|
Tom Boonen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MichaelBoogerd! |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Wow! :eyes:
Hij doet het weer :)
Amai, wat een finale! |
BAH
I should've won in a 6-up sprint ahead of Vinokourov and Bettini. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Yeah, Boogerd winning a sprint...just like he always does on the Cauberg :p |
|
|
| Phortastic |
lol J...
J - Boogerd: 1 - 0 :toothless |
|
|
| diddi |
Enorm spannend einde... En die sprint van Boonen was lang hoor... En zoals hier al gezegd: hij zag, sprak en overwon!
En wat betreft Museeuw: is da ni diene pillenslikker?
gReetz |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Eagle`
edit: for the record den eerste da hier komt zeggen da koers suckt kom ik op zijne muil slaan als ek hem nog is tegenkom baaai de weeeej ;) |
Doodsaaie grafsport is het!
Kommaarkommaarkommaar...
Ik moet er helaas wel bij zeggen dat Boonen in zijn eentje meer presteert dan de hele Nederlandse sportwereld in totaal.. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by basd
Ik moet er helaas wel bij zeggen dat Boonen in zijn eentje meer presteert dan de hele Nederlandse sportwereld in totaal.. |
DIT MAG GERUST GROTER KOMEN HOOR :stongue: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Phortastic
DIT MAG GERUST GROTER KOMEN HOOR :stongue: |
Ik ben maar een verlegen jochie he :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by basd
Ik moet er helaas wel bij zeggen dat Boonen in zijn eentje meer presteert dan de hele Nederlandse sportwereld in totaal.. |
Wij Boonen, jullie Armin :p |
|
|
| Bertn |
| is armin een coureur? |
|
|
| Antony |
| ni da ik weet... zou ook kunnen zeggen: wij Stefan Everts, jullie Tiësto :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Antony
Wij Boonen, jullie Armin :p |
Dat strontjong mag je van mij gratis hebben. |
|
|
|
|