|
[19-11-2005]Groovecollection introduces wonder [club xq)
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
Leuk initiatief :)
Veel succes met de first episode. |
|
|
| magrec |
| Mensen die 22 oktober naar nick warren gaan in de panama kunnen chane dan ook horen. Samen met albert van "open" draait hij dan in de studio. |
|
|
| Muppy |
zo te zien toch nog gelukt met die vj's;)
ik zal eens kijken of ik dan dat weekend niets heb...anders dan kom ik langs:D |
|
|
| SnuggLe |
Is Timmie 1 van de VJ's ??? Zo ja dan gaat hij zijn principes wel voorbij zeg, omdat hij een hekel aan prog heeft :D Als hij het is, ga ik alleen al om hem daarmee de HELE avond te etteren :p
Ben er waarschijnlijk wel bij Harmen, als er geen gekke dingen tussenkomen. |
|
|
| DjRV |
wel een coole club, club xq.
ben daar een tijd geleden nog wezen kijken om eventueel een feest te doen.
relaxte dude ook, chane |
|
|
| magrec |
Ja het is een mooie club ja. Ze zijn ook bezig om het geluid nog beter te krijgen met wat nieuwe apparatuur en isolatie zodat het geluid nog een tikkie harder kan :cool:
Chane is idd er relaxed en kan ook nog eens behoorlijk strak draaien. De afgelopen jaren stond hij altijd in de top 3 van de earth talent competition en zijn maatje ralphi kan er ook wat van.
http://www.just-wonder.nl is bijna af
http://partyflock.nl/party/49158.html |
|
|
| magrec |
| quote: | Zaterdag 19 november introduceert the Groovecollection een nieuw concept in Amsterdam. Voor drie members van deze Nederlandse progressive house portal was het tijd voor iets anders. Wonder staat voor een klein, intiem feest waarbij naast goede muziek, de omgeving en de visuals je inspireren. Wonder wil je laten verwonderen.
De organisatie vraagt zich af waarom veel mensen het wonder van de wereld om ons heen niet zien. Want verwonder jij je? Zie je de wereld? Zie je de wereld echt? Zie je hoe bizar en prachtig het is, vol met mysteries? Wonder probeert een stukje van die wereld te laten zien. Elk feest presenteert Wonder een thema, iets exceptioneels, iets wat moeilijk te begrijpen is, iets onvatbaars, iets waarover je je kunt verwonderen. Deze eerste editie staan de Nazca lijnen centraal. Enorme geografische figuren op een vlakte in Peru, die we nog steeds niet begrijpen. Waarom zijn ze gemaakt, met welk doel? Niemand weet het..
Naast het thema is er op dit feest ook iemand aanwezig die je doet verwonderen. Een waarzegger legt tarot kaarten en doet je versteld staan met zijn ware woorden. Is het echt of een truc?
Maar in de eerste plaats gaat het natuurlijk om de muziek. Voor goede muziek heb je niet altijd bekende dj’s nodig. Er is veel meer talent dat misschien wel net zo goed is als de grote namen . Jerry heeft zijn sporen al ruimschoots verdiend met gigs op bijvoorbeeld Extrema, Ibiza, Kremlin en Earth. Jerry heeft ook the Groovecollection opgezet en daarmee een vaste plek op het internet gecreëerd voor een hoop progressive liefhebbers. Chane is an upcoming talent. Hij heeft al een aantal keer in de Panama gestaan en laten zien dat hij niet onder doet aan de grote namen. Met zijn ‘oude’ sound, dus zonder de minimal en electro invloeden, laat hij horen dat progressive still alive and kicking is. De resident dj Lambert Fisher zal hen bijstaan.
Op deze avond zie je de visuals van VJ’s N-Wave & Air-J. Deze onbekende VJ talenten maken op Wonder hun debuut. Dit past helemaal binnen het concept waarin onbekende talenten de mogelijkheid krijgen om hun kunsten te laten zien. Door middel van hun beelden zullen de Nazca lijnen tot leven gebracht worden
Groovecollection introduces Wonder zal plaatsvinden in club XQ in Amsterdam. Deze vrij onbekende club aan de Jan Evertsenstraat, dicht tegen het uitgaanshart van Amsterdam aan zou best wat meer bekendheid mogen genieten. Het is een kleine, intieme, maar tegelijkertijd chique club. De perfecte locatie voor een feest als deze |
Voor degeen die durft er is dus een waarzegger aanwezig ;)
Die chane die wordt ook alleen maar duurder voor ons. Nu heeft hij in trance walhalle Xtralarge meegedaan met een dj wedstrijd is ie daar ook alweer naar de finale...:cool: :cool: |
|
|
| DJ_Siesta |
| is die chane toevallig een vrouw? ben tijdje geleden met ene "chane" naar Gran Canaria gereist die moest daar toen ook draaien |
|
|
| magrec |
hehe nee chane= charley en is een gozert.

De enige echte tijdens de contest in de xl.Hij draait hele diepe harde progressive. Gruwelijk strak. Zul je nog wel meer van gaan horen denk ik. |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
is die chane toevallig een vrouw? ben tijdje geleden met ene "chane" naar Gran Canaria gereist die moest daar toen ook draaien |
was dat dan niet toevallig shane...? van shane 54? |
|
|
|
|