|
Zot-gedraaide Tracks
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
Welke tracks zijn volgens jullie te veel gedraait, die hun 'magic' hebben verloren, of tracks die helemaal geen magic hebben/hadden maar toch vaak worden gedraait. Hier zijn de mijne,
Underworld - Born Slippy
Zombie Nation - Kernkraft 400
Public Domain - Operation Blade / Warp Brothers - Blade Theme / New Order - Confusion
DJ Tiesto - Lethal Industry
DJ Tiesto - Traffic <-- ja zelf die :p
Andere tracks dat ik niet echt graag hoor op een evenement:
Remixes van Tainted Love, Smells Like Teen Spirit (Nirvana), Coldplay..in andere woorden, goeie pop/rock liedjes die ze beter met rust laten en niet passen op een trance evenement imo.
Denk dat er hierover al een topic was gemaakt een tijdje geleden maar kan het niet direkt terugvinden. Als die nog bestaat mag deze thread gerust verwijdert worden. |
|
|
| Phortastic |
| On the Floor :nervous: :eek: |
|
|
| diddi |
Junk Project - Control
Voor mij een klassieker (en voor velen mss een te commerciële plaat) die meestal een afgezaagde indruk geeft. Wat rook, lazers en wa ambiance kunnen deze BOM terug doen ontploffen!
Tiësto's klassiekers (Lethal Industry,...)
Delirium - Silence
Kane - Rain down on me
Klassieke retro:
Stephenson & Jones
Kane - Zero Plus
Acid Phase
blabla...
Van die remakes, ben ik niet akkoord. Die versie van SOS - Message in a bottle (Armin van Buuren op sensation 2005) vind ik wel meevallen. Track toont respect voor het origineel. Tainted love trekt dan weer op niets. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by diddi
Junk Project - Control
|
kwou die ook zeggen maar die blijf ik goed vinden :o |
|
|
| Vadro |
Junk Project - Control vooral
maar ook Komakino - Man on mars (jan mix)
zelfs push - universal nation
worden voor mij teveel gedraaid waardoor je ze toch een heel klein beetje begint beu te worden, hoe goed ze ook zijn |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Vadro
push - universal nation
worden voor mij teveel gedraaid waardoor je ze toch een heel klein beetje begint beu te worden, hoe goed ze ook zijn |
kinda agree :( |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kwou die ook zeggen maar die blijf ik goed vinden :o |
Ik ook! Nog altijd een super plaat.
En UN blijft ook super ook al is die zot-gedraaid en krijg ik er niet zoveel kippevel meer van. |
|
|
| diddi |
| Universal Nation wou ik niet vernoemen, ma ik kan wel volgen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Synthesia
tracks die helemaal geen magic hebben/hadden maar toch vaak worden gedraaid:
DJ Tiesto - Traffic |
Tot mijn grote ergernis...
En ja, Control en Universal Nation zijn ook de eerste 2 platen die bij me opkomen, en Silence ook wel. |
|
|
| Hydra |
| Op Tomorrowland was er anders 'magic' genoeg toen M.I.K.E. daar Universal nation draaide... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Hydra
Op Tomorrowland was er anders 'magic' genoeg toen M.I.K.E. daar Universal nation draaide... |
Jama da waren alle Illusionjumperkes (typische klederdracht: De Puta Madre, Bikkembergs en andere janettekledij) die niks van trance kennen. |
|
|
|
|