|
Tom Boonen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
overhyped! ;)
|
Bwah, kvind ook wel dat ze hem vaak net iets té goddelijke proporties aanmeten, maar objectief gezien is een seizoen met 15 overwinningen waaronder 2 klassiekers, Tour-ritten en het WK echt wel geweldig! Zeker als die gast nog maar 24 is en de 2 vorige jaren ook al enorm sterk gepresteerd heeft het hele jaar door. :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
boonen who?!
btw de koers suckt :p :p |
bah sweer misbruik maken :p :whip:
| quote: | Originally posted by Xilver
DE KOERS IS VOOR JANETTEN! |
rot joenk |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, kvind ook wel dat ze hem vaak net iets té goddelijke proporties aanmeten, maar objectief gezien is een seizoen met 15 overwinningen waaronder 2 klassiekers, Tour-ritten en het WK echt wel geweldig! Zeker als die gast nog maar 24 is en de 2 vorige jaren ook al enorm sterk gepresteerd heeft het hele jaar door. :) |
mja ze overdrijven misschien ma zoals mark uyterhoeve zei tegen carl, alle doelen da boonen zich stelt komen gewoon uit, toch straf zenne |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad. Hij heeft al 3 jaar een complexloze grote bek, bijna op het arrogante af, maar ij wint wel alles wat hij zegt dat hij gaat winnen :eyes: |
|
|
| Phortastic |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, leve Tom :D
sjieke sjieke prestatie. Tom gaat nog meer winnen als Museeuw denk ik :crazy:
Ronde van vlaanderen, parijs roubaix, tourritten (normaal ook groen zonder pech) en dan WK winnen... Jaaaaaaaaa watte. Heeft dat al ooit iemand hem voorgedaan eigenlijk? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Phortastic
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, leve Tom :D
sjieke sjieke prestatie. Tom gaat nog meer winnen als Museeuw denk ik :crazy:
Ronde van vlaanderen, parijs roubaix, tourritten (normaal ook groen zonder pech) en dan WK winnen... Jaaaaaaaaa watte. Heeft dat al ooit iemand hem voorgedaan eigenlijk? |
nope :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, leve Tom :D
sjieke sjieke prestatie. Tom gaat nog meer winnen als Museeuw denk ik :crazy:
Ronde van vlaanderen, parijs roubaix, tourritten (normaal ook groen zonder pech) en dan WK winnen... Jaaaaaaaaa watte. Heeft dat al ooit iemand hem voorgedaan eigenlijk? |
in één seizoen toch nie
Museeuw heeft wel al deze dingen gewonnen dacht ik en sommige zelfs meerdere keren. |
|
|
| Phortastic |
ja museeuw heeft 11 of 12 wereldbeker zeges waaronder 3 keer ronde van vlaanderen en 3 keer Parijs-roubaix, ook ne keer wereldkampioen idd en idd ook ritten in de tour. Maar Tom is nog ma 24 :crazy:
ongelooflijk eigenlijk... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
ja museeuw heeft 11 of 12 wereldbeker zeges waaronder 3 keer ronde van vlaanderen en 3 keer Parijs-roubaix, ook ne keer wereldkampioen idd en idd ook ritten in de tour. Maar Tom is nog ma 24 :crazy:
ongelooflijk eigenlijk... |
en museeuw had/heeft de uitstraling van een oud strijkijzer:D |
|
|
| Phortastic |
| dat doet niets af aan museeuws prestaties. Tgaat om het fietsen ni hoe ze spreken in de camera he ;) |
|
|
| mellow_head |
| Geen enkele sport kan op tegen voetbal :cool: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Geen enkele sport kan op tegen voetbal :cool: |
man, ga fietsen :whip: |
|
|
|
|