|
Stem TEGEN 02:00 dicht beleid!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
bron: www.hemkade.nl & www.start2dance.nl
Beste dance-liefhebber,
Allereerst willen we jullie bedanken op de vele reacties die wij hebben mogen ontvangen op [email protected] Voor iedereen die nog niets gestuurd heeft en dit toch wil doen, het kan nog steeds!
Alle mailtjes worden verzameld en aangeboden aan burgemeester Vreeman.
Hierbij willen we jullie nogmaals oproepen ons te steunen! Op www.diza.nl wordt een poll gehouden met de volgende stelling:
Houseparty's mogen tot uiterlijk 02.00 uur īs nachts gehouden worden.
Wij zijn hier natuurlijk tegen! Ben jij dit ook? Breng dan nu je stem uit op deze site.
Wederom bedankt, en hopelijk tot gauw in de Hemkade!!
op dit moment 316 stemmen waarbij 90% tegenstemt op de stelling houseparty's tot 0200.
oke, iedereen even helpen deze 90 naar 99,8% te krijgen.
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
| hemkade RuleZZZZzzzZZZZzz!!!!!!!! ik stem wel voor |
|
|
| Flippe |
Tuurlijk zal ik ff op voor stemmen
uuuh ik bedoel tegen |
|
|
| Henkie_henk |
Ja idd "tegen"
om 2 uur ben ik net ant inkome man..
echt achterlijk weer dat dit drugsprobleem op de clubs wordt afgeschreven..
/me stelt mooi meeltje op |
|
|
| Blik |
wat een bull zeg, mijn stem is uitgebracht
Ik ben tegen (91,4 %) 339 stemmen
Ik ben voor (8,6 %) 32 stemmen
Totaal aantal stemmen: 371
zet hem op jongens |
|
|
| New Wave |
Ik ben tegen (91,4 %) 341 stemmen
Ik ben voor (8,6 %) 32 stemmen
Totaal aantal stemmen: 373
nog een paar % te gaan.............
ik heb uiteraard tegen gestemd........latah |
|
|
| Dj Lex |
Hehe uiteraard ook tegen
Ben alleen vergeten die dingetjes te plakken, stond nu op 91,5% |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| nog steeds 91.5%, inclusief mijn stem! |
|
|
| serialkillah |
| nu (91,9 %) 361 stemmen |
|
|
| Marco Harleman |
| Zo dit gaat goed. Nog even en dan staat die teller op 100% Ben nog nooit in de Hemkade geweest. Iets te ver weg, maar ik vind over het algemeen, dat zolang er nog mensen zijn die nog feest willen vieren ze het niet kunnen maken om de tent dicht te gooien. Hoe laat het ook is. Dus doorgaan totdat de laatste bezoeker er bij neervalt, he he |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Marco Harleman
Zo dit gaat goed. Nog even en dan staat die teller op 100% Ben nog nooit in de Hemkade geweest. Iets te ver weg, maar ik vind over het algemeen, dat zolang er nog mensen zijn die nog feest willen vieren ze het niet kunnen maken om de tent dicht te gooien. Hoe laat het ook is. Dus doorgaan totdat de laatste bezoeker er bij neervalt, he he |
hahahaaa ja "strax staat ie nog op 100" |
|
|
|
|