return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Stem TEGEN 02:00 dicht beleid!!!!!!
View this Thread in Original format
Bellie
bron: www.hemkade.nl & www.start2dance.nl

Beste dance-liefhebber,
Allereerst willen we jullie bedanken op de vele reacties die wij hebben mogen ontvangen op [email protected] Voor iedereen die nog niets gestuurd heeft en dit toch wil doen, het kan nog steeds!
Alle mailtjes worden verzameld en aangeboden aan burgemeester Vreeman.

Hierbij willen we jullie nogmaals oproepen ons te steunen! Op www.diza.nl wordt een poll gehouden met de volgende stelling:

Houseparty's mogen tot uiterlijk 02.00 uur īs nachts gehouden worden.
Wij zijn hier natuurlijk tegen! Ben jij dit ook? Breng dan nu je stem uit op deze site.



Wederom bedankt, en hopelijk tot gauw in de Hemkade!!

op dit moment 316 stemmen waarbij 90% tegenstemt op de stelling houseparty's tot 0200.

oke, iedereen even helpen deze 90 naar 99,8% te krijgen.

GREETZ!!
Akira
hemkade RuleZZZZzzzZZZZzz!!!!!!!! ik stem wel voor
Flippe
Tuurlijk zal ik ff op voor stemmen

uuuh ik bedoel tegen
Henkie_henk
Ja idd "tegen"

om 2 uur ben ik net ant inkome man..

echt achterlijk weer dat dit drugsprobleem op de clubs wordt afgeschreven..

/me stelt mooi meeltje op
Blik
wat een bull zeg, mijn stem is uitgebracht

Ik ben tegen (91,4 %) 339 stemmen
Ik ben voor (8,6 %) 32 stemmen
Totaal aantal stemmen: 371

zet hem op jongens
New Wave
Ik ben tegen (91,4 %) 341 stemmen
Ik ben voor (8,6 %) 32 stemmen
Totaal aantal stemmen: 373


nog een paar % te gaan.............

ik heb uiteraard tegen gestemd........latah
Dj Lex
Hehe uiteraard ook tegen
Ben alleen vergeten die dingetjes te plakken, stond nu op 91,5%
Ruben_Dubbink
nog steeds 91.5%, inclusief mijn stem!
Ding Chavez
91,6% :D
serialkillah
nu (91,9 %) 361 stemmen

Marco Harleman
Zo dit gaat goed. Nog even en dan staat die teller op 100% Ben nog nooit in de Hemkade geweest. Iets te ver weg, maar ik vind over het algemeen, dat zolang er nog mensen zijn die nog feest willen vieren ze het niet kunnen maken om de tent dicht te gooien. Hoe laat het ook is. Dus doorgaan totdat de laatste bezoeker er bij neervalt, he he
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Marco Harleman
Zo dit gaat goed. Nog even en dan staat die teller op 100% Ben nog nooit in de Hemkade geweest. Iets te ver weg, maar ik vind over het algemeen, dat zolang er nog mensen zijn die nog feest willen vieren ze het niet kunnen maken om de tent dicht te gooien. Hoe laat het ook is. Dus doorgaan totdat de laatste bezoeker er bij neervalt, he he



hahahaaa ja "strax staat ie nog op 100"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement