|
[14-10-2005] Desyn Masiello @ earth - Melkweg (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Zijn er nog kaarten aan de deur denken jullie?
Of waar in de vvk verder? Ik twijfel nog even....
Kan ik toevallig met iemand meerijden uit de buurt Den Haag/R'dam? (of een stukkie terug)?
Mooie is dat ik vanaf 15 okt. ook een slaapplek in A'dam heb overigens :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zijn er nog kaarten aan de deur denken jullie?
Of waar in de vvk verder? Ik twijfel nog even....
Kan ik toevallig met iemand meerijden uit de buurt Den Haag/R'dam? (of een stukkie terug)?
Mooie is dat ik vanaf 15 okt. ook een slaapplek in A'dam heb overigens :D |
ga jij in amsterdan wonen of anke? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Melkweg, juist ja... ;)
|
Das waar!! Beter! Ik zit met Panama in mijn hoofd omdat bijna alles daar is tegenwoordig :p |
|
|
| GrooveCollect. |
Volgend jaar gaat er weer veel terug naar het Paard, Tijs.
We houden je op de hoogte. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Volgend jaar gaat er weer veel terug naar het Paard, Tijs.
We houden je op de hoogte. |
We? Jij en Rene/Jordi, of wat Jerry? :) Laten we hopen dat er weer wat terug gaat ja!!!! Wordt eens tijd!
2Harmen: het broertje van Anke gaat in A'dam wonen, wij niet. Wij gaan binnenkort als het goed is eindelijk eens samenwonen in Utrecht of Den Haag. Zijn nog op zoek. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
We? Jij en Rene/Jordi, of wat Jerry? :) Laten we hopen dat er weer wat terug gaat ja!!!! Wordt eens tijd!
|
Den Haag... pffffffff! |
|
|
| Dj Lex |
| Moet ik GVD weer zo'n maandabo kopen! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Moet ik GVD weer zo'n maandabo kopen! |
als je via beep je kaartjes koopt hoeft dat niet meer!!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by magrec
als je via beep je kaartjes koopt hoeft dat niet meer!!! |
Nice! Hoef je ook niet in de rij toch?!? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nice! Hoef je ook niet in de rij toch?!? |
Maar ff doen dan idd :cool: |
|
|
|
|