return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Bijenkorf 3 doldwaze dagen
View this Thread in Original format
ahp2002
Verkopen ze dit jaar ook weer platen in de chill-out corner bij de Bijenkorf tijdens de 3 doldwaze dagen?

Zoja, heeft iemand nog wat leuks gescoord daar?
AversusZ
stond helaas dit keer niks in de boekjes. De jaren daarvoor vaak een aantal leuke Black Hole plaatjes eruit gepikt voor weinig.
TranceFool
Ben niet geweest, vorige jaren wel wat plaatjes gekocht maar die draai ik eigenlijk nooit......weggegooid geld eigenlijk.
Creamfields23
Kut helemaal vergeten :whip: Heb ook geen boekie thuis gehad met de reclame. Had het nog wel tegen een vriendin gezegd.
Little Theseus
ja was nog ff langsgeweest maar ten spijte; dr stonden 2 laffe bakjes met alleen maar platen die ik vorig jaar al had gekocht :s

me niks onder die meute hamsterende mensen begeven :mad:
Subsonik
Toevallig binnengelopen daar vandaag.

........

triest gedrag voor een paar euro's
Stephan B
platen bij de bijenkorf? Is dat dan bij al de vestigingen of hebben jullie 't alleen over die in Amsterdam ofzo?
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Stephan B
platen bij de bijenkorf? Is dat dan bij al de vestigingen of hebben jullie 't alleen over die in Amsterdam ofzo?

Het is wat he lezen...

Vorgaande jaren verkochten ze platen tijdens de doldwaze dagen. En nu werd de vraag gesteld of dat dit jaar ook het geval is. En dat geldt dan voor elke Bijenkorf.
SnuggLe
Geen platen, wel een donkerbruin ribcolbert! :cool:
Joost
Ik heb 6 paar Falke sokken gekocht :stongue:

ahp2002
ok niks gemist dus.

vorig jaar wel leuke plaatjes opgevist daar voor 3 euro p/s

F. Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
Starecase - Faith
Art Of Trance - Love Washes Over
New Wave
Ik heb vorig jaar een stuk of 40 platen gekocht...moet zeggen dat ik er 1 a 2 soms draai. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement