|
מסיבות איכותיות של טראנס (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ירון א. לגבי הארד טראנס
אני לא הייתי ממהר להשמיץ תסגנון
כיום אני כבר לא מאוהביו הגדולים עקב התאהבות שלי בדברים אחרים והעובדה שהרבה מההרכבים שאהבתי נעלמו כליל
זה קל להשמיץ ומאוד מפתה אותי להגיד דברים כאלה על ניו יורק האוס פסיכודלי הארדסטייל וכדומה (לפעמים גם אלקטרו קופץ לי בראש בהקשר של מוזיקה שיכולה פשוט להבריח אותי - אבל דגש על המילה אותי) להגיד שזה ירוד? על סמך מה?
על סמך העובדה שאתה אליטיסט ששומע כיום בעיקר זאנרים מגוונים בהאוס?
האם נדבקת ב"ביטסבורדמניה" ? זו מחלה נוראית שגורמת לאנשים לאבד את הראש ולשכוח שהם לא מרכז העולם ומשהם אוהבים זה לא בהכרח הכי טוב
אתה מבין אותי סביר להניח ואני מאוד מקווה שלא תאבד את היותך אדם איכותי ע"י השמצות רדודות משהו... |
תראה אני שומע את המוזיקה שיוצאת ואני רואה שזה נשאר אותו חרא..
לא פלא שבאנגליה זאת המוזיקה שהולכת במסיבות של הילדים הקטנים, בדיוק כמו שפה היה את הטראנס נצחונות של אייל ברקן והולימן (שאני מקווה שתסכים איתי שזאת חרא של מוזיקה)..
ואני דווקא בן אדם שפתוח לכל הסגנונות האלקטרוניים החל מברייקס ודראמס אנד בייס ועד פסיכודלי...בכלל לא רק האוס כמו שאתה חושב..
הארדסטייל לפי דעתי זאת מוזיקה שעושה צחוק מכל המוזיקת דאנס באופן כללי..!
תשמע איזה חוסר השקעה יש בטראקים והצלילים שלהם מיושנים ולא מתפתחים...
אם למישהו יש קטע הארדסטייל טוב להשמיע לי אני ישמח.....ואולי אני יקטול אותו אחר כך;) |
|
|
| §chop¥ |
זה פשוט נכון, לא חשוב הגיל, מסיבות טראנס טובות פשוט אין בארץ.
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
הארדסטייל לפי דעתי זאת מוזיקה שעושה צחוק מכל המוזיקת דאנס באופן כללי..!
|
:whip:
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אם למישהו יש קטע הארדסטייל טוב להשמיע לי אני ישמח.....ואולי אני יקטול אותו אחר כך;) |
אם אתה יודע שתקטול אותו אז חבל בכלל שאני ארשום את השמות...
אבל למע ההגינות:
-dj_duro_and_the_prophet_-_shizzle_my_dizzle_(the_beholder_and_balistic_vs._max_enforcer_remix)
-the_prophet-emergency_call_defqon_2005__original_m1ix
-waveliner_vs._rude_-_the_anthem
ובאמת כדאי לך לשמור על ראש פתוח ולקפוץ בהזדמנות לאירוע עצבני של
Q-dance
ואולי אז תבין את המהות של הסגנון... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תראה אני שומע את המוזיקה שיוצאת ואני רואה שזה נשאר אותו חרא..
לא פלא שבאנגליה זאת המוזיקה שהולכת במסיבות של הילדים הקטנים, בדיוק כמו שפה היה את הטראנס נצחונות של אייל ברקן והולימן (שאני מקווה שתסכים איתי שזאת חרא של מוזיקה)..
ואני דווקא בן אדם שפתוח לכל הסגנונות האלקטרוניים החל מברייקס ודראמס אנד בייס ועד פסיכודלי...בכלל לא רק האוס כמו שאתה חושב..
הארדסטייל לפי דעתי זאת מוזיקה שעושה צחוק מכל המוזיקת דאנס באופן כללי..!
תשמע איזה חוסר השקעה יש בטראקים והצלילים שלהם מיושנים ולא מתפתחים...
אם למישהו יש קטע הארדסטייל טוב להשמיע לי אני ישמח.....ואולי אני יקטול אותו אחר כך;) |
תכלס מסכים עם ירון
זה נהיה סגנון ממש מאכזב
זה לא שפעם היו הרכבים טובים שהיה כיף לשמוע כמו דומונד, קוסמיק גייט והחברים
היום הכל נשמע אותו דבר
ביחוד כל מה שרוברט ועידן גוטמן מנגנים
קחו דוגמא
Daniel B - Gods Keyboard (Colware Cold Remix)
רמיקס של קטע יחסית יפה
שימו לב איך הקטע נשמע
בדיוק כמו
Dumonde - Cold
רק עם מלודיה אחרת
אותם אלמנטים אותו מבנה
כמה אפשר?
עד מתיייי
זה באמת נהיה מוזיקה מסחרית
אתם אומרים שניו יורק אהוס מסחרי
זה יותר מסחרי
כל אחד לוקח קיק עצבני שם עליו מצילתיים ועוד סמפל של סופרסאו ומחרבש תווים ויש לו ארד טראנס שרוברט ישמח לנגן |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
תכלס מסכים עם ירון
זה נהיה סגנון ממש מאכזב
זה לא שפעם היו הרכבים טובים שהיה כיף לשמוע כמו דומונד, קוסמיק גייט והחברים
היום הכל נשמע אותו דבר
ביחוד כל מה שרוברט ועידן גוטמן מנגנים
קחו דוגמא
Daniel B - Gods Keyboard (Colware Cold Remix)
רמיקס של קטע יחסית יפה
שימו לב איך הקטע נשמע
בדיוק כמו
Dumonde - Cold
רק עם מלודיה אחרת
אותם אלמנטים אותו מבנה
כמה אפשר?
עד מתיייי
זה באמת נהיה מוזיקה מסחרית
אתם אומרים שניו יורק אהוס מסחרי
זה יותר מסחרי
כל אחד לוקח קיק עצבני שם עליו מצילתיים ועוד סמפל של סופרסאו ומחרבש תווים ויש לו ארד טראנס שרוברט ישמח לנגן |
א. פתאום נהיה נורא קל ליצור מוזיקה..
ב. שכחת שגם די גיי שלא ממש נחשב פה בשם ארמין ואן ביורן ניגן ומנגן תקטע הזה גם במסיבות....
ג. סתם רק שתבין אני בכלל לא אוהב תקטע הזה...לא נשמע לי מיוחד אבל כנראה שיש כאלה שכן לך תדע |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by §chop¥
אם אתה יודע שתקטול אותו אז חבל בכלל שאני ארשום את השמות...
אבל למע ההגינות:
-dj_duro_and_the_prophet_-_shizzle_my_dizzle_(the_beholder_and_balistic_vs._max_enforcer_remix)
-the_prophet-emergency_call_defqon_2005__original_m1ix
-waveliner_vs._rude_-_the_anthem
|
אמרתי
אולי אני יקטול
אני עכשיו יחפש את הקטעים.. |
|
|
| CosmicGate88 |
אחי אם אתה רוצה לשמוע סט פצצתי של הארד קח את זה
01-s.h.o.k.k._meets_dark_by_design_-_promo_mix_november_2004
מפציץ בטירוף...
תשמע ורק אחר כך תגיב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
א. פתאום נהיה נורא קל ליצור מוזיקה..
ב. שכחת שגם די גיי שלא ממש נחשב פה בשם ארמין ואן ביורן ניגן ומנגן תקטע הזה גם במסיבות....
ג. סתם רק שתבין אני בכלל לא אוהב תקטע הזה...לא נשמע לי מיוחד אבל כנראה שיש כאלה שכן לך תדע |
כן ליצור זבל נורא קל היום
כמו שנורא קל ליצור תמוזיקה שעופר ניסים יוצר
וארמין נראה לי ניגן תאורגינל
חוץ מזה הוא ניגן עוד הרבה קטעים שאנשים פה יזלזלו בהם זה לא קשור
ולא נראה לי שמישו חושב שהרמיקס העלוב הזה מיוחד
האורגינל סבבה אבל לא יותר מדי |
|
|
| Flotser |
שחר אתה מדבר על הארדטראנס, והם מדברים על הארדסטייל...
שמשה מאוד אוהב!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Flotser
שחר אתה מדבר על הארדטראנס, והם מדברים על הארדסטייל...
שמשה מאוד אוהב!! |
אז א. הערה לשחר...ארמין ניגן תרמיקס בוודאות תבדוק פלייליסטים מלפני חודשיים בערך אולי קצת יותר
ב. מיכאל זה לא משנה מבחינת שחר אני חושב... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אז א. הערה לשחר...ארמין ניגן תרמיקס בוודאות תבדוק פלייליסטים מלפני חודשיים בערך אולי קצת יותר
ב. מיכאל זה לא משנה מבחינת שחר אני חושב... |
לא יודע אם הוא ניגן תרמיקס ולמה
בכל מקרה תסתכל על קטעי ארד אחרים שהוא ניגן ותראה שאין הבדל כמו
shelter me (siren משו remix)
גם קטע עצבני אבל רואים שהוא הרבה יותר איכותי ובטוח שלא נעשה ב 10 דקות
ולמה לא משנה מבחינתי? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא יודע אם הוא ניגן תרמיקס ולמה
בכל מקרה תסתכל על קטעי ארד אחרים שהוא ניגן ותראה שאין הבדל כמו
shelter me (siren משו remix)
גם קטע עצבני אבל רואים שהוא הרבה יותר איכותי ובטוח שלא נעשה ב 10 דקות
ולמה לא משנה מבחינתי? |
זאת התחושה שזה לא ממש משנה כי אתה לא אוהב את שתי הסגנונות ואתה די משתמש במילים שקוטלות אותם
ולא משנה מה תגיד הקטע ההוא לא נעשה ב10 דקות...אז בסדר אני ואתה לא אוהבים אותו ואולי עוד המון לא אוהבים אבל לא הייתי אומר שהוא רדוד או משהו..אני כבר לא ממש נמשך לרוב הקטעים בסגנון הזה זה הכל |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by §chop¥
זה פשוט נכון, לא חשוב הגיל, מסיבות טראנס טובות פשוט אין בארץ.
:whip:
אם אתה יודע שתקטול אותו אז חבל בכלל שאני ארשום את השמות...
אבל למע ההגינות:
-dj_duro_and_the_prophet_-_shizzle_my_dizzle_(the_beholder_and_balistic_vs._max_enforcer_remix)
-the_prophet-emergency_call_defqon_2005__original_m1ix
-waveliner_vs._rude_-_the_anthem
|
טוב אז שמעתי את הקטעים וזה ממש לא שינה את דעתי לדבי הארדסטייל..
עדיין זה לדעתי סיגנון זול, ילדותי, ולא הייתי נהנה לשמוע אותו במסיבה (או בבית) בכלל :)
ואני יפרט על הקטעים
-dj_duro_and_the_prophet_-_shizzle_my_dizzle_(the_beholder_and_balistic_vs._max_enforcer_remix)
סתם קטע ילדותי..הרבה קללות ובום בום בום
באמצע יש סינטי צ'יזי ומעפן..
-the_prophet-emergency_call_defqon_2005__original_m1ix
הקטע הזה מבין מה שהמלצת הוא הכי איכותי מבחינת הפקה
אבל עדיין חרא..
אותו דבר - סינטי צ'יזי וקיקים חזקים..
מצטער אני פשוט לא רואה איך אפשר להנות מזה..
-waveliner_vs._rude_-_the_anthem
מה זה הבייסלין המעפן הלא מושקע הזה?? סתם "אום אום אום"
קטע מעצבן.. ומעליב ;)
לסיכום - אני מבין שיש אנשים שיראו את ההארדסטייל כמוזיקה מלאה אנרגיה ולא מתפשרת שמספקת את מה שאתם רוצים לשמוע..אבל כשתתבגרו קצת לדעתי תבינו שזה סגנון די עלוב שמיועד לילדים..
ואולי תצחקו על עצמכם ששמעתם והתלהבתם מהמוזיקה הזאת..
כמו שאני עכשיו צוחק על עצמי ששמעתי דברים דומים לזה.. |
|
|
|
|