|
בר מצווה
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
מזל טוב לי!
עוד כמה ימים אני עולה לתורה
:D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Black
מזל טוב לי!
עוד כמה ימים אני עולה לתורה
:D |
מזל טוב אחי!!!
אני שנה שעברה עליתי ב
27.01
התרגשתי כמו לא יודע מה הלכתי להשתין איזה 10 פעמים לפני
:D
אל תדאג אחי זה קצר לא רציני.. ואחרי זה כל הכסף שאתה מקבל!!!.. זה שווה את זה אחי
:)
אז מזל טוב ובהצלחה |
|
|
| Dj Moriano |
אני עליתי לפני שנה וחצי
התרגשתי גם מאוד
קיבלתי מלאאאאא כסף
אבל אפילו אם אתה טועה זה לא נורא לא יעשו לך כלום
בהתחלה חשבתי שאם אני יטעה יצחקו עליי או משהו כזה
אבל הייתה לי טעות פעם אחת אז קראתי את השורה הזאת עוד פעם
אל תדאג אף אחד לא באמת מקשיב אתה יכול
לשיר את הווקאל של
GODD
ואף אחד אפילו לא ישים לך כל עוד עשית את
זה בסגנון עליה לתורה שאתה מאריך חלק מהאותיות.... |
|
|
| eran |
חחחחחחחח
איזה רעיון טוב :p
בכל מקרה, שיהיה במזל טוב אחי! |
|
|
| Dj Black |
תודה לכולם
נ.ב
אני יחשוב על ה
Godd
;) |
|
|
| eXeTik |
pfffffft
אני עליתי לפני 5 שנים... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מזל טוףףףף
;) |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחחחחח
Do u believe in the ה' that satesfise
Do u believe in the ה' that opens eyes
Do u believe in the ה' that makes u bow
Or do u believe in meeeeeeeee
:D :D :D ;)
אחלה רעיון.. |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחחחחחח
Do u believe in the ה' that satesfise
Do u believe in the ה' that opens eyes
Do u believe in the ה' that makes u bow
Or do u believe in meeeeeeeee
:D :D :D ;)
אחלה רעיון.. |
איך קוראים לשיר הזה?
רציני |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
זה הווקאלס של
marco v - godd
בתוספת ה' :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
איך קוראים לשיר הזה?
רציני |
Marco V - Godd
יש שנו גרסאות
Dub Mix & Original Mix |
|
|
|
|