return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Trance Addict Meeting voor Zomer 2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flippe
Lijkt me goed idee
mido
quote:
Originally posted by Akira


Mido heb ik jou niet gezien op QLIMAX???Ik heb remy enzo wel weer gemeet daar..en volgens mij was jij met hun of niet ???


Klopt Remy was daar en ik ook.

Maar ik liep met wat "eigen" vrienden. Dus ik weet niet of ik je gezien heb.

Heppie un fotowtjuh??
Akira
quote:
Originally posted by mido


Klopt Remy was daar en ik ook.

Maar ik liep met wat "eigen" vrienden. Dus ik weet niet of ik je gezien heb.

Heppie un fotowtjuh??


uuuh ik heb hier geen foto van mijn kop hier op mijn werk alleen een foto van mijn lichaam haha ;)

Maar dan zal ik je vast wel ff gezien hebben...
mido
quote:
Originally posted by Akira


uuuh ik heb hier geen foto van mijn kop hier op mijn werk alleen een foto van mijn lichaam haha ;)

Maar dan zal ik je vast wel ff gezien hebben...


Ik zou het echt niet weten! Zou goed kunnen! Zo groot is het daar niet! whaha

Ennuh ik was goed de weg kwijt......Dus ik weet niet veel meer! whaha
Akira
quote:
Originally posted by mido


Ik zou het echt niet weten! Zou goed kunnen! Zo groot is het daar niet! whaha

Ennuh ik was goed de weg kwijt......Dus ik weet niet veel meer! whaha
ik heb je gezien maar ik wist niet van wie zijn vrienden mido was...ja volgens mij aan het einde had ik je gezien en was je behoorlijk naar de klote hehehehe :D::D:D
Blik
leuk ideetje en kom hiermee over 5 maanden maar eens terug

als ik nu aan de zomer denk word ik depressief, wat een boutweer buiten
Optimus Trance
Een meeting op een party lijkt me toch t leukste/beste...

Want als je eentje op Six Flags afspreekt, heb je ook kans dat niet iedereen gaat. Dus wat dat betreft maakt t volgens mij nix uit.
mido
quote:
Originally posted by Akira
ik heb je gezien maar ik wist niet van wie zijn vrienden mido was...ja volgens mij aan het einde had ik je gezien en was je behoorlijk naar de klote hehehehe :D::D:D


Aan het einde heb ik mijn broertje niet meer gezien.

Toen was ik de hele tijd met een zeer aantrekkelijk brunetten aan de wandel.

Ik heb toen het afgelopen was ook nog achter haar om haar heen hangend in de gang gestaan bij de uitgang misschien heb je me daar gezien???
mido
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Een meeting op een party lijkt me toch t leukste/beste...

Want als je eentje op Six Flags afspreekt, heb je ook kans dat niet iedereen gaat. Dus wat dat betreft maakt t volgens mij nix uit.


Dat maakt toch niets uit als er iemand niet op komt dagen?

Als er nou 30 man zich aanmeldt. En er komen er rond de 15 a 20 opdagen. Dan is dat toch ruim genoeg voor een zeer geslaagde dag??
New Wave
Pretpark is voor nerds.....we moeten ergens dik gaan zuipen, lijkt me veel cooler......beetje zuipen.....lol maken, dikke etchno op de achtergrond.........Henkiehenk neemt vrouwen mee zei die......

Optimus Trance
quote:
Originally posted by New Wave
Henkiehenk neemt vrouwen mee zei die......


Ik neem de niggas mee whehehe:D:D:D
TranceFool
quote:
Originally posted by New Wave
Pretpark is voor nerds.....we moeten ergens dik gaan zuipen, lijkt me veel cooler......beetje zuipen.....lol maken, dikke etchno op de achtergrond.........Henkiehenk neemt vrouwen mee zei die......

dat is idd ook wel een mieters plan :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement