return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Beste Nederlandse Producer???
View this Thread in Original format
djiwan
Ok ik heb het gevoel dat ik eigenlijk maar 4 hoef neer tez etten maar goed... kies ff uit de poll wie je de beste vond...

ik koos Marco V
djiwan
WIL JE GVD JE POLL VERANDEREN KAN DAT NIET!!!!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BAGGER DEPOT HIER :)

missen dus 2 grote namen
!_PeTrUs_!
Ik heb ook voor Marco V gekozen omdat ik vind dat hij de beste plaat van 2001 (Simulated) en vervolgens G.O.D.D heeft neergezet. En hijs op dit moment de DJ waar ik me het best in kan vinden qua muziek style...


GReeTZ
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik heb ook voor Marco V gekozen omdat ik vind dat hij de beste plaat van 2001 (Simulated) en vervolgens G.O.D.D heeft neergezet. En hijs op dit moment de DJ waar ik me het best in kan vinden qua muziek style...


GReeTZ


Tzelfde voor mij
Yarnie
Beetje eenzijdig maar voor mij was 't ook marco V. :cool: alhoewel tiesto en armin natuurlijk ook weer top platen hebben gemaakt dit jaar.
TimeportE
ik heb uiteindelijk voor tiesto gekozen omdat ik nog steeds verslaafd ben aan flight 643 en urban train.. marco v komt daar precies achter.. beide lekkere tracks (waar mijn voorkeur toch iets meer naar tiesto gaat) en ook de remixes zijn van beide erg goed!!
Optimus Trance
Marco V

Enne.. Henkie en Blik kunnen de poll veranderen hoor, moet je ff hun PMen
magrec
:( waar is sander kleinenberg?

met remixes van scorchio en exhale zijn 4 seasons EP...
pff dan stem ik maar op...

tiesto...

ik mis eigenlijk namen van ronald klinkenberg, ton tb en erik de koning (producers van absurd veel platen).....vergeleken met marco v is marco v maar een klein mannetje...:p
Optimus Trance
quote:
Originally posted by magrec
vergeleken met marco v is marco v maar een klein mannetje...:p


Is dat zo?:p
Miss Proximus
ik heb mido gestemd.....o nee! die staat er niet tussen!! :p

nee....moest uit dit rijtje maar Marco V kiezen, want hoewel ik Armin de beste NL dj vind (op Antiphus na)...vind ik zijn producties niet allemaal van YEAH :)
Vooral die Rapture mix (bleeeeh)

magrec
quote:
Originally posted by Optimus Trance


Is dat zo?:p


eh beetje verkeerd geformuleerd maar ton tb en erik de koning zijn o.a de producers van three drives (on a vinyL)
moogwai
Moeilijke keuze, maar ik kies toch voor Tiesto.. vooral dankzij zijn album, want die is gewoon top :) ... Flight 643 & Suburban Train staan in mijn top 3 van beste platen van dit jaar... en hij heeft nog 4 zeer vette remixen geproduceert:
Delerium - Innocente (DJ Tiesto Remix)
Coast 2 Coast - Home (DJ Tiesto Remix)
Sarah Mc Lachlan - Sweet Surrender (DJ Tiesto Remix)
Jan Johnston - Flesh (DJ Tiesto Remix)
en aan de nieuwste Tiesto remixen moet ik nog duidelijk wennen :)

Op de 2e plaats komt Armin van Buuren met 7 top producties/remixes:
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (2x)
System F feat. Armin van Buuren - Exhale (2x)
Rising Star - Clear Blue Moon
Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
Ayumi Hamasaki - Appears (Armin van Buuren's Sunset Dub)

En op de 3 plaats Marco V. & DJ BENJAMIN (want alles produceert hij samen met Benjamin ;) ) met hun Marco V platen, Collusion, Mo'Hawk, Out Of Grace en nog enkele strakke remixen.

Verder moeten we Michael Pollen niet vergeten, de man achter Silverblue, Syntone en Nexus :)

Maar goed dan kunnen we nog ff doorgaan met goede nederlandse producers... uiteraard Ferry Corsten, Piet Bervoets, Benno de Goeij, Vincent De Moor, Ronald Hagen & Pascal Minnaard (Signum) Erik de Koning (Enrico), Ton van Empel (DJ Ton T.B.), Geert Huinink (Dawnseekers), DJ Astrid Walter, Ralph Barendse (Ralphie B), Ronald van Gelderen (Kid Vicious en co-producer van SUBURBAN TRAIN) om er maar meteen een paar te noemen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement