return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Wat is de beste nederlandse plaat van 2001? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Blik
little theseus, verander die sig van je, want die is echt zwaar irritant :)


Ik vinnem wel grappig hoor:D:D:D
Gurian
Ik heb gestemd op Dj Tiësto - Flight 643
Die plaat is zo goed en blijft ook goed. Elke keer als
ik dat nummer hoor dan ga ik weer ff uit mn dak

Als 2de uit dit rijtje vindt ik Katana - Fancy Fairs.
Lekker stampen op dit nummer zeg.
John
simulated
en into the night is een goede 2e :)
Partyhardy!
ik heb zonder twijfelen op Rising Star- Clear Blue moon gestemd, echt een onwijs mooie plaat met super veel gevoel geproduceerd, hij komt binnenkort officieel uit en dan ga ik hem zeker halen! :)
Wanneer je vraagt naar de plaat die het beste bij het jaar 2001 past of je doet denken aan 2001 dan is dat voor mij uiteraard flight 643 :D
M5
quote:
Originally posted by John
simulated
en into the night is een goede 2e :)


ja mijn keuze ook Simulated op 1 met 4 strings op 2 :)
Akira
4 strings op nummer 2???hoe kan dat nou hendrik...Jij houdt altijd van dat beukwerk en nu ineens zo'n softtrancie nummerke hahaha ;)
moogwai
quote:
Originally posted by The Groove
Three Drives - Sunset On Ibiza is toch al ruim een jaar uit? Volgens mij draaide Johan Gielen het nog op Trance Energy in Heereveen vorig jaar.

En voor mij is het Fancy Fair :) En daarna Simulated


Klopt.. Gielen was een van de eerste (of misschien wel de eerste) die deze topplaat draaide.. maar deze plaat is eigenlijk pas in 2001 echt bekend geworden en echt veel gedraait door alle top dj's... en de remixes zijn nog niet zo oud... zelfde geld eigenlijk voor M.I.K.E. - Sunrise in Palamos.
NiTro
kheb gestemd voor Silverblue - Step Back (A1 Silver Bullet Remix) dies zooooooo phat. Simulated en Fancy Fair ook, maar Silverblue heeft net ff iets meer NRG...

Laterrr...
Remy D
Tiesto - Flight 643 <------ Die plaat blijft RULEN!!!!!!! :D:D
DJ_Siesta
rising star clear blue moon natuurlijk weer zo'n megagoede productie van armin

Chicane
lastig0r, lastig0r, ferry lastig0r, maar ik gaat met me sankamaat Massiv mee, Rank 1 roeleert de hele trenssien :D

Tis wel lastig met al die andere geile plaaten, zoals Simulated (Marco), Massive (Ralphie B), Janeiro (Alice Deejay, oh nee.. pronti en kalmani :D) en dat soort 0ng31n0rz


SANKA! @: )
arrows
System F & Armin - Exhale:eyes: :eyes: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement