return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
01/10 - David Guetta of andere plannen? :)
View this Thread in Original format
pooley
Iemand die nog naar La Rocca afzakt zaterdag avond?

Of wat zijn jullie van zin dees weekend, oude gewoontes is terug wat nieuw leven inblazen !
djcresto
quote:
Originally posted by pooley
Iemand die nog naar La Rocca afzakt zaterdag avond?

Of wat zijn jullie van zin dees weekend, oude gewoontes is terug wat nieuw leven inblazen !


vanavond birthday party in sotto's

morgennr de ikea denk ik ;)

en derna weet ik het nog nie
Kelly*
ik weet het absoluut nog ni dit weekend...
dacht mss vanavond Members Night in Illusion
en morgen David Guetta is ook wel een goei idee
alleen heeft niemand zin om mee te gaan :rolleyes:
Eagle`
sint-gorikske in brussel gok ik
FUSyke
Als mijn vriendin haren schouder en rug geen zeer meer doet dan wordt het David Guetta. Ik heb hem al telkens moeten missen maar nu wil ik hem eindelijk eens zien! Morgen eens achter kaartjes gaan:)

Main Room :

DJ Philip
02u: DJ David Guetta

Backstage : Influenza Edition

23h00 - 00h00 DJ Selem
00h00 - 01h00 DJ Corona
01h00 - 02h00 DJ Gols (Factory/Aalst)
02h00 - 03h00 DJ Myztic (Le Visocq)
03h00 - 06h00 DJ Miss Ann vs DJ DimitriX
06h00 - 09h00 DJ Koen (Tropicana)
Kaidreas
vanavond is naar die nieuwe keet in westerlo gaan zien, de vision ofzoiets

morgen dunno.. kheb anders wel goesting in david guetta. ma of men vrienden daarin goesting hebben???
pooley
ola den dries heeft een mokke! congrats :)
en de vision, ist deze avond ni club rgr? :p

enige coole aan vizion is de zondag avonden, JEAN !!!!!!!!!!
Kaidreas
^arf? heb ik een vriedin??? hoe heet ze dan juist, want ik ben blijkbaar haar naam vergeten :o
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
vanavond is naar die nieuwe keet in westerlo gaan zien, de vision ofzoiets

morgen dunno.. kheb anders wel goesting in david guetta. ma of men vrienden daarin goesting hebben???


quote:
Originally posted by pooley
ola den dries heeft een mokke! congrats :)



had me ook eerst mislezen ;)
Kaidreas
ow ja wat is die club-rgr eigenlijk pooley? toch niet heel den nacht rn'b ofzow e.. tsssss dat hebben ze er niet bij gezegd ze :D (vertrouw nooit u vrienden als ze over uitgaan praten)

pooley
had gehoord van een vriendin dat dat vanalles door 1 is, zwaardere retro hitjes, groove, wa commercieel en consoorten.
Kzalt voor deze avond nimeer kunnen checken :p
GAAN ! :)
TOR
M.I.K.E. @ Rotationz -> albumvoorstelling (+ live guest set, vermoed ik)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement