|
[14-10-2005] Desyn Masiello @ earth - Melkweg (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by magrec
als je via beep je kaartjes koopt hoeft dat niet meer!!! |
Via beep? wat is dat? :p |
|
|
| magrec |
| in de rij zul je wel moeten staan hoor of ze moeten nu een aparte gastenlijst rij maken ofzo. |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | | beep = een code op je mobieel waarmee je een aparte ingang hebt. Dit betekent dat als er genoeg via beep verkocht is er een aparte ingang is met scanner, zo niet dan kom je op de gastenlijst te staan en heb je alsnog een snelle entree... je hoeft in ieder geval geen lidmaatschap te betalen |
Aldus een mede organisator van Earth op een ander forum |
|
|
| Djeebie |
| Zeker van de partij nu. Net m'n ticket bij beep.nl besteld :cool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Zeker van de partij nu. Net m'n ticket bij beep.nl besteld :cool: |
Hoe dan? Wat een KUT site zeg!! What the beep! Anders leggen ze het gvd gewoon ff uit hoe het werkt anders ofzo... en het is alleen voor NL dus waarom alles in het Engels... |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by tijs08
Hoe dan? Wat een KUT site zeg!! What the beep! Anders leggen ze het gvd gewoon ff uit hoe het werkt anders ofzo... en het is alleen voor NL dus waarom alles in het Engels... |
Rustig rustig :p De taal kan je kiezen rechtsboven in het scherm (EN, NL, FR). Bij het registreren vul je je gegevens in en dan ontvang je een sms met een activatiecode. Als je die op de site hebt ingevoerd met je zelfbedachte pin dan ben je geregistreerd. Betalen kan met creditcard (Mastercard/VISA), mobiel (Mobile2Pay), of via andere betalingsproviders als MiniTix, Rabo Direct Betalen en Wallie.
Voor alle info zie http://www.beep.nl/beep/faq.jsp :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Rustig rustig :p De taal kan je kiezen rechtsboven in het scherm (EN, NL, FR). Bij het registreren vul je je gegevens in en dan ontvang je een sms met een activatiecode. Als je die op de site hebt ingevoerd met je zelfbedachte pin dan ben je geregistreerd. Betalen kan met creditcard (Mastercard/VISA), mobiel (Mobile2Pay), of via andere betalingsproviders als MiniTix, Rabo Direct Betalen en Wallie.
Voor alle info zie http://www.beep.nl/beep/faq.jsp :) |
Ja thanks!
Daar was ik intussen ook achter gekomen, maar als ze nou een mooi kopje hebben 'hoe werkt het' en dan (ga ik weer) GVD gewoon neerzetten HOE HET WERKT in plaats van een mooi verhaal over hoe goed en origineel ze wel niet zijn.
Als ik register wil ik graag eerst weten hoe ik dan die kaarten krijg, hoe ik ze moet betalen bijv. staat nergens vermeld alleen bij FAQ... wat volgens mij niet bedoeld is voor normale vragen maar voor achtergrond info... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
in de rij zul je wel moeten staan hoor of ze moeten nu een aparte gastenlijst rij maken ofzo. |
Als ik geen eigen ingang heb dan kom ik dus echt niet hoor... :eyes: |
|
|
| Tim81 |
| Vorige keer liep ik, met m'n telefoon in de hand, bij Cattaneo zo naar binnen via de 'gastenlijstingang'... Ik zag een portier bij een deur naar binnen gaan, dus snel er achter aan :p |
|
|
| ChooChoo |
| 3 Colours en ik zijn ook van de partij!:) Heb dr al vreselijk zin in:cool: |
|
|
| SnuggLe |
Iemand nog een kaartje nodig?
Sta ineens toch +1 op de gastenlijst, maar heb ook een Beep.nl kaartje.... Mooi kut. Dan dat beep.nl kaartje anders verkopen in de rij daar. Scheelt me toch weer 17 euro. |
|
|
| Dj Lex |
| Zo heb er best wel heel veel zin in :toocool: Tot vnvnd! |
|
|
|
|