|
Bellie Congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| magrec |
bellie gefeliciteerd........!!!!!!!!!!!!!
onze techno-neger-addict-verslaafde :D |
|
|
| Little Theseus |
j00!
Congrats Bellie!!!!
Ik zie je wel als je de Westergas Feestelijk gaat heropenen op Awakenings met een enorme stampset :D:D:D |
|
|
| Optimus Trance |
Bellie gefeliciteerd!!!!
En laten we hopen dat je dj carriere nu gaat lopen:) |
|
|
| serialkillah |
| Yep, gefeliciteerd:) |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ben je jarig??
maaruh was het nog leuk bij de Warp Broer,
ik had maar gesprint naar het station...ik von het een beetje jammer
maarja |
|
|
| DJ_Massive |
| feliciflapstaat BeLLiE!!!!!!;) |
|
|
| Flipper01 |
| GEFELICITEERD Bellie!!! ;) |
|
|
| TranceFool |
Goh das lang geleden zeg dat er iemand jarig was volgens mij.
Gefeliciteerd gozer en veel suc6 met je career!!!! :D:D |
|
|
| Dj Lex |
| Gefiliciteerd jongen dat je maar een grote dj mag worden he :D |
|
|
| New Wave |
| gefeliciteerd jong!!!!!! |
|
|
| Blik |
mag je voortaan wel zeggen dat je jarig bent gozer
gefeliciteerd!!!!!! |
|
|
| tango |
c'grats bellie!
grtz,
TNG |
|
|
|
|