return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
בר מצווה
View this Thread in Original format
Dj Black
מזל טוב לי!
עוד כמה ימים אני עולה לתורה

:D
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
מזל טוב לי!
עוד כמה ימים אני עולה לתורה

:D


מזל טוב אחי!!!
אני שנה שעברה עליתי ב
27.01
התרגשתי כמו לא יודע מה הלכתי להשתין איזה 10 פעמים לפני
:D

אל תדאג אחי זה קצר לא רציני.. ואחרי זה כל הכסף שאתה מקבל!!!.. זה שווה את זה אחי
:)

אז מזל טוב ובהצלחה
Dj Moriano
אני עליתי לפני שנה וחצי
התרגשתי גם מאוד

קיבלתי מלאאאאא כסף


אבל אפילו אם אתה טועה זה לא נורא לא יעשו לך כלום
בהתחלה חשבתי שאם אני יטעה יצחקו עליי או משהו כזה

אבל הייתה לי טעות פעם אחת אז קראתי את השורה הזאת עוד פעם
אל תדאג אף אחד לא באמת מקשיב אתה יכול
לשיר את הווקאל של
GODD
ואף אחד אפילו לא ישים לך כל עוד עשית את
זה בסגנון עליה לתורה שאתה מאריך חלק מהאותיות....
eran
חחחחחחחח
איזה רעיון טוב :p
בכל מקרה, שיהיה במזל טוב אחי!
dj alonzo
מזל טוב גבר!
Dj Black
תודה לכולם

נ.ב
אני יחשוב על ה
Godd
;)
eXeTik
pfffffft
אני עליתי לפני 5 שנים...
DJ-Kreing^^
מזל טוףףףף
;)
DJ-Energy
חחחחחחחחחחחח
Do u believe in the ה' that satesfise
Do u believe in the ה' that opens eyes
Do u believe in the ה' that makes u bow

Or do u believe in meeeeeeeee

:D :D :D ;)

אחלה רעיון..
DjNumShum
quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחחחחחח
Do u believe in the ה' that satesfise
Do u believe in the ה' that opens eyes
Do u believe in the ה' that makes u bow

Or do u believe in meeeeeeeee

:D :D :D ;)

אחלה רעיון..



איך קוראים לשיר הזה?
רציני

DJ-Kreing^^
זה הווקאלס של
marco v - godd
בתוספת ה' :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjNumShum



איך קוראים לשיר הזה?
רציני


Marco V - Godd
יש שנו גרסאות
Dub Mix & Original Mix
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement