return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Een nieuwe (tweede) mod noodzakelijk? (pg. 3)
View this Thread in Original format
jp
quote:
Originally posted by Flippe
ik ben ook voorstander van een tweede mod!
Laten we snel wat op touw zetten om een en ander te regelen!


Daar zijn we nu toch mee bezig? Helaas gaat het wat 'minder vlekkeloos' als in 2003 dus zal het een en ander niet in een week besloten zijn. Zoals je ziet in deze en de andere thread ontstaan er wel erg makkelijk 'meningsverschillen' terwijl er nog niet eens duidelijk is wie de taak op zich zouden willen nemen.

Mijns inziens zou het beste zijn als Egg uit de 'kandidaten' 3 of 5 personen selecteert die hij het meest geschikt acht. Uit deze personen zou iedereen z'n voorkeur kenbaar kunnen maken d.m.v. een PM aan Egg. Z'n inbox zou dat op zich wel aan moeten kunnen.
serialkillah
ik denk dat 2 mods wel noodzakelijk zijn, alleen al om idd 'vriendjespolitiek' proberen te voorkomen zoals al eerder werdt aangegeven.
eieregooie
quote:
Originally posted by jp
Mijns inziens zou het beste zijn als Egg uit de 'kandidaten' 3 of 5 personen selecteert die hij het meest geschikt acht. Uit deze personen zou iedereen z'n voorkeur kenbaar kunnen maken d.m.v. een PM aan Egg. Z'n inbox zou dat op zich wel aan moeten kunnen.


Dat kan toch ook in een thread? Dat iedereen z'n keuze in een post bevestigd? :) Of hebben we t liever anoniem? Dan moet ik idd mijn inbox cleanen :p
moogwai
quote:
Originally posted by ahp2002
twee is altijd beter, die kunnen nog wel overleggen. Vooral bij bannen en bij vervelend gedrag e.d.

Anders krijg je altijd dat vingertje: "hij mag me niet" als een mod ingrijpt.


Precies, 2 is beter. Ook voor het geval één van de twee een paar dagen niet online kan zijn. Bepaalde threads moeten toch snel gesloten worden.
jp
quote:
Originally posted by eieregooie
Dat kan toch ook in een thread? Dat iedereen z'n keuze in een post bevestigd? :) Of hebben we t liever anoniem? Dan moet ik idd mijn inbox cleanen :p


volgens mij is het beter om het anoniem te doen, dan kun je ook niet beinvloed worden
eieregooie
Hehe...

quote:

Swamper wrote on Today 18:09:
Only one man... The reason there were 2 was because Blik was taking care of the other forums back when TA was a lot smaller - 1 mod is enough per regional forum - otherwise it becomes political and other areas want 2 mods.
TranceFool
Hallo, we zijn toch geen stel kleine kinderen?
Gewoon een poll maken en desnoods degenen die stemmen een post laten maken in de thread dat ze gestemd hebben. Al dat geheimzinnige gedoe lijkt mij helemaal nergens voor nodig.
TranceFool
quote:
Originally posted by eieregooie
Hehe...

Nou das dan ook opgelost....:D
jp
Al dat getouwtrek om niks :eek:
eieregooie
Sja, ik wist dat Swamps bezig was met het beperken van het aantal mods, dus ik dacht laat ik er eens naar informeren, voordat we dalijk een kandidaat hebben die vervolgens niet aan de bak kan...

jp
Dan kan deze dicht meneer de mod :happy2:
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave

Zet er volgende keer een smiley bij al sje ene grapje maakt. maakt het al heel wat duidelijker.


LoL, dat zeg ik ook altijd Tim, maar dan begin je te mekkeren :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement