|
טראק שאתם הכי אוהבים\רוצים לשמוע במסיבה.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אני מסכים כמעט את כל מה שאמרתם
בעיקר הייתי רוצה לשמוע את
Foggy - Come Into My Dream [Jimmy Goldschmitz Remix]
ואת
Cosmosonic-alpha__club_mix
זה טראק מקפיץ בטירוף!!!! |
|
|
| nimrod levi |
טראקים במסיבות...
אולי תגידו שאני דפוק אבל אלה טראקים די ישנים
הייתי רוצה לשמוע את
Vengaboys - Kiss(Airscape Remix)
אבל כמו שטייאסט ניגן בטראנס אנרג'י על בי פי אמ גבוה
מקפיץ!
ועוד אחד שהוא ניגן באותו סטשגם חובה בי פי אם גבוה
Balearic Bill - Destination Sunshine(DJ Tiesto Power Mix)
:D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
l.o.g.i.c.a-logic traxx
טראק ממש חדש,חזק וטוב קצת מזכיר את
head
כי יש כמה אפקטים "גנובים" |
|
|
| DJ-Energy |
מוש.. חוקר האפקטים הגנובים
:stongue: :stongue:
Yoda - Definatly (Dj Scot Project Mix)
טראק ישן אבל מדהים
ולא שמעתי אותו עוד במסיבה אחת
New Energy - Energetic Wave (Nu-Nrg Original Mix)
New Energy - Apple Juice (Dj Vortex & A. Ribeca Mix)
חובה!!..
התאכזבתי מאוד מהטראק החדש של
aquagen |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני לא יחזור על דברים שאתם כבר כתבתם אז טראק שכיף מאוד לרקוד במסיבות הוא
dj mystik - eternity 2001
אפליפטינג במיטבו
וגם נראה לי שטראקים של
beam & cyrus
ישמעו סבבה במסיבות |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
Yoda - Definatly (Dj Scot Project Mix)
טראק ישן אבל מדהים
ולא שמעתי אותו עוד במסיבה אחת
|
באמת אחלה טראק |
|
|
| nesher |
מישהו הזכיר את
Destination Sunshine?!
=]
באמת טראק ענק
הייתי חורש עליו פעם
הייתי רוצה לשמוע מאוד את
Fridge - Angel(Club Mix) ו
Plasma -Do You Believe(Fridge Remix)
'שהם ישנים, אני חולה על רלף פרידג
הייתי בדיוק במסיבה אחת ששמו קצת
Uplifting
וזה היה בפאצ'ה ביום העצמאות
שמו גם
Icarus
היה ענקק!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מוש.. חוקר האפקטים הגנובים
:stongue: :stongue:
|
לא רק.. גם קיקם לופים וכ"U
אגב גם בשיר החדש של
aquagen
בקלאב מיקס הם גנבו משיר כזה טוב שכחתי אך קוראים לו ג'ילן שם אותו בטראנס אנרג'י לפני
TWISTED
אבל ב
extended
עם לוקחים מ
back to earth
הרגיל
וגם
Mental_Theo_on_the_Road-Revolution-pump_my_eardrumz
גם לוקחים אותו דבר כמו
aquagen
בקלאב מיקס... |
|
|
| §chop¥ |
לא יודע מה איתכם , אבל בשבילי הטראק הוא
svenson & gielen - Twisted
כאילו,אני לא מבין איך אף אחד לרשם אותו.
ואחרי שראיתי את הקליפ של זה בכלל השתגעתי
לכל מי שלא ראה חייב להוריד .
אני אפילו ארשום את זה עוד פעם
svenson & gielen - Twisted
חוץ מזה גם בים&סירוס פצצה |
|
|
| DjChook |
חחח אני שמעתי את דפנטלני ששם אותו עידן גוטמן ביום שישי האחרון
וזה היה פצצה
הוא שם גם את IN MY MIND ׂ)(YOMC REMIX
אופס פיספסתי קצת עם הסוגריים לא נורא
בכל מקרה השני מקפיצים אותי כרגע(כי את הMAM עוד לא שמעתי בדיסקוטק
אבל
Ayumi - Trauma (dumonde)
beam&cyrus - this is our music (ORIGINAL1!!!)
&
Brooklyn - club bizzare (scot project)
ואנג'ל של פרידג' באמת קטלנייי
הייתי חורש עליו פעם
אהה וגם RAMP הקפיץ אותי
ותלכו להזדיין כולכם אבל
iio - rapture (riva remix)
:D :D :D :D |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מוש.. חוקר האפקטים הגנובים
:stongue: :stongue:
Yoda - Definatly (Dj Scot Project Mix)
טראק ישן אבל מדהים
ולא שמעתי אותו עוד במסיבה אחת
|
אחי שמעתי אותו כבר בלפחות 4 מסיבות....
ות'אמת, כבר די נמאס לי ממנו.... היה לי אותו כבר לפני שנה בערך, כשאף אחד בארץ עוד לא ידע שזה קיים... וכבר שמעתי אותו מספיק כדי שימאס לי. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by §chop¥
לא יודע מה איתכם , אבל בשבילי הטראק הוא
svenson & gielen - Twisted
כאילו,אני לא מבין איך אף אחד לרשם אותו.
ואחרי שראיתי את הקליפ של זה בכלל השתגעתי
לכל מי שלא ראה חייב להוריד .
אני אפילו ארשום את זה עוד פעם
svenson & gielen - Twisted
חוץ מזה גם בים&סירוס פצצה |
יוווווווווווווו
אני לא מאמין ששחכתי את הטראק הזה!!!!!!
אני כל כך אוהב אותו
אני שומע אותו כללללל הזמן....
הבאתי אותו לחבר שלי שהוא במקרה דיי גיי אז אני מקווה לשמוע אותו במסיבה הבאה
:) |
|
|
|
|