|
Een nieuwe (tweede) mod noodzakelijk? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| Op zich ben ik het wel eens met New Wave, dalijk in de winter is het weer drukker en is er ook meer te modden. |
|
|
| Disney |
Ja!
Al is het alleen maar om draadjes van foreign TA's snel af te kunnen sluiten ;) |
|
|
| jp |
Nou ja als de meerderheid graag een tweede 'Egg' wil dan zullen we in het weekend maar een 'wie stelt zich kandidaat voor mod' thread fabriceren :)
Een verkiezing kan dan in principe volgende week plaatsvinden lijkt me... |
|
|
| New Wave |
Doe maar niet in het weekend :D.
vanaf vrijdag ben ik tot 3 oktober in Venetie, dan kan ik niet stemmen. :p |
|
|
| jp |
| Alsof ze daar geen cafetario de internetti hebben :haha: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Doe maar niet in het weekend :D.
vanaf vrijdag ben ik tot 3 oktober in Venetie, dan kan ik niet stemmen. :p |
Lees: Dan kan ik niet met mijn 4 andere accounts op mezelf stemmen. |
|
|
| jp |
| Het lijkt me dan ook eerlijker als iedereen een pm of email met z'n voorkeur naar Ei stuurt. Zo kan er niet met valse accounts of vriendjespolitiek gemanipuleerd worden :o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Lees: Dan kan ik niet met mijn 4 andere accounts op mezelf stemmen. |
Wat slaat daar nou weer op?:rolleyes: Ik zeg toch dat ik op vakantie ben! dan heb ik toch geen internet. :o Lijkt inderdaad goed plan van JP.
Als mensen zoals TranceFool zo weinig vertrouwen hebben dan moet het inderdaad zo. :o kinderachtig ventje...... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat slaat daar nou weer op?:rolleyes: Ik zeg toch dat ik op vakantie ben! dan heb ik toch geen internet. :o Lijkt inderdaad goed plan van JP.
Als mensen zoals TranceFool zo weinig vertrouwen hebben dan moet het inderdaad zo. :o kinderachtig ventje...... |
Nou ja een andere reden kan ik niet bedenken....kan de poll dus niet doorgaan als jij er niet bent?
En ik heb nog niet eens gezegd dat ik mod wil worden, je wilt het geloof ik wel heel erg graag he? Stel je niet zo aan man.
edit: daarbij was het gewoon een geintje, maar dat had je blijkbaar niet door, sinds je zo overserieus bezig bent om hier de mod te worden. |
|
|
| DJ_Siesta |
| new wave kan dus duidelijk geen mod zijn, als je over zulke dingen al pissed gaat worden :p |
|
|
| Flippe |
ik ben ook voorstander van een tweede mod!
Laten we snel wat op touw zetten om een en ander te regelen! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Nou ja een andere reden kan ik niet bedenken....kan de poll dus niet doorgaan als jij er niet bent?
En ik heb nog niet eens gezegd dat ik mod wil worden, je wilt het geloof ik wel heel erg graag he? Stel je niet zo aan man.
edit: daarbij was het gewoon een geintje, maar dat had je blijkbaar niet door, sinds je zo overserieus bezig bent om hier de mod te worden. |
Dus omdat ik op vakantie ga en niet kan stemmen (wat overgens een grapje was want er staat een smiley bij) heb ik 4 accounts waarmee is zou gaan stemmen......is uiteraard heel begrijpelijk. :rolleyes:
Zet er volgende keer een smiley bij al sje ene grapje maakt. maakt het al heel wat duidelijker. |
|
|
|
|