return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Wat is de beste nederlandse plaat van 2001? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flipper01
Tja da's wel ff lastig kiezen, zijn een hoop vette numemrs bij..
Uiteindelijk toch voor flight 643 gekozen, dat blijft toch echt een topnummer!!! :D
New Wave
Basic Inplant - Chris Liebing remix........staat er alleen niet bij........
Blik
flight 643, die blijft gewoon rulen

en little theseus, verander die sig van je, want die is echt zwaar irritant :)
Rudy
Ik zeg flight 643! Die plaat heeft vanaf het begin van het jaar in zoveel sets gezeten! Jammer dattie commercieel werd, maar het viel nog wel te behappen! Want hij werd niet zo ing vaak op de radio gedraaid zoals PPK! Het mooiste van deze plaat vind ik dat, ondanks dat hij ing eenzeidig is, hij nog steeds chill blijft ookal heb je m 10000 keer gehoord!
djiwan
van dit rijtje defenitly KATANA - FANCY FAIR

die plaat roeleert nog steeds zwaar
al die andere platen vink niet super (uitzondering nagelaten)

Nee geef mij maar duitse of italiaanse :D :D :D :D
tango
Ik heb gevote op

1. DJ Tiesto - Suburban Train

Met als nr 2 & 3 voor 2001:

2. Delerium - Innocente (DJ Tiesto Remix)
3. DJ Tiesto - Flight 643

Nu weten jullie ook meteen mn favo producer voor 2001 ;)

grtz,
TNG
!_PeTrUs_!
Beetje weinig keus wat je hier laat zien, omdat de muzieksmaken erg verschillen binnen dit Forum. Maar als ik moest kiezen uit jouw Top :P dan kies ik voor Simulated
Yarnie
Zijn allemaal wel phatte nummers :D
Maar ik vindt three drives on a vinyl - sunset in ibiza toch wel het beste en dan vooral de dj enrico mix, das echt een hele phatte tjoen!!!!
TimeportE
toch gestemd voor flight 643.. het was eff kiezen tussen het vliegtuig of de trein maar uuh toch maar een treinticket gekocht.. :P:P beide nummertje RULEN maar uuh.. eentje moet uiteindelijk de beste zijn.. flight 643 heb ik nu echt al extreem vaak gehoord maar elke keer opnieuw ga ik uit mijn dak (zo ook vorige vrijdag!! :D:D)
Miss Proximus
4 strings....maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen benul had van t feit dat dit een nederlandse plaat is :D komt zeker omdat mijn vLiendje hem op white label heeft :)

moogwai
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Beetje weinig keus wat je hier laat zien, omdat de muzieksmaken erg verschillen binnen dit Forum. Maar als ik moest kiezen uit jouw Top :P dan kies ik voor Simulated

Oke.. maar er staat ook "Wat is de beste nederlandse (trance) plaat van 2001... en dan tel ik Flight 643 en Fancy Fair er ook maar bij :)

Van Techno, Hardhouse & Progressive (Sander Kleinenberg, Lucien Foort style dan) heb ik dan ook geen kaas van gegeten :D

quote:
Originally posted by Miss Proximus
4 strings....maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen benul had van t feit dat dit een nederlandse plaat is :D komt zeker omdat mijn vLiendje hem op white label heeft :)

4 Strings is 100% made in Holland... geproduceert door Carlos Resoort :D
The Groove
Three Drives - Sunset On Ibiza is toch al ruim een jaar uit? Volgens mij draaide Johan Gielen het nog op Trance Energy in Heereveen vorig jaar.

En voor mij is het Fancy Fair :) En daarna Simulated
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement