return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מסיבות איכותיות של טראנס
View this Thread in Original format
CosmicGate88
דיי , נמאס מכל המסיבות המעפנות שיש עכשיו !!!!!!!!!!
חלאס אני לא יכול כבר....
אני מת כבר למסיבה וכל שבוע אני שומע כמה זה הולך ונהיה יותר ויותר גרוע .

יש איזה מסיבה של Hard trance/club trance/uplifting בזמן הקרוב לגילאי 17 ככה באזור השרון- תל אביב ?( יש מכונית ...אז המרחק לא בעיה כל כך ).

הכל חוץ מפסייטראנס , הפקות ענק ל1838398892 אלף אנשים כדוגמת טיאסטו , ומסיבות נוער "עם פינוקי סושי כל הלילה ובר חופשי " חחחח

קיים דבר כזה מסיבה איכותית לגיל 17 לאוהבי טראנסים?
Dj Alex (ISR)
אתה חולם..
אין מסיבה אחת ברמה לגילאי 17..הכל חרא.
טוס עוד שנה לקרים אמנזיה ויאללה סולחה.
CosmicGate88
תודה על העידוד חחחח
אולי מישהו שמע על מסיבה כזאת?
:conf:

דרך אגב, אני צריך
ID
לטראק המטורףףףףףף הזה
[[ LINK REMOVED ]]


תורידו , תשמעו ותגיבו

זה היה בסט של רוברט גילטמן בפרונקוז רדיו בתאריך:
3.8.05

תודה לעוזרים
omergunr
same here...
גיל 16...
:\
Sm0keMachine
אני גם בגילך הייתי מתוסכל מהמצב הזה!
אבל אין מה לעשות ככה זה בארצנו הקטנטונת..
כל מה שעליך לעשות זה לסיים את התיכון ללמוד טוב לבגרויות, להוציא ציונים נחמדים ולחכות שהשנים יחלפו עד שתיראה מספיק מבוגר כדי להכנס למסיבות האיכותיות.. :)

וגם כדאי שתפסיק לשמוע הארד טראנס כי אין מועדון שמכבד את עצמו שמנגן את הסגנון מוזיקה הירוד הזה (לפחות זו דעתי )!
CosmicGate88
יש לי טראקים וסטים על המחשב שאחרי שתשמע אותם אתה בטוח לא תגיד שהארד זה ירוד.....
:stongue:
למה אתה חושב שזה ירוד?
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by CosmicGate88
יש לי טראקים וסטים על המחשב שאחרי שתשמע אותם אתה בטוח לא תגיד שהארד זה ירוד.....
:stongue:
למה אתה חושב שזה ירוד?


סתם, אני לא אוהב...

אם כבר חפירות - אז טכנו ואולי פסיכודלי

אבל לא הארד טראנס/הארד האוס !!
omergunr
ירוד לא ירוד מה זה משנהההה
א י ן מסיבות נוער בארץ וזה מדכאאאא
Sm0keMachine
כל הזין בגיל 16:rolleyes:
THE_BLUE_DRAGON
האמת שלא הייתי מתנגד בלהתנסות באיזה ערב נחמד של
Q-DANCE
:disbelief

תחסוך כסף ועוד שנה יש לך 18 אז תטוס ישר לרייב או פסטיבל באירופה!
:gsmile:

Glenn-Holmes
ירון א. לגבי הארד טראנס
אני לא הייתי ממהר להשמיץ תסגנון
כיום אני כבר לא מאוהביו הגדולים עקב התאהבות שלי בדברים אחרים והעובדה שהרבה מההרכבים שאהבתי נעלמו כליל
זה קל להשמיץ ומאוד מפתה אותי להגיד דברים כאלה על ניו יורק האוס פסיכודלי הארדסטייל וכדומה (לפעמים גם אלקטרו קופץ לי בראש בהקשר של מוזיקה שיכולה פשוט להבריח אותי - אבל דגש על המילה אותי) להגיד שזה ירוד? על סמך מה?
על סמך העובדה שאתה אליטיסט ששומע כיום בעיקר זאנרים מגוונים בהאוס?
האם נדבקת ב"ביטסבורדמניה" ? זו מחלה נוראית שגורמת לאנשים לאבד את הראש ולשכוח שהם לא מרכז העולם ומשהם אוהבים זה לא בהכרח הכי טוב
אתה מבין אותי סביר להניח ואני מאוד מקווה שלא תאבד את היותך אדם איכותי ע"י השמצות רדודות משהו...
Shahar
באיזה סרט אתם חיים
למה נראה לכם שלבני 23+ יש מסיבות טראנס?
אין מסיבות טראנס בארץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement