|
Paul van Dyk @ 16.9.2005 Weird Tracklist
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Paul van Dyk (Set 2 from 05.00 - 09.00 am):
01. Way Out West - The Gift
02. Markus Schulz feat. Departure - Without You Near (Original Mix)
03. Marco V - False Light
.....
38. Offer Nissim feat. Maya - First Time (Remix)
39. Bryan Zentz - D-Clash
40. Marcel Woods - Time Is Running Out |
WTF? |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
WTF? |
מהה אין מצב למה שפול יעשה לעצמו אתזה
וינגן תקטע של עופר הזה
למה הוא הורס לעצמו תשם...?????? |
|
|
| sh33p |
גם אני ראיתי תטרקליסט
ולא הבנתי מה הולך |
|
|
| yaman |
גם זה מוזר
בתכנית האחרונה של אבוב אנד ביונד הם יגנו קטע חדש שנקרא
Maor Levi - Lital
פרטים חבר'ה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
גם זה מוזר
בתכנית האחרונה של אבוב אנד ביונד הם יגנו קטע חדש שנקרא
Maor Levi - Lital
פרטים חבר'ה |
מרקוס ניגן תקטע עוד במאי
אנגונהביטס התאהבו בקטע והחתימו אותו לליבל הפורח החדש שלהם אנגונה דיפ וזה יהיה השחרור השני משם (אחרי לארי מאונטיינס 54) מאור לוי הוא הבחור שמוכר גם כ
pillow one (ministry of love, eighties remix and some more remixes played by markus)
verny (crayons city played on asot about a month ago)
הבחור בן 17 גר איפשהו במרכז לא זוכר איפה
ודרך אגב...הקטע הנ"ל נוגן גם בסט שלהם ששודר מהספייס באיביזה (כן אותו סט שנכחתי בו בזמן אמת...)
זהו...זה משאני זוכר שידוע לי...
אהה הוא גם עשה גרסה לקטע של מרקוס
markus schulz - first time
טרי טרי;) עדיין לא שמעתי אבל מרקוס ניגן את זה היום לראשונה |
|
|
| Shahar |
חשבתי זה שיר דיכאון חח
אבל מה אתם בהלם כל כך שהם ניגנו קטע פרוגרסיב של מישהו שקוראים לו מאור לוי
מה שאני אמרתי זה משו אחר
מה קשור עופר ניסים בסט של פול ואן דייק... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
חשבתי זה שיר דיכאון חח
אבל מה אתם בהלם כל כך שהם ניגנו קטע פרוגרסיב של מישהו שקוראים לו מאור לוי
מה שאני אמרתי זה משו אחר
מה קשור עופר ניסים בסט של פול ואן דייק... |
מישהו אמר שאני בהלם?
אם כל הגדולים מנגנים קטעים של אשכנזי עם שם משפחה שטיינברג (איזה פוסט גזעני חח..) אז כלום כבר לא יפתיע אותי
לגבי עופר ניסים...
לא יודע מישהו שמע איך הרמיקס הזה?
לכו תדעו אולי שמרו רק תווקאל וכל הקטע שונה לחלוטין... |
|
|
| Shahar |
טוב לא יודע מה נסגר
השיחרור של הסט הוא רק 123 דקות
כנראה זה רק החלק הראשון
הקטע של עופר ניסים נוגן בחלק השני
השאלה למה לא שיחררו תחלק השני אם הוא נוגן ברדיו
ואם הוא לא נוגן - איך זיהו תקטע?
לא נראה לי שמישו שמכיר את עופר ניסים היה באותה מסיבה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
38. Offer Nissim feat. Maya - First Time (Remix)
LOLLLLLLLLLLLOOOOOOLLLLLLOOOOOOOOLLLLLOOOOOOOOLLLLLLLLLL
חבל שאפסיליון לא רואה את זה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by yaman
גם זה מוזר
בתכנית האחרונה של אבוב אנד ביונד הם יגנו קטע חדש שנקרא
Maor Levi - Lital
פרטים חבר'ה |
נוגן אתמול בתוכנית של מרקוס שולץ טראק רגיל לגמרי, לא יודע מה תפסו ממנו. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Ooza
פול סתם פאקצה :) |
LOL
אשכרה. |
|
|
|
|