return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
טראק שאתם הכי אוהבים\רוצים לשמוע במסיבה.. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אני מסכים כמעט את כל מה שאמרתם
בעיקר הייתי רוצה לשמוע את
Foggy - Come Into My Dream [Jimmy Goldschmitz Remix]
ואת
Cosmosonic-alpha__club_mix
זה טראק מקפיץ בטירוף!!!!
nimrod levi
טראקים במסיבות...
אולי תגידו שאני דפוק אבל אלה טראקים די ישנים
הייתי רוצה לשמוע את
Vengaboys - Kiss(Airscape Remix)
אבל כמו שטייאסט ניגן בטראנס אנרג'י על בי פי אמ גבוה
מקפיץ!

ועוד אחד שהוא ניגן באותו סטשגם חובה בי פי אם גבוה
Balearic Bill - Destination Sunshine(DJ Tiesto Power Mix)
:D :D :D
MoSH_MaN
l.o.g.i.c.a-logic traxx

טראק ממש חדש,חזק וטוב קצת מזכיר את
head
כי יש כמה אפקטים "גנובים"
DJ-Energy
מוש.. חוקר האפקטים הגנובים
:stongue: :stongue:

Yoda - Definatly (Dj Scot Project Mix)

טראק ישן אבל מדהים
ולא שמעתי אותו עוד במסיבה אחת

New Energy - Energetic Wave (Nu-Nrg Original Mix)
New Energy - Apple Juice (Dj Vortex & A. Ribeca Mix)

חובה!!..

התאכזבתי מאוד מהטראק החדש של
aquagen
DJ-Kreing^^
אני לא יחזור על דברים שאתם כבר כתבתם אז טראק שכיף מאוד לרקוד במסיבות הוא
dj mystik - eternity 2001
אפליפטינג במיטבו

וגם נראה לי שטראקים של
beam & cyrus
ישמעו סבבה במסיבות
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy


Yoda - Definatly (Dj Scot Project Mix)

טראק ישן אבל מדהים
ולא שמעתי אותו עוד במסיבה אחת






באמת אחלה טראק
nesher
מישהו הזכיר את
Destination Sunshine?!
=]
באמת טראק ענק
הייתי חורש עליו פעם
הייתי רוצה לשמוע מאוד את
Fridge - Angel(Club Mix) ו
Plasma -Do You Believe(Fridge Remix)
'שהם ישנים, אני חולה על רלף פרידג
הייתי בדיוק במסיבה אחת ששמו קצת
Uplifting
וזה היה בפאצ'ה ביום העצמאות
שמו גם
Icarus
היה ענקק!!!!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מוש.. חוקר האפקטים הגנובים
:stongue: :stongue:


לא רק.. גם קיקם לופים וכ"U

אגב גם בשיר החדש של
aquagen

בקלאב מיקס הם גנבו משיר כזה טוב שכחתי אך קוראים לו ג'ילן שם אותו בטראנס אנרג'י לפני
TWISTED
אבל ב
extended
עם לוקחים מ
back to earth
הרגיל

וגם
Mental_Theo_on_the_Road-Revolution-pump_my_eardrumz

גם לוקחים אותו דבר כמו
aquagen
בקלאב מיקס...
§chop¥
לא יודע מה איתכם , אבל בשבילי הטראק הוא
svenson & gielen - Twisted
כאילו,אני לא מבין איך אף אחד לרשם אותו.
ואחרי שראיתי את הקליפ של זה בכלל השתגעתי
לכל מי שלא ראה חייב להוריד .
אני אפילו ארשום את זה עוד פעם
svenson & gielen - Twisted

חוץ מזה גם בים&סירוס פצצה
DjChook
חחח אני שמעתי את דפנטלני ששם אותו עידן גוטמן ביום שישי האחרון
וזה היה פצצה

הוא שם גם את IN MY MIND ׂ)(YOMC REMIX

אופס פיספסתי קצת עם הסוגריים לא נורא

בכל מקרה השני מקפיצים אותי כרגע(כי את הMAM עוד לא שמעתי בדיסקוטק

אבל

Ayumi - Trauma (dumonde)
beam&cyrus - this is our music (ORIGINAL1!!!)
&
Brooklyn - club bizzare (scot project)

ואנג'ל של פרידג' באמת קטלנייי

הייתי חורש עליו פעם

אהה וגם RAMP הקפיץ אותי


ותלכו להזדיין כולכם אבל

iio - rapture (riva remix)

:D :D :D :D

dj alonzo
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מוש.. חוקר האפקטים הגנובים
:stongue: :stongue:

Yoda - Definatly (Dj Scot Project Mix)

טראק ישן אבל מדהים
ולא שמעתי אותו עוד במסיבה אחת



אחי שמעתי אותו כבר בלפחות 4 מסיבות....
ות'אמת, כבר די נמאס לי ממנו.... היה לי אותו כבר לפני שנה בערך, כשאף אחד בארץ עוד לא ידע שזה קיים... וכבר שמעתי אותו מספיק כדי שימאס לי.
DJ-Energy
quote:
Originally posted by §chop¥
לא יודע מה איתכם , אבל בשבילי הטראק הוא
svenson & gielen - Twisted
כאילו,אני לא מבין איך אף אחד לרשם אותו.
ואחרי שראיתי את הקליפ של זה בכלל השתגעתי
לכל מי שלא ראה חייב להוריד .
אני אפילו ארשום את זה עוד פעם
svenson & gielen - Twisted

חוץ מזה גם בים&סירוס פצצה


יוווווווווווווו
אני לא מאמין ששחכתי את הטראק הזה!!!!!!
אני כל כך אוהב אותו
אני שומע אותו כללללל הזמן....
הבאתי אותו לחבר שלי שהוא במקרה דיי גיי אז אני מקווה לשמוע אותו במסיבה הבאה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement