|
Vilka dagar & tider ska vi sända SWETA-Mixfestival ?
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Vilka dagar & tider ska vi sända SWETA-Mixfestival ?
Det ser snurrigt ut ja men titta noga på valen så du inte väljer fel :)
Självklart blir det så att det alltid är nån som inte kan lyssna ena eller andra dagen, nån kanske ska festa, resa bort eller hjälpa brorsan att flytta...
Orkar inte göra en poll för vilka tider också så ni får posta här så ser vi nog rätt snabbt vilka tider som verkar passa dom flesta bäst... Har du bättre tider att föreslå så gär gärna det så kan vi anpassa pollen eller göra en helt ny om det blir nödvändigt.
ASOT får maka på sig vid en ev. spelning just under den sändningen då det kommer krocka med torsdags-sändningen... dom finns ändå tillgängliga 2 timmar efteråt som rippar.
Uppbyggnaden för kvällarna bli från mjukt till det hårdare, en skön build-up helt enkelt ! :gsmile:
Själv kommer jag sitta klistrad och lyssna från början till slut !
Jag kommer att sända ut i första hand från min 10Mbit lina... skulle det rent matematiskt inte vara tillräckligt kan jag alltid begränsa antalet lyssnare & ge en lina åt nån annan som hostar för övriga... det där e detaljer osm vi löser...
|
|
|
| ScuL |
| vafaaaan.. det finns för många alternativ ... bryr mig inte ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
vafaaaan.. det finns för många alternativ ... bryr mig inte ;) |
Bra inställning... :) Mer sånt !
Då kanske du har den avgörande rösten på slutet... gör detta iaf bara för att vara så schyst som möjligt mot alla :) |
|
|
| zoric |
| Skiter i ASOT - Hellre SWE-TA. |
|
|
| Gate 42 |
Alternativ två känns bäst av dessa. Missar väl något enstaka set men det får jag väl brumma ner efteråt sen.
Är det nästa vecka vi kör eller? |
|
|
| Cloudburst |
| Hmm, är lite med scul. Jag har inget stort inplanerat ändå. ;) |
|
|
| reveal |
| Mig spelar det ingen roll. Man kommer ändå få ladda hem dem ifall man inte kan lyssna när de sänds väl? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| En annan jobbar ju för det mesta till 21.00 på kvällen så jag la min röst på alternativ ETT :) |
|
|
| Braxen |
| röstade på #2 ... nu kööör viii ! :D |
|
|
| K-PAXian |
Röstade för Ons-2tim Tors-3tim Fre-3tim Lör-3tim Kl.20:00-->
Då blir det bra musik till partykvällarna. :) |
|
|
| Christian Ö. |
| #2!! pas question |
|
|
| DjAviander |
Mums för #2.
Egentligen spelar det ingen större roll om dom ska finnas för hemtankning efteråt så :) |
|
|
|
|