return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Paul van Dyk @ 16.9.2005 Weird Tracklist
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Paul van Dyk (Set 2 from 05.00 - 09.00 am):

01. Way Out West - The Gift
02. Markus Schulz feat. Departure - Without You Near (Original Mix)
03. Marco V - False Light
.....
38. Offer Nissim feat. Maya - First Time (Remix)
39. Bryan Zentz - D-Clash
40. Marcel Woods - Time Is Running Out


WTF?
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
WTF?



מהה אין מצב למה שפול יעשה לעצמו אתזה
וינגן תקטע של עופר הזה
למה הוא הורס לעצמו תשם...??????
sh33p
גם אני ראיתי תטרקליסט
ולא הבנתי מה הולך
yaman
גם זה מוזר

בתכנית האחרונה של אבוב אנד ביונד הם יגנו קטע חדש שנקרא

Maor Levi - Lital

פרטים חבר'ה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
גם זה מוזר

בתכנית האחרונה של אבוב אנד ביונד הם יגנו קטע חדש שנקרא

Maor Levi - Lital

פרטים חבר'ה


מרקוס ניגן תקטע עוד במאי

אנגונהביטס התאהבו בקטע והחתימו אותו לליבל הפורח החדש שלהם אנגונה דיפ וזה יהיה השחרור השני משם (אחרי לארי מאונטיינס 54) מאור לוי הוא הבחור שמוכר גם כ
pillow one (ministry of love, eighties remix and some more remixes played by markus)
verny (crayons city played on asot about a month ago)

הבחור בן 17 גר איפשהו במרכז לא זוכר איפה
ודרך אגב...הקטע הנ"ל נוגן גם בסט שלהם ששודר מהספייס באיביזה (כן אותו סט שנכחתי בו בזמן אמת...)

זהו...זה משאני זוכר שידוע לי...
אהה הוא גם עשה גרסה לקטע של מרקוס
markus schulz - first time
טרי טרי;) עדיין לא שמעתי אבל מרקוס ניגן את זה היום לראשונה
Shahar
חשבתי זה שיר דיכאון חח

אבל מה אתם בהלם כל כך שהם ניגנו קטע פרוגרסיב של מישהו שקוראים לו מאור לוי

מה שאני אמרתי זה משו אחר
מה קשור עופר ניסים בסט של פול ואן דייק...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חשבתי זה שיר דיכאון חח

אבל מה אתם בהלם כל כך שהם ניגנו קטע פרוגרסיב של מישהו שקוראים לו מאור לוי

מה שאני אמרתי זה משו אחר
מה קשור עופר ניסים בסט של פול ואן דייק...


מישהו אמר שאני בהלם?
אם כל הגדולים מנגנים קטעים של אשכנזי עם שם משפחה שטיינברג (איזה פוסט גזעני חח..) אז כלום כבר לא יפתיע אותי

לגבי עופר ניסים...
לא יודע מישהו שמע איך הרמיקס הזה?
לכו תדעו אולי שמרו רק תווקאל וכל הקטע שונה לחלוטין...
Shahar
טוב לא יודע מה נסגר
השיחרור של הסט הוא רק 123 דקות
כנראה זה רק החלק הראשון

הקטע של עופר ניסים נוגן בחלק השני
השאלה למה לא שיחררו תחלק השני אם הוא נוגן ברדיו
ואם הוא לא נוגן - איך זיהו תקטע?
לא נראה לי שמישו שמכיר את עופר ניסים היה באותה מסיבה
Dj Alex (ISR)
38. Offer Nissim feat. Maya - First Time (Remix)
LOLLLLLLLLLLLOOOOOOLLLLLLOOOOOOOOLLLLLOOOOOOOOLLLLLLLLLL
חבל שאפסיליון לא רואה את זה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by yaman
גם זה מוזר

בתכנית האחרונה של אבוב אנד ביונד הם יגנו קטע חדש שנקרא

Maor Levi - Lital

פרטים חבר'ה

נוגן אתמול בתוכנית של מרקוס שולץ טראק רגיל לגמרי, לא יודע מה תפסו ממנו.

Ooza
פול סתם פאקצה :)
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Ooza
פול סתם פאקצה :)

LOL
אשכרה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement