך הסינמה המעפן הזה
רבנו מכות עם השומרים אחרי זה והיה לנו ת'ברז של המכבי אש אז התזנו עליהם קצת מים!!
וואלה אני לא זוכר שהבטיחו איזה די ג'י שנה שעברה
omergunr
ואיייייייייייייי הייתי שנה שעברה סינמה סיטי היתה כמו זירה אחת גדולה!! כמה במהות הכלו מכות שם אלוהים ישמור..
המשטרה פיזרה את האירוע בכלל איכססססס איזה גועל היה...
Glenn-Holmes
רחבת איביזה שימו לב מי מגיעים
dj fungi - מי זה מה זה
dj astrid - הלהיט מאיביזה...כן מה זה...איזה להיט
dj yahel - לא תודה

לגבי הקהל מגיל 15
אדון שגב תכנס קודם למסיבה של גדולים וגם אז הטון הזה שלך יישמע מתנשא
לא בכבוד שלך לרקוד עם אנשים כאלה? אל תרקוד מי יתן וכל המסיבות עם די גיים גדולים בארץ יהיו ל16 ומעלה ואתה תשאר בבית בגלל שהקהל מגעיל אותך
DjChook
אם כבר נוקיה
מישהו משחק ב
20LIVES?
DvJ
dj astrid זאת לא ההולנדית הזאת???
שיש לה תרמיקס עם אוקטגאן לאמרלד של אינטריה??
Interia - The Emerald (Dj Astrid vs Octagen Remix)
אם כה אז יהיה נחמד לשמוע אותה...
Shahar
quote:
Originally posted by OREN
חח שנה שעברה נכנסו אני וחברים בכח לתוך הסינמה המעפן הזה
רבנו מכות עם השומרים אחרי זה והיה לנו ת'ברז של המכבי אש אז התזנו עליהם קצת מים!!
וואלה אני לא זוכר שהבטיחו איזה די ג'י שנה שעברה


תגיד תודה שלא עצרו אותך :whip:
ב12 פינו את כולם ושיגעו אותנו שם עד 1:30 כי עלק חשבו שעשינו בעיות
שוטרים בני שרמוטות רואים כמה גברים עם בחורות ישר יוצאים להם העינים
omergunr
לאדע אני אישית ראיתי אחד בן אדם עם שמשפריץץץץ דם מהאף וכל הפרצוף שלו נפוח כמו לא יודע מה.. ועוד אחד שכל החוצלה שלו היתה דם והחולצה שלו קרועה...

בגלל זה פינו את כולם..

Segev
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רחבת איביזה שימו לב מי מגיעים
dj fungi - מי זה מה זה
dj astrid - הלהיט מאיביזה...כן מה זה...איזה להיט
dj yahel - לא תודה

לגבי הקהל מגיל 15
אדון שגב תכנס קודם למסיבה של גדולים וגם אז הטון הזה שלך יישמע מתנשא
לא בכבוד שלך לרקוד עם אנשים כאלה? אל תרקוד מי יתן וכל המסיבות עם די גיים גדולים בארץ יהיו ל16 ומעלה ואתה תשאר בבית בגלל שהקהל מגעיל אותך


אני ממש לא מתנשא והלוואי ובאמת כל המסיבות היו מגיל 16 למה אז באמת הייתי הולך כמו שהלכתי עד היום לכל המסיבות שהיו לגיל שלי פשוט פה אין איזה סופר די גי שמושך אותי ללכת לזה..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
dj astrid זאת לא ההולנדית הזאת???
שיש לה תרמיקס עם אוקטגאן לאמרלד של אינטריה??
Interia - The Emerald (Dj Astrid vs Octagen Remix)
אם כה אז יהיה נחמד לשמוע אותה...


לא כזה נחמד...
הבנתי שהיא די גיית בכלל לא משהו...
לא סיבה מספיק טובה ללכת בקיצור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement