return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
[09-12-2005] Roger Sanchez, Paard Van Troje (+ Luke Fair!!) (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
ik luister al een paar naar sanchez, vroeger draaide hij idd meer van die vocal house, en veel hetzelfde in my opinion, nu draait ie echt een stuk relaxter! en zn producties zijn ook nog eens supergaaf geworden!

maja moet em altijd nog eens live zien, maybe ga ik ook wel heen
magrec
Op global gathering in 2003 draaide ie ook relaxt ff kijken of ik hier heen ga. drukke maand zo in november..
tijs08
quote:
Originally posted by magrec
drukke maand zo in november..


Goed dat dit feest in December is dan :p
Lynxx
Hier ga ik zeker bij proberen te zijn.

Die setjes die ik de laatste tijd van de Sanchez gehoord heb zijn echt prima!
justin q
Klinkt leuk.. Wel prijzig.

Tot hoelaat zijn die vrijdagavonden in t Paard dan?
Ik dacht altijd 4 uur..?!
BaRTeZ
net kaartjes gehaald :)

Welke TA's komen er nog meer? :)

glannie
phor
bartez
Little Theseus
heb 2x in de kleine zaal gedraaid van t paard laatst, erg leuk om te doen het paar is echt een geweldige tent.
FF wat anders, weet iemand wat er is gebeurd/gaat gebeuren met de oude locatie van de club eau?
Three 'O Three
quote:
Originally posted by BaRTeZ
net kaartjes gehaald :)

Welke TA's komen er nog meer? :)

glannie
phor
bartez
303
Partyhardy
Tijs08
Dj Lex
pdv


Volgens mij is het Paard trouwens altijd open tot 5 uur..
Dj Lex
Ook van de party inderdaad! Wordt echt super om the S-Man weer bezig te zien :D Hopelijk wel wat nieuwe plaatjes en niet dezelfde als in zijn laatste 15 radioshows :toocool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Little Theseus
heb 2x in de kleine zaal gedraaid van t paard laatst, erg leuk om te doen het paar is echt een geweldige tent.
FF wat anders, weet iemand wat er is gebeurd/gaat gebeuren met de oude locatie van de club eau?


Bestaat nog steeds, maar d'r gebeurt daar heel weinig. Veel hollandse hits en af en toe wat gabber. Naam ben ik zo effe kwijt.


Ik ben ook zeer zeker aanwezig vrijdag, met wat andere mensen.
Dacht dat Tango en Groovecollection ook aanwezig zijn, van de members hier.

GrooveCollect.
present uiteraard :D
Opti
quote:
Originally posted by SnuggLe
Bestaat nog steeds, maar d'r gebeurt daar heel weinig. Veel hollandse hits en af en toe wat gabber. Naam ben ik zo effe kwijt.


De Marathon



Zijn geen Hollandse hits avonden trouwens, maar R&B- en danceavonden...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement