return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Trance Addict Meeting voor Zomer 2002
View this Thread in Original format
mido
Hallo mensen!!!

Ik las zojuist op de chat iets in de topic over dat we een keer met zijn alleen moeten gaan meeten.

Is opzich wel leuk! Maar het ken nog leuker!

Als we nou half juni nou eens met het forum en de chat gaan meeten in de Efteling of in Six Flags??

Dan maken we een aanmeldlijst dan kan iedereen zich via het internet aanmelden. (kaartjes zelf kopen)

En dan spreken 's ochtends om een uur of 10 af en dan gaan we met zijn allen het park in?

Of zeggen jullie van: "Wat is dit nou weer voor bout idee???"

Ik hoor het wel....


L8€R!!!!
kolkiewolkie
Wat kijk jij G-R-U-W-E-L-I-J-K ver vooruit zeg:eyes: :eyes:

met betrekking tot zulks soort dingetjes kijk ik hooguit een paar weekjes naar voren, bij grote feesten max. 2 maand, en jij zit al over de volgende zomer te lullen.

op zich wel aardig id trouwens

vraag over een maand of 5 nog maar es

groeten
kolkiewolkie
mido
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Wat kijk jij G-R-U-W-E-L-I-J-K ver vooruit zeg:eyes: :eyes:

met betrekking tot zulks soort dingetjes kijk ik hooguit een paar weekjes naar voren, bij grote feesten max. 2 maand, en jij zit al over de volgende zomer te lullen.

op zich wel aardig id trouwens

vraag over een maand of 5 nog maar es

groeten
kolkiewolkie


Het duurt inderdaad nog wel even ja. Maar we kunnen er allicht al over denken! :P

Want voor je het weet is het zomer!
Miss Proximus
ik pas:

1) ik hou niet van achtbanen
2) lijkt me erg vervelend..als enige vrouw met 30 pubertjes en 10 gozers in een pretpark :p (dat is natuurlijk een geintje dombo's) :p
mido
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik pas:

1) ik hou niet van achtbanen
2) lijkt me erg vervelend..als enige vrouw met 30 pubertjes en 10 gozers in een pretpark :p (dat is natuurlijk een geintje dombo's) :p


De gezelligheid straalt er weer vanaf Missy P! :D:D
Maaruh dat over die pubers heb je wel een beetje gelijk in! whaha
Maar natuurlijk hoor ik onder de catorgarie gozers! whaha

:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Akira
Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ;)...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk
DJ_Siesta
flex ideetje :-) gaan we de efteling ff onveilig maken :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Akira
Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ;)...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk


Strak plan
als jij tenminste betaald....

groeten kolkiewolkie
mido
quote:
Originally posted by Akira
Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ;)...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk


Ibiza is een beetje TE vindt je ook niet?

En een feest daar gaat niet iedereen heen en dat hebben we wel vaker.

Maar gewoon een jaarlijks terugkomende meeting die echt groot kan worden!

Veel foto's!

Tof man!

Of niet soms?
Ruben_Dubbink
op zich wel een aardig idee......
tegen die tijd nog maar een x aanhalen.....

Greetz 'gozer' RubDub

mido
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
op zich wel een aardig idee......
tegen die tijd nog maar een x aanhalen.....

Greetz 'gozer' RubDub


Zal ik zeker ook wel doen!

Anders maak ik er wel een Housenation meeting van voor mijn website!!! :)

Dan wordt dat de eerste HouseNation meeting aller tijden!

whehe
Akira
quote:
Originally posted by mido


Zal ik zeker ook wel doen!

Anders maak ik er wel een Housenation meeting van voor mijn website!!! :)

Dan wordt dat de eerste HouseNation meeting aller tijden!

whehe


Mido heb ik jou niet gezien op QLIMAX???Ik heb remy enzo wel weer gemeet daar..en volgens mij was jij met hun of niet ???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement