|
[09-12-2005] Roger Sanchez, Paard Van Troje (+ Luke Fair!!) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
De Marathon

Zijn geen Hollandse hits avonden trouwens, maar R&B- en danceavonden... |
Dank u Tin.
De Marathon is berucht/bekend in Den Haag ja, komtook uit het nummer 'Oh Oh Den Haag!' |
|
|
| eieregooie |
| Ik neem hier ook even een optie op :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik neem hier ook even een optie op :) |
Dan zou ik opschieten met die optie, Jordi verwachtte dat het woensdag uitverkocht zou zijn (en die Jordi werkt bij Full Circle, diegenen die dit feestje organiseren). Dus Ruub, opschieten! :)Zou gezellig zijn! |
|
|
| eieregooie |
Zeg, ik ga toch niet betalen :o
:D
(bedankt voor de info ;)) |
|
|
| BaRTeZ |
| Volle bak vanavond, het is (zoals verwacht) uitverkocht :D |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| Mhh jammer, wilde opzich wel gaan... |
|
|
| BaRTeZ |
Heb er zin in :D
Tot straks allen :) |
|
|
| Matthijs |
| en en en hoe was 't? :) |
|
|
| Unique2701 |
| mensen doen tegenwoordig amper nog aan verslagjes :( |
|
|
| Matthijs |
| een kort berichtje mag ook, gewoon om een beetje een indruk te krijgen |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
mensen doen tegenwoordig amper nog aan verslagjes :( |
Omdat hier niemand meer komt. |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Omdat hier niemand meer komt. |
ik lees 12 pagina's lang dat mensen zin hebben in tiesto, en lees maar stuk of 6 posts over wat mensen ervan vonden.. verhouding is een beeeetje schuin
er komen heus wel mensen hier, alleen die mensen lezn alleen |
|
|
|
|