return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
TA Meeting
View this Thread in Original format
mido
Hallo mensen!!!

Ik las zojuist op de chat iets in de topic over dat we een keer met zijn alleen moeten gaan meeten.

Is opzich wel leuk! Maar het ken nog leuker!

Als we nou half juni nou eens met het forum en de chat gaan meeten in de Efteling of in Six Flags??

Dan maken we een aanmeldlijst dan kan iedereen zich via het internet aanmelden. (kaartjes zelf kopen)

En dan spreken 's ochtends om een uur of 10 af en dan gaan we met zijn allen het park in?

Of zeggen jullie van: "Wat is dit nou weer voor bout idee???"

Ik hoor het wel....


L8€R!!!!
Optimus
hmmm k heb de allereerste view????

ook raar...:conf:

enne lijkt me wel grappig:p
mido
quote:
Originally posted by Optimus
hmmm k heb de allereerste view????

ook raar...:conf:

enne lijkt me wel grappig:p


Lijkt me sterk! :)

whehe

Heeft dit niet te maken met die DB (DataBase) crash die er geweest is???
TimeportE
jaaa deze thread kwam me al behoorlijk bekend voor..
ik weet nie of het gein is, maar ik vermaak me anders wel :) dus als ik dan nie op vakantie ben zou ik eventueel wel meewillen
wel lol ga je elkaar de hele dag aanspreken met nick names etc.. :D
total woot
ben voor!
Laatste keer six flags was ik om 11 uur 's ochtends al straalbezopen (best lache: lam in de achtbaan)

ltr
kolkiewolkie
op zich wel een phat id...

suggesties mbt de datum e.d.

(ik bedenk me dat medio juni wel lastig zal worden... ik vraag momenteel aan de lopende band om vrije dagen :p :p :D )

overigens is dit idee niet nieuw toch... vorig oktober was zo'n id ook al een keer gelaunched d8 ik..
magrec
hehe wel grappig idee opzich :)

ff kijken...efteling...jullie zeker weer lekkere snoepies:rolleyes: meenemen en dan het sprookjesbos in :D
Miss Proximus
ik durf nergens in in Six Flags :(

of mag ik Donna of Riz's handje vasthouden :) Of Profeetrus z'n derde been :D
TimeportE
quote:
Originally posted by magrec
hehe wel grappig idee opzich :)

ff kijken...efteling...jullie zeker weer lekkere snoepies:rolleyes: meenemen en dan het sprookjesbos in :D

rofl! :D:D

quote:
overigens is dit idee niet nieuw toch... vorig oktober was zo'n id ook al een keer gelaunched d8 ik..

ja dat was blijkbaar deze thread (zie date: Dec-21-2001 09:27 )
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Of Profeetrus z'n derde been :D


Je mag m vasthouden hoor. Ik word er nu zelfs al een 'beetje' opgewonden van.

ScuL
hehe zelfs ik als semi-n00b vind het een kix plan :D
SnuggLe
Hahaha, oude thread dit!!

Nah, meeten op een party lijkt me leuker, maar dit kan ook lachen zijn.

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement